Test ojetiny: Mitsubishi ASX má dvě tváře. Jak neprodělat kalhoty?

21 komentářů

David
23. ledna • 19:50

Měl jsem KIA Sportage 2.0CRDI 103kW 4x4 z roku 2007. Protože už jsem měl najeto 250tis.km, hledal jsem nějakou náhradu. Po ASX jsem koukal už delší dobu a když se objevila verze 4x4 s 1.6DI-D z roku 2016, tak jsem ho koupil. Po necelém roce můžu říct, že to byla nejhorší volba za můj život! ASX je nezatlumená plechovka (tenké plechy, samý plast), na které je vidět obrovská snaha o levnou výrobu. Pokud porovnávám Sportage 2007 s najetými 250tis.km a ASX z roku 2016 se 100tis.km, tak ASX je snad ve všem horší. ASX má sice navigaci, tempomat, hillholder, deštový senzor, světelný senzor, automatickou klimatizaci, ale v ostatním je to úplný základ. Tenké plechy, špatné laky, nekvalitní plasty. Auto je hlučné, drnčí, vrže a skřípe. Motor 1.6DI-D používá místo AdBlue systém s dodatečným vstřikováním nafty, která se pak dostává do oleje, ten degraduje zvyšuje hladinu oleje. přitom hrozí nasátí oleje do sání a přetočení a zničení motoru. Navíc biosložka v naftě reaguje s olejem a vytváří pastu, která ucpává mazací kanálky. Takže se olej musí měnit už po 10tis.km. Proti Sportage má ASX menší nájezdový úhel, menší kufr, je více citlivé na boční vítr, hůře přejíždí nerovnosti, hůře sedí v zatáčce atd. ASX má plno moderních systémů, ale ty nefungují dobře. Třeba HillHolder se aktivuje jen někdy, dešťový senzor nefunguje dobře, posilovač řízení má mrtvou polohu. ASX nemá plastem krytá opěradla zadních sedadel. ASX je ukázkou zabijáka prostoru, kdy do automobilů stejných rozměrů se do auta vejde mnohem méně. V kufru nejsou rovné plochy, vše je zaoblené.

kolemjdoucí
13. ledna • 15:06

Motor "ropák" jakýkoli je na štěstí už odpískaný (: naopak 1.6 Mivec je jeden z nejlepších tj. nejspolehlivějších a bohužel téměř posledních atm. motorů jaký ještě můžete u nás koupit.
Že má Mitsubo ASX lak a korozivní vlastnosti škodovek lze v této ceně ještě tak nějak akceptovat ,jinak ale porovnávat toto Auto se škodou navíc nějakou fábií je SIMPLY SILLY. (:

Spokojený majitel
25. srpna • 18:42

S Outlanderem 2.2 - 110 kW jezdím tři roky. Koupil jsem ho nový. Ve 145 000 km má první brzdové kotouče i destičky a kromě standardních výměn kapalin a filtrů nic, je naprosto spolehlivý. V záruce byla provedena výměna dorazů tlumičů (40 000 km). Výfuk bez koroze, karoserie a nápravy rovněž. Cena servisních prohlídek v autorizovaném servisu je 9000 až 11 500 Kč co 20 000 km. Není to málo, ale tady to auto má skvělý podvozek a jízdní vlastnosti. Variabilní zadní sedadla, spoustu místa a kufr na dva psy střední velikosti. Se čtyřmi koly na střeše (v létě) se spotřeba zvedne max. o půl litru, dynamika je stejná, motor táhne do kopců i na dálnici bez stejně i se zátěží. Průměr mám na 100 km 6,8 až 6,9 na letních pneu. Pohon 4*4 je vynikající v zimě, dešti (i na suchu pod plynem :-).
Poklud mělo Mitsu "černý den" při vývoji 1.8, tak některé francouzské značky mají černá desetiletí! Pár jsem si jich užil... :-(

Jarda
14. listopadu • 18:03

Nedá mi to se nepřipojit k této diskusi. Souhlasím s názory, že současná Mitsubishi radši ne. Ale musí říct, že to tak nebývalo- mám doma 2 Mitsubishi space star, jedno obsah 1,3- 63 kw a již 15 let na LPG , a pak novější diesel 1,9 Did - 85 kw. Ta auta se vyráběla v Holandsku a byla určena pro Evropu. Kromě brzd, spojky a drobných oprav jsem v pohodě jezdil a jezdím. Je to menší pohodlné MPV a je jen škoda, že je myslím kvůli novému Coltu přestali vyrábět

Stichi
13. listopadu • 20:18

Prodávám azta už spoustu let a ačkoliv se mi některé modely Mitsubishi opavdu líbí tak musim konstatovat že na prodej tohle moc není. Auta se sypou, reznou a o ojetiny je velmi malý zájem. Při výkupu tedy nabízíme mnohem méně než za srovnatelně starý Nissan Qashqai.

komik
13. listopadu • 12:41

Sice me poplivete,ale asx je super v tom, ze za 400 dostanete 1.6 s tovarnim lpg a rozumnou vybavou.. krome kroutaku neni duvod se divat po nafte a uz vubec ne z bazaru.. radsi 100 tis splacet a mit auto 10 let bez problemu nez kupovat ojetej diesel..

petr
2. srpna • 12:23

Dobrý den. Mohu se zeptat kolik km máte najeto s LPG a na kolik přišla serviska? Popřípadě za jak dlouho see LPG zaplatilo. Děkuji Petr

Vjačeslav
30. ledna • 19:17

Mam tohle auto od roku 2014, kupované nove v ČR. Benzin + LPG. Ted mam najeto 120 000. Pravidelní servisy-cena cca. 10-12 tis Kč. Pří najeti 80 tis. Km, údržba ventilu -faktura 13 tis. Kč navíc , při 120 tis. Km údržba ventilu-faktura 20 tis. Kč, dle vyjádření mechaniku servisu motor dlouho už nevydrží. Chystám odstoupeni od kupní smlouvy, z několika důvodu. Katastrofa. :-(

hostík
13. listopadu • 13:17

ano, pokud to tahle funguje, tak je to super, já jsem vzal tři nové diamanty, pět let splácel a na konci jsem prodal tu sr***u stěží za 50tis s najetými 65tkm a to jsem před prodejem do toho ještě musel 15tkč vrazit, aby se to vůbec prodalo... takže za mně - tuhle značku nikdy více, i kdyby slibovali modré z nebe

Vlk
29. ledna • 11:24

Tak já jsem tuhle sr... prodal po 5 letech a 55 tis km za 325 000,- a byla hned pryč. Jestliže jsi prodal 5leté auto za 50 tis, tak jsi z něj musel udělat za těch pár let pěkný šrot.

xooo
2. února • 1:53

Urcite, za 50000... chlapec asi zaspal do skoly a napisal pribeh, co sa mu snivalo :D Ale chcel by som vediet, ci realne moze existovat az taky truhlik, ktory preda 5r auto s 55t km za 15% nakupnej ceny :D

karlos
24. března • 22:35

Příspěvek hodný absoloventa základního vzdělání..

Mirec
12. listopadu • 14:47

Podla mna, az moc "tvrde" auto, vsetke nerovnosti ciest boli prenesene na vodica.

Juraj
12. listopadu • 13:34

"Porodní bolesti prvních dieselů" - uf, to je dost idiotske prirovnanie. Vlastne horsie som uz dlho necital. Nechcel autor povedat "detske nemoci"?

jarda
12. listopadu • 12:08

Ten motor 1.6 ok, ale auto stoji za vyliz kapsu. Rezne a i vnejsi lak je slaby. Obycejna fabia 1 je v ochrane koroze na tom daleko lepe. Jinak se mi v nom libil prostor. To bylo fajn. Moc me nelaka, i ojety jsou dost drahy.

hostík
12. listopadu • 9:52

jako bývalý vlastník Colta, mohu říct, že ani tohle se jim nepovedlo a tři diamanty už nikdy

asdfgh
12. listopadu • 9:10

Nedokážu pochopit důvod pro koupi Mitsubishi.

Jirka
27. února • 16:13

A co cena kolem 370 tis. za benzin? Najdi za ty penize neco lepsiho a se stejnou spolehlivosti...

tomi852
12. listopadu • 11:46

ja ked som kupoval male SUV zaciatkom roka 2011, ASX bolo suverene najlacnejsie o vyse 2000€ oproti druhemu najlacnejsiemu SUV s dizlom a 4x4... uz som ho mal objednane, len nastastie som to zrusil nakolko mi oznamili po par dnoch, ze to nestihnu v stanovenom case a kupil sportage. neskor ked sa zacali objavovat skusenosti s ASX som bol len rad, ze nestihali :-D:-D

znalec
14. listopadu • 12:41

zaujimave je, ze japonci za cele desatrocia stale nedokazali skonstruovat schopny diesel.
Problemy Toyoty (D-CAT), Mazdy, Mitsu i Nissanu su zname.
Naproti tomu, korejci ci uz s 2,0 alebo 1,7 alebo 1,6 CRDI sa celkom podarili a patria medzi velmi spolahlive (aj ked nie velmi usporne) naftaky.

neodborník
12. listopadu • 8:25

Aspoň že to přiznáte, jací jste to "odborníci" (nebo troubové?) a jakou cenu mají vaše doporučení při výběru motoru, hlavně nezapomínat. Není to na žalobu ze strany majitelů o úhradu škody, co uvěřili a koupili ten "lepší" japonský diesel ?

Doporučujeme

Články odjinud