Ohlédnutí za CES: Virtuální přístrojový štít nového Audi TT v praxi

Palubní desku nového Audi TT, kterou Audi prezentovalo na veletrhu spotřební elektroniky CES v Las Vegas, jsme vám už ukázali. Dnes tu ale máme video přímo z místa, které pro vás natočil Tomáš Holčík ze Živě.cz.

Důležité novinky z CES najdete na Živě.cz/CES-2014

Vedle samotného tvaru palubní desky je nejatraktivnější novinkou TFT panel, který nahrazuje konvenční analogové ukazatele v přístrojovém štítu před řidičem.

Na rozdíl třeba od Mercedesu třídy S nebo Range Roveru řešení Audi naplno využívá možností barevného displeje, v tomto případě poháněného výkonným grafickým čipem Nvidia Tegra K1. Rychloměr a otáčkoměr lze jednouše zmenšit a místo nich zobrazit přes celou plochu obrazovky například mapu. 

Zajímavosti | Video | Technika | Audi

Ohlédnutí za CES: Audi A6 nepotřebuje k parkování řidiče

Ve výchozím nastavení grafika i design displeje záměrně velmi připomínají přístrojové štíty současných Audi s barevným maxi dotem uprostřed. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2013
Stav: 157 711 km
Cena: 365 000 Kč
Audi A6 1.984
Rok výroby: 2009
Stav: 88 051 km
Cena: 240 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků