Oficiální asistenční služby mají teď jednotné telefonní číslo: 1224

Česká kancelář pojistitelů, která sdružuje pojišťovací společnosti a o které se v minulosti hodně mluvilo v souvislosti s vymáháním částek za odstavená a nepojízdná nepojištěná vozidla, zavádí společné telefonní číslo pro asistenční služby pojiš'toven.

Dispečink na čísle 1224 vás přepojí na vaši pojišťovnu. Česká kancelář pojistitelů říká, že má jít především o ochranu před tzv. „supy“ a lovci nehod

Život řidiče | Byznys

ČKP nesmí chtít poplatky za nepojištěná auta, která nejezdí

ČKP upozorňuje, že neoficiální tzv. lovci nehod nabízejí často předražené služby a navíc je pak pojišťovny nechtějí hradit, ačkoli prý poskytovatelé asistence slibují opak, takže jsou pak částky vymáhány po řidičích a účastnících nehod.

Jednotná asistenční linka 1224 má být zárukou seriózního a především pojišťovnou aspoň částečně hrazeného jednání. Samozřejmě záleží na tom, jaké asistenční služby máte ve svém pojištění sjednané.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků