Oficiální asistenční služby mají teď jednotné telefonní číslo: 1224

Česká kancelář pojistitelů, která sdružuje pojišťovací společnosti a o které se v minulosti hodně mluvilo v souvislosti s vymáháním částek za odstavená a nepojízdná nepojištěná vozidla, zavádí společné telefonní číslo pro asistenční služby pojiš'toven.

Dispečink na čísle 1224 vás přepojí na vaši pojišťovnu. Česká kancelář pojistitelů říká, že má jít především o ochranu před tzv. „supy“ a lovci nehod

Život řidiče | Byznys

ČKP nesmí chtít poplatky za nepojištěná auta, která nejezdí

ČKP upozorňuje, že neoficiální tzv. lovci nehod nabízejí často předražené služby a navíc je pak pojišťovny nechtějí hradit, ačkoli prý poskytovatelé asistence slibují opak, takže jsou pak částky vymáhány po řidičích a účastnících nehod.

Jednotná asistenční linka 1224 má být zárukou seriózního a především pojišťovnou aspoň částečně hrazeného jednání. Samozřejmě záleží na tom, jaké asistenční služby máte ve svém pojištění sjednané.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 1.9
Rok výroby: 2002
Stav: 178 493 km
Cena: 40 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 57 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků