http://news.auto.cz/ekonomika/aaa-auto-loni-prohloubilo-ztratu-750-milionu-kc.htmlGoesi, jeslti maj čím dál větší podíl na trhu, a zároveň jejich ztráta je za poslední rok 6x větší, než roku předchozího... vyvstává otázka, jeslti ti borci se živí ještě přeprodejem jetých vozů, nebo jeslti se už nedali na dobročinost co ? :)) řeknu to jinak, věřím ti, že AAA má v oblasti charitaty čím dál větší podíl :))
Tohle byla obrovska chyba. Ted uz si nekoupi auto s dph (temer) nikdo. Tahleta pobidka nastartuje ke koupi auta dalsi lidi, i ty, kteri dosud vyuzivali auto rozumne. Ted se bude jezdit autem i na zachod, zvetsi se zacpy, hluk, zhorsi se ovzdusi. Pan Buh s nama.
To je ale nesmysl. Musis se na vec divat principielne a princip je jasny - kazdy, kdo podnika, ma vstupy a vystupy, na jedne strane DPH odecita, na druhe strane pricita a jakakoli vyjimka je spatna. Rozhodne ji nelze zduvodnovat tvoji argumentaci, ze se s tim bude podvadet. Je na financnich a dalsich uradech, aby tomuto zabranily.Ostatne - stejne bys mohl argumentovat v jakekoli veci. DPH se da odecist prakricky u vseho a je snad realita takova, ze si uz nikdo nekupuje notebooky s DPH? Mobily s DPH? Benzin s DPH? Neni, pritom tady je to sakra snadne, v ucetnictvi vetsi firmy se schova mobil, notebook, nebo benzin tisickrat snaz nez auto.Takze jsi uplne normalni socialisticky pako, kdyz takhle premyslis.
na kterej prispevek si timto reagoval? Pokud na muj, tak ja nevidim, ze bych nekde argumentoval podvadenim. Chtel jsem poukazat na zhorseni zivotniho prostredi, zacpy, hluk atd.
Takze eko-socialista? Tim hur.Jinak pravda, slovo podvod jsi nerekl, ale tak nejak mi to z toho vyplynulo, ze by si bez DPH auta kupovali i lidi, co na to jinak nemaji narok.
Jsem volic ODS. Zeleni me dost casto stvou, ale v necem maji pravdu. Bydlim v Praze a vnimam kazdodenni situaci na silnicich jako apokalyptickou. Dalsi auta situaci jen zhorsi. Odhaduji, ze naprosta vetsina aut je firemnich a jezdi se s nima, i kdyz neni potreba. Nehledi se na spotrebu. A kniha jizd?????? no coment
Asi nemáš úplně pravdu, že většina aut jezdí zbytečně. Zřejmě si myslíš, že náklady jsou nějaká díra kam se všechno schová a na co se nemusí vydělat.;-)
Na to je jednoduchá rada.. Jdi bydlet jinam.. Já v praze nebydlím a jsem v pohodě.. B-]
Zančneme určovat co je a není potřeba? Kdo má právo jezdit a nejezdit? A dle čeho to budeme dělat? Založíme radu s vámi v čele a budete to rozhodovat? Máte doma spotřebu energií jenom dle toho, jak to potřebujete, nebo si dopřejete i komfort a luxus nad rámec nutného? Topíte na 15C v bytě nebo na 20? Proč na 20, když 15 pro žití stačí? Stačí i 10, když se pořádně oblečete ne? Takže zdražíme topení, abychom ušetřili.Co dále. Máte doma jenom tolik výrobků, kolik denně potřebuejte? Nemáte třeba nějakou plastovou misku navíc? Proč? Stálo to energii, zhoršené životní prostředí apod.Jednoduše řečeno, jsou to absurdity. Aut se více neprodá. Jenom firmy odložily nákupy vozů o pár měsíců, takže po zavedení stoupkne prodej a pak se vrátí na původní hodnotu. Akorat si firma místo Octavie kombi koupí Octavii liftback apod. Celková suma vozů se prodá v dlouhodobém horizontu stejně.Navíc nezapomínejte, že je dost možné, že pak firma vymění 10-15 let starou felicii za nové auto, takže přinese menší emise apod.A ve finále - odstěhujte se, když se vám tam nelíbí. Já bylím v místech, kde mne doprava nijak neomezuje. A věřím, že i kdyby se počet auto zpětinásobil, nijak zásadně to přímo nepoznám.
BRAVO ondrasiku :-D
Ale Jiříku, tak to přece není, příjem státního rozpočtu je velkým dílem v našich podmínkách kryt daní z přidané hodnoty, kterou u všeho zboží platí koncový spotřebitel. Firmy (plátci DPH) žádají o vrácení DPH, je to tak proto, že ke svým cenám zase DPH připočítávají. Což je normální a logické a při takto konstruovaném daňovém systému to ani jinak být nemůže. A z tohoto pohledu by bylo nesystémové, pokud by to u aut, které je standardní zboží, platilo jinak. Počítače, rohlíky, domy… atd. se taky prodávají taky s DPH, a když je firmy pořizují pro podnikání, tak si DPH nárokují zpět. A funguje to bez problému. Ale to už tu bylo popsáno několikrát a někdo to pochopit nechce nebo nemůže.
gabrooku, chtel jsem poukazat na zhorseni zivotniho prostredi, zacpy, hluk atd. Reaguj na dany prispevek adekvatne a netahej sem pre, ktere vedes se svyma kamaradama v hospode.
Vidět souvislost odpočtu DPH u podnikatelských subjektů se zhoršením životního prostředí, dopravními zácpami, hlukem atd, to bych řekl je skoro na léčbu paranoického stavu. Tedy nemyslím to nijak zle, ale vnímat takto dva naprosto nesouvisející jevy je fakt pozoruhodné. To si fakt myslíš, že když firma bude moci odpočítat DPH u osobního auta, aniž by ho musela mrvit železnou přepážkou, tak si koupí a bude provozovat víc aut než když musela mít v TP kategorii N1??? Z jakého důvodu by to proboha dělala?
To nic, JiříK je poněkud mimo a není sám, kdo mechanismus DPH nechápe, takových je v našem R-O-G proletariátu víc. V článku mě rozveselila zmínka o skupině AAA, jak bude zvyšovat výkupní ceny, aby měla co prodávat - mám tomu rozumět tak, že bude méně okrádat majitele ojetin, kteří si neví rady s normální cestou prodeje svého vozu a nebo se nezmění nic a jde opět jen o mediální fintu na JiříKy? Uvidíme.
Mohu se zeptat v cem AAA okrada majitele aut pri vykupu? To auto jim nezaplati? Nebo jim zapalti mene, nez se dohodli? Nebo v cem je to okradani? Ze jim da to, na cem se dohodnou? To je dnesni definice okradani?Pak nutno rici, ze jsem byl okraden, protoze jsem neco prodaval a kupujici mi dal sumu, na ktere jsme se svobodne dohodli. Jaky je na to paragraf?
Vlastní zkušenost:AAA v Brně - přivezl sem před pár lety Opel Vectra B - technici auto prolídli, projeli a zkonstatovali že výkupní cena bude kolem 220.000 +-5.000, ale budu muset bohužel dodat osvědčení od firmy Cebia, že auto není kradené a přijet za pár dní s certifikátem a dostanu peníze. Pravda, cena byla o nějakých 15.000 - 20.000 nižší, než se toto auto prodávalo v bazarech a Annonci atd, ale když to chce člověk vyřídit rychle... Vyřízení certifikátu trvalo pár dní a stálo +-1.600, tak jsem se v AAA ukázal asi o týden později a řekli mi že za to auto dostanu 140.000, že tu původní cenu řekl nějaký nový zaměstnanec atd atd, no bláboly jak mě oškubat. Po chvíli dohadování jsme skončili na 159.000 a víc ani ťuk, tak jsem, ač celkem asertivní a klidný člověk, práskl dveřma teď nemám problém jim udělat reklamu ;)Auto jsem prodal asi za 3 týdny na inzeráty za 230 tis Kč.To není okrádání pane Ondrášiku?
na mě otázka nebyla, nicméně - okrádání to nebylo, ale rozhodně se AAA nezachovali dobře a dělal bych přesně to co teď děláte - svému okolí bych to říkal, však ono se to v konečném důsledku AAA nevyplatí.
Nevyplatí :)) jo to říkají lidi už těch 15 let, co tu AAA je a vídíte mají stále větší tržní podíl. Pár zklamaných není nic¨a nic nezmůžou. Budou prodávat i nadále a Denis se bude mít dobře. Lidi jako vy se můžou stavět na hlavu, ale nic na tom nezmění.
Dobře, "nevyplatí" bylo přehnané, chtěl jsem tím říct že dobré jméno není úplně věc k zahození - já když kupoval auto jsem ho například místo v bazaru koupil na inzerát právě kvůli špatným zkušenostem mnoha lidí s bazary. Navíc o AAA je tolik historek zejména proto že je to velká firma - tedy nedivil bych se kdyby to u nich se spokojeností nebylo horší než u bazarů lokálních.
Já jsem přesvědčen, že je spousta daleko horších bazarů než AAA. A dozvídáme se o nich mimo jiné v různých produktech investigativních novinářů a v černých kronikách. Reputace AAA by mohla být podle mého názoru způsobeno nikoliv tím, že by byli největší a tudíž nejvíc na očích. Je řada dalších velkých obchodníků s ojetinami, kteří podobnou pověst nemají. Znovu uvádím, že jde o můj privátní názor: myslím si totiž, že problém názoru veřejnosti na AAA by mohl spočívat v řízeném pohybování se na hraně zákona a za hranicemi společností běžně akceptovanými.
Goesi, AAA má čím dál větší tržní podíl ? :)) hele dodělal si to VUT ? nebo si to tenkrát po tom neštastným prvním roce zabalil nadobro ? :))
No nakonec to dodělali všichni, jenom se holt více rozvolňovalo ;)
V čem je to okrádání? Nabídli vám 140tisíc, vy jste řekl ne. Kdybyste řekl ano, dostanete 140tisíc a jdete domů. Splní to, co jste si dohodli. Pokud je svobodná vůle, není to okrádání, je to vaše a jejich svobodné rozhodnutí.Takže si nepleťte dojmy a pojmy. Chápu, že je hodně "in" nadávat na AAA, ale drtivá většina "toho špatného" je způsobena lidmi samotnými, ne tou firmou. Ta jenom prodává a vykupuje auta stejně, jako všechny ostatní autobazary v ČR, jenom ve větším. POkud se vám nelíbí kolik vám anbídli, nevzal jste to, pokud ano, vzal jste to. Okrádání tam není, jenom zcela běžný obchod.Takže ne pane ToT toto není okrádání. To okrádání se jenom zrodilo ve vaši hlavě. Že vám dá někdo méně než je tržní cena opravdu okrádání není a nikdy nebude. Ale nedivme se, že naše zem je taková jaká je, když lidé pokládájí za okrádání to, když jim někdo nabídne nějakou cenu za auto, která se jim nelíbí.
Máte vedlejšák u firmy AAA? ;-) Toto je moje osobní zkušenost, nedělá mi problém Vám napsat kde jsem komu naletěl, kde jsem byl spokojen a kde se snažej lidi okrást z mé vlastní zkušenosti. Věřte mi, že jsem již pár aut prodal a podobné zkušenosti s AAA slyším všude.Ale to sem stejně moc nepatří, ten článek je o odečítání DPH.
Ale no tak, prostě je to jenom o tom, že se furt dělá z chování AAA něco odstrašujícícho, přitom se chovají tak, jak se v tomto oboru chvoají všichni. Nabídli vám cenu, vy jste ji nepřijal a proto jsou zloději.Já do Áček prodal pár aut a pár aut jsem tam koupil. Prodal jsem auta na inzerát i v jiných bazarech. Koupil jsem auta na inzerát i v bazarech. Chování je všude naprosto stejné. Je jedno, zda je to AAA, Auto Esa, nebo bazar Franty Vomáčky. I lidi na inzerát se chovají dost podobně. Lžou o stavu aut, přijedou na auto s cenou 150 a mají v kapse jenom 120 apod. Prostě chápu, že je moderní a "in" řvát na AAA.Mi je to ve finále jedno. Když je někdo myslí jednoduchý, jsou pro ně aaa zloději. Proč ne. Pak to běžte oznámit na PČR, což je vaše zákonná povinost.
Ano funguje to přesně tak jak píšete, nemohu než nesouhlasit, jak jsem psal na začátku, popsal jsem osobní zkušenost! Tak jak to proběhlo to prostě není fér a u firmy, která má jméno, tradici, chlubí se tím jak jsou fér atd. by se to asi nemělo stávat. Zrovna asi 3 týdny zpátky jsem prodával Octavii a na fotkách jsem nafotil i pokození, nezatajil o autě nic co nevím, kupec si ani neřekl o slevu a odvezl si ji. Mám samozřejmě opačné zkušenosti, vychválí Vám auto, přijedete na místo a stojí tam místo auta šrot - ztráta: čas a projeté kilometry (nafta). Jde mi o to že oni si ještě nadiktují že ten certifikát od Cebie musí být a pokud auto není kradené, cena a podmínky platí. Jak jsem psal, o několik dní později neplatily. TADY JDE O PRINCIP. Poslední zkušenost kolegy. Nabízel jim Ford Ka. Po telefonu není nic problém, na místě po prohlídce slíbili 50 tis. a při sepisování řekli že je to špatně prodejný auto a že situace je špatná a že dají 30. Shodou okolností Praha. Těch náhod je nějak moc. A když jsem byl s tou Vectrou u Essa, na rovinu řekli že mi dají tak 190. Trochu jiné jednání. Takhle se tady ale můžeme přetahovat do nekonečna, jde o rozdílný názor dvou lidí, já uvedl vlastní zkušenost, vy mi tvrdíte že se chovali fér. Stejně k rozumnému závěru nedojdeme
Já neříkám, že se chovají fér. Jenom se chovají stejně jako jiné bazary a prodejci v ČR a říkám, že vás nikdo neokradl, jenom prostě nabídl nižší cenu, než jste akceptoval.
Ale třeba k tomu važadovanému certifikátu Cebie jste se navyjádřil, bylo to podmíněno že ho musím mít. Když půjdete prodávat někomu auto, dohodnete se na ceně atd. (jako jsme se dohodli na 220 tis) a on vám řekne, že si ale musíte koupit ten cert. a pak přijdete a podmínky jsou úplně jiné, nebude se vám to líbit, pokud se ta cena bude lišit o 20 tisíc, to se dá tolerovat, ale 80 je sakra hodně, teda pokud to není auto za 4 mega.
Jinak ja bych to uzavrel tim, ze proste mate s nimi spatnou zkusenosti. Ja to chapu. Taky mam se spoustou firem spatne zkusenosti, byt jini tam nakupuji v klidu dlouhe roky. Asi zadna firma neuspokoji vsechny a cim vetsi, tim logicky bude tech zakazniku v absolutnich cislech vice.
Ten certifikát musel být kvůli tomu, že auto bylo z dovozu, pro koupené v ČR ho nevyžadují.Stím názorem, že bych to přestřelil a určování nějakých limitů jestli o 20 nebo o 60 tis to není tak jasné, samozřejmě každý má své hranice, ale byla to třetina ceny, to je velký rozdíl na cenu kterou neslíbili po telefonu ale po prohlídce a projíždce, tam měli říct 140. Vidíte, že jsme stejně došli k závěru, že nic nepořešíme - názor versus názor.No užijte si sobotu, já utíkám provětrak koně
Já nevím, prodával jsem do Aček auto cca před měsícem a půl. Zavolal jsem tam přímo, řekl jim jakou mi dají cenu. Udělali nějaký odhad. AUto se běžně prodává na trhu okolo 180-220 tisíc. Nabídli přes telefon cca 160tis. s tím, že se uvidí na místě. Dojel jsem, prohlídli to, zkusili smlouvat, odjel jsem s cca 150tis. Kč. Žádný certifikát, žádný problém. Více méně to, co jsme si domluvili.Pravda, před cca dvěmi lety slíbili přes telefon u auta lehce nad 200 a na místě pak šli o nějakých 60tisíc dolů. A co jako? Nic, jel jsem domu.Mi připadá, že prostě jste s těmi zloději a okrádáním přestřelil a nehodláte to přiznat. prostě jste se nedohodli a je to. Vy jste si určil, že kdyby byl rozdíl 20tis. jsou služní, když 80tis. jsou zloději. Někdo si ale dá limit 30 a 60 tisíc a jiný úplně jiný.
Ale ta pointa je v něčem jiném - tady jde přece o to, že oni nabídli 220 tisíc pod podmínkou, že zainvestuje další peníze do nějakého certifikátu, který jinak na nic nepotřeboval. Až certifikát získal a zaplatil, tak mu nabídi 140. Pro mě je tohle neseriózní jednání, pro AAA však denní praxe.
Problém je nejen nízká výkupní cena, to by ještě bylo omluvitelné. problém je nízká výkupní cena, spojená s nátlakem na slaší povahy či na lidi, kteří se podřeknout, že peníze rychle potřebují. prostě praktiky zastavárny. A to je v rozporu s dobrými obchodními mravy. Cílem seriózního obchodníka v civilizované zemi je vydělat aniž by toho druhého podvedl či zmanipuloval.O druhém problému, spojeném s omlazováním aut respektive jejich proběhů už bylo napsáno mnoho. Nepochybuji, že pan Ondrášík mě ujistí, že to se v AAA nemůže stát :-D:-D:-D. Stačí se jít podívat do nejbližší jejich provozovny, míra důvěryhodnosti uváděných śtavů tachometru versus vizuální stav vozidla je evidentní minimálně u poloviny vystavených aut. A jaká náhoda, právě u nich nejsou servisní knížky k dispozici......... Holt oleštěný volant, prosezené sedadlo řidiče, omlácený lak předku a zrcátek od kamínků, podkvetlý lak hliníkových kol a další příznaky, toť jasné potvrzení, že to božské šest let staré auto bez servisní knížky, ale s firmou jako prvním majitelem v TP má opravdu pouhopouhých 97tisíc km za sebou.
Mně připadá poměrně jasně, že AAA nmůžou vykoupit za cenu, která je obvyklá v ostatních bazarech a inzer.novinách.
to je jasné, však jsem napsal, že ta původní slíbená cena byla o nějakých 20.000 nižší než obvyklá prodejní cena. Podle mě není moc fér měnit pravidla během hry. A vykoupit o 1/3 níž než je prodejka a stejně to podom střelí za tu prodejku - to bych přirovnal k lichvě Homecreditů atd. Ale celý ten postup firmy AAAA... Není to jediná zkušenost a nejsem sám, jejich arogantní chování... Je jasné, že musí vydělat, kvůli tomu ta firma přece existuje, ale jdou přes mrtvoly
Když kupujete auto přes inzerát koupíte to nakonec za cenu, co prodejce uvádí, nebo se snažíte pak na místě smlouvat, případně svou nabídku změníte dle faktického stavu vozu, který při osobní prohlídce zjistíte?Jinak přes mrtvoly nikdo nejde. Donutili vás, abyste jim to prodal nevýhodně? Ano-ne? Dle mého ne, takže prostě nabídly, vy jste nepřijal. Zcela standardní a legitimní průběh.
Samozřejmě se snažím smlouvat, zdůrazňuji SMLOUAT. Pojem tohoto slova si asi hodně lidí vysvětlí jako dohodu 2 stran, ne tím způsobem, že Vám něco slíbí, slníte jejich podmínku, která obnáší investici NAVÍC a oni Vám řeknou o pár dní později o 1/3 nižší cenu!Ne - nedonutili mě prodat auto nevýhodně, pouze byla nějaká ústní dohoda, stálo mě to čas a peníze navíc, potom změnili pravidly hry.Ten skutečný stav auta zjistili při první navštěvě, kdy byla i projíždka a na základě toho mi byla sdělena cena - popsáno v mám prvním příspěvku.
Smlouvání je jednostranný akt, kdy vy osobně navrhnete cenu nižší, než si určí prodejce. Prodejce na tuto jednostrannou nabídku buď kývne, nebo ne. To je smlouvání. Případná dohoda na nižší ceně je oboustranný akt, samotná nabídka ne.Takže AAA udělalo to, že prostě vám anbídlo nižší cenu. Vy jste nesouhlasil. Rozešli jste se. Klaiscké smlouvání, kdy ovšem pohled obou stran na obchod byl odlišný, takže jste se nedohodli. Nikdo vás nic nenutil, dali nabídku, vy jste se svobodně rozhodl. Nebo vás tam bili? Vyhrožovali likvidací? Nebo jenom řekli kolik dají a svobodně jste se rozhodl?
Vážený pane,pokud jste si nevšiml, jsme v Evropě, a ne na trhu v Asii (ale i tam platí jistá nepsaná pravidla, která většina obchodníků nepřekročí, i když by mohla). Podle spousty lidí (výjimky potvrzují pravidlo), co jednali se zástupci AAA - "větší vychcánky nezažili"... ano taková činnost není trestná (i když i psychický nátlak někdy již do této kategorie spadat může, ale dosti špatně se prokazuje). Minimálně lze takové jednání označit za silně neseriózní, ale "prachy jsou prachy", a ty nesmrdí... že ano pane redaktore (kolik firmě dává ročně AAA na reklamách, že jste takový jejich obhájce?).PS: Moc by nás zajímalo, jak byste se tvářil, kdybyste si telefonicky dohodl hotel v zahraničí, a po příjezdu s rodinou (samozřejmě nejlépe nočním) by Vám řekli, že to vlastně bude stát o 50% více? Dokážete si to třeba představit i u ceny lékařského ošetření (např. bolavý zub u dětí)? …zajisté, zachoval byste se dle vlastního návodu výše, a bez jakéhokoliv rozčarování byste odešel, a třeba příště přišel znovu?
Nesmysl. Schválně si zavolejte na linku AAA a dobře poslouchejte jakou cenu vám nabídnou a co vám k tomu řeknou. Věty typu "neměl by být problém" nebo "dáme vám až" apod. nedávají žádný pocit, že to bude tak a ne jinak.A znovu opakuji, že je mi jedno, jak se AAA chovají, jenom říkám, že mezi nimi a soukromými osobami prodávajícími na inzerát a jinými bazary v ČR, DE, PL a nevím kde ještě není žádný rozdíl. To jenom lidi jako vy prostě mají problém s jednou konkrétní firmou.Tu se ovšem pořád dělá z jedné firmy něco hrozného a ono to pak vypadá, jak všichni jsou hodní a slušní a jenom to AAA je takové zle a špatné. Pořád si říkám, že když tomu tak je, když ta firma je tak špatná, takové podvody dělá, vraky prodává, že prostě na tom trhu funguje tak dlouho a navyšuje prodeje apod. Někde asi bude chyba.PS - nejsem redaktor a je mi upřímně jedno, kdo si kde platí reklamu. Naše firma utratí na AR více, než tato, takže jděte s tímto někam.
Praxe je prostá:Přijedete s autem do AAA a chcete ho prodat. Auto prolustrují papírově i technicky a nabídnou vým v prvním kole o cca 25% méně, než když pojedete jinam. Statistika je neúprosná a jistá část občanů na tuto skvělou nabídku přistoupí. Jistá část smlouvá a jistá část je pošle do.....Tím to ovšem nekončí. Druhý den vám telefonují, kdy že svůj vůz přivezete, když už jste se "dohodli". Když jim sdělíte, že jste se nedohodli a pošlete je tam co včera s přáním, aby už neobtěžovali, den vás nechají na pokoji a pak zavolají znovu. Nabídka je ovšem zvýšená o pár procent. A takhle vás otravují tak dlouho, dokud jim neřeknete, že auto je prodané.Komu tento postup připadá seriózní, je mi ho líto.
Je treba brat ohled na to, jestli davam auto do komise nebo chci penize hned. Ja prodaval auto do AAA, nabidli 190.000, pak jsem to usmlouval na 210.000, tyhle penize jsem dostal cash a podle nabidky na netu auto prodali za 229.000. Nevidim na tom nic neseriozniho.
Jo. A to tvoje auto prodali o 50tkm mladší, co?Já k nim zabloudil omylem před 3 lety. Poprvé a naposledy.O1 L&K, kompletní výbava vč. xenonů a navigace, 100tkm, dle Eurotaxu výkupní cena 365000.AAA první den: 260tis.+10tis, pokud u nich koupím jiné plus psychomasáž na téma, jak dokonalou cenu za to skvělé auto co vypadá jak nové mi dělají, že vyplatí peníze okamžitě, což nikde jinde není možné a prostě jde o exkluzivní nabídku, kterou jen blázen odmítá, odjel jsem s tím, že nekoupím a ani neprodám, u značkového prodejce o 500metrů rovnou nabídka výkup 310tis. bez masáže nebo komise 350t, v dalším bazaru jsem nakonec auto prodal za 338t (čistá cena, poslaná na účet, dorazilo druhý den). A další den mi volal arogantní drzoun z AAA, kde že jsem s tím autem, když jsme se dohodli, že jim ho za 270 prodám a ještě deset navíc, když koupím jiné ale že to spěchá, protože zítra už mi tolik nenabídnou. Řekl jsem mu, že jsme se nedohodli a ať neotravuje. Druhý den volal jiný, prý už na to za těch 280 čekají. "Čekáte marně...., neotravujte" Dva dny klid, pak totéž ale 300 s tím, že to je bomba cena, kterou jinde nedostanu a že budu mít peníze hned. Řekl jsem, že je prodáno, tak dali pokoj.A tak mé původní auto do AAA nedoputovalo, bazar co ho ode mě vykoupil ho za další dva dny prodal za 359000 s pravdivým stavem tachometru a neukradenou servisní knížkou a stejnou výbavou, s jakou jsem auto do bazaru odevzdal, nic nedemontováno, nic neukradeno. Ověřeno u nového majitele. Jeho otravoval AAA s psychomasážními nabídkami ještě měsíc po tom, co už auto měl. Trest za to, že se u nich vůbec stavil a poptal.
Ja napsal svou pozitivni zkusenost, nic vic, nic min. Dle jejich stranek tam moe auto stalo se serviskou i s pravdivym stavem km. Tachometry staci i bazarnici tahajici sem auta od jinud, tachometry staci i soukromeooby chtejici prodat na inzerat co nejlepe. Je to proste velmi smutna a rozsirena praxe mezi prodavajiimi a i kupujici jiz jso na to pripraveni a v podstate s tim pocitaji.A co se tyce masaze - je to obchod jako kazdy jiny. Minuly vikend jsem byl se zenou koupit do bytu novou sedacku, vybrali jsme si a chteli jsme ale jiny potah. Prodejce nakoukl do ceniku a sdelil nam, ze je nutno cenu navysit o 15%. Probehl "oboustranny obchod" a cena byla navysena o 3%. Mam tedy vykladat, ze tento obchod okrada slabsi povahy, ktere neumi smlouvat?Chapu vasi negativni zkusenost, ja mam opacnou. AAA me nabidli nejvic penez na ruku, ale musel jsem si je vybojovat.
Jo, přesně jak píše o pár příspěvků výš Vašek, jsou určitá pravidla slušnosti v Evropě a jiná v Asii. Pojem "vybojovat si" u slušného obchodníka není známý, tedy pokud nejsme na orientálním tržišti. A vovovovotomtoje. Razantní člověk s nimi buiď bude "bojovat", nebo půjde ke slušné firmě rovnou a A.A vynechá. Slabší jedinec, navíc vymaštěný reklamou je jejich obětí. To je to, o čem je řeč. Stočené tachometry, vyměněné díly z jiných aut, ukradené servisní knížky a kilo silikonu na dodrbaném laku, který po dvou umytích už nebude vypadat zdaleka tak vesele, to už je jen druhá liga podivných praktik. Můj názor : hloupý kdo jim prodá, ještě hloupější, kdo od nich koupí. A na názor mám právo jako každý jiný.
Asi zijete v jinem state nez ja. Slevu na nove auto si clovek musi taky "vyobchodovat", zadny prodejce mu sam od sebe nenabidne tu nejnizsi moznou cenu. A rekl bych, ze tohle je bezne i jinde nez v nasi republice - ale tvrdit to nechci, jinde jsem auto nekupoval. A kdyz se vsichni prodejci snazi co nejdraze prodat, proc by se AAA nemelo snazit o co nejlevnejsi nakup?Nazor vam nikdo nebere, mejte ho. Ja si jako hloupy nepripadam, kdyz jsem do AAA prodal za nejlepsi cenu, kterou mi kdo nabidl.
No asi skutečně žijeme každý jinde. Nevím, proč bych si měl cokoli "vybojovávat". V supermarketu taky nediskutuji na téma, že za tenhle rohlík nedám 1,8 ale jen 1,5 Kč. Mám na výběr, kde koupit a pokud chci nejnižší cenu, jdu tam, kde mi ji nabízejí, pokud chci slušné chování, čerstvé zboží atd, jdu jinam. Protože "nejvýhodnější jen málokdy je také nejlepší. lProdejce auta vyberu nakonec dle toho, jaký mají servis, protože cenu mi stejně nabídnou všichni plusminus stejnou. Tedy pokud s prodejcem nemám již léta vybudovaný vztah a řešíme jen obecné podmínky pro konkrétní auto. Což mám. Ale nehandrkuji se s ním o každou tisícovku jak na perském trhu. Což se mi vrátí například v jeho vstřícnosti při servisu nebo v náhradním autě zadarmo. Pokud někdo má interní potřebu se chovat jak v Asii, má (nejen) u jisté firmy jedinečnou příležitost.
pokračuji v tom vlákně níž, když už si takhle vypisujeme, bude to v jednom dohromady.
Možná měl na mysli to, že do telefonu ti za tvé auto nabídnou částku X, a až jim ho přijedeš prodat, tak ti za něj najednou jsou ochotni zaplatit maximálně X-30%, přestože auto přesně odpovídá stavu, jak jsi jim ho popsal.
Na to je takzvany jogurtovy zakon - prodavas v AAA = jsi ovce => vztahuje se na tebe zakon na ochranu zvirat ;-)
Tak ze v bazarech ubyvaji auta je holy fakt, dany nesporne tim, ze se neprodavaji auta nova, ale ojeta ano. Jiste castecne i proto, ze u ojetin je DPH nulova, takze tam nikdo na nic neceka...
Auto s odpisem si bude moci (jak to bylo doposud) koupit jen osoba ktera podnika a je platcem dph.To je ze bud ma prijmy nad 1000000 kč,a nebo se prihlasi na platce dph.A to se moc nikomu nechce. Urcite to pujde treba tak ze nejaka osoba podnika a je platcem dph,a na nej si nekdo koupi auto nekdo z okruhu znamych.Ale s tim plynou dalsi zelezitosti .Kniha jizd a pod.Tak ze to nebude s tim nakupem az tak horke.Ale je to jen muj nazor.
by sa mohli zobudit a zaviest taky zakon.
Muzes si udelat firmu v CR a sve slovenske auta pronajimat... Tady ti jen vrati DPH a mas to. Samo firma neni uplne zadarmo, dvoji ucetnictvi atd., ale pokud ma nekdo ze Slovenska v CR aspon trochu co na praci, vyplati se to. Jasne, slo to uz drive pres Nemecko, ale domluv se tam ;-) Tohle uz jde snadno...
To mi uz pride jednoduchsie vybrat nejaku N1 a strpiet tu mriezku.
a vo vacsine pripadov 4 miesta na sedenie :(
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.