Od ledna už nedostanete na značku zelenou známku z měření emisí

Stanice měření emisí už od 1. ledna 2015 nelepí zelenou známku na registrační značku, ale pouze do protokolu o měření emisí. S ním pak teprve jede auto na technickou kontrolu, kde dostane známou červenou známku na zadní registrační značku. Upozornil na to zpravodajský web iDnes.cz.

Jde o to, že bez schválených emisí auto nemůže dostat technickou, takže červená známka automaticky znamená i odpovídající emise. Lepení známky ovšem zůstává, jenom se dává do protokolu z emisí. A co s volným místem na značce?

Život řidiče | Názory

Stát ruší od ledna 2015 tzv. polopřevody aut. Co to pro nás znamená?

Starší registrační značky jsou totiž od opakovaného sloupávání starých známek poškozeny a za to mohou policisté udělit řidiči vozidla pokutu. Stanice technické kontroly mají na prázdné místo lepit krycí štítek, ten ale stanice nemají. Uvedl to šéf Profesní komory STK Jiří Rajmon v rozhovoru pro Rádio Impuls. 

Zajímavé je, že se tato změna a s tím související informace nedostaly na veřejnost s předstihem. Připraveni tak nejsou nejen provozovatelé vozidel, ale především samotné STK a úředníci.

Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Passat 1.8
Rok výroby: 2002
Stav: 176 845 km
Cena: 40 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2011
Stav: 134 224 km
Cena: 115 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků