Octavii je 20 let. U spuštění výroby byl i Václav Havel (fotogalerie)

13 komentářů

Pavel
17. září • 14:14

Kokotus Václavus Havlus Ničemus Nerozumělus Lezlus Evropus Prdelus!!!

josephko
10. září • 21:02

A na ktorej časti linky pán Havel pracoval? :-D

Adolf
9. září • 22:30

Veškrna byl také u všeho :-)

Antiautomat
9. září • 12:55

...O1 jednoznacne prelomovy model. A O1 po FL je to auto, kore si ani s poslednymi konkurencnymi modelmi nema co vycitat. Jednoduche, robustne, s jednoduchymi motormi, odolne, nenarocne a trvanlive, nadcasovy dizajn. Presnev duchu znacky (a je skoda toho odklonu od tejto filozofie v poslednych rokoch). Nenadarmo sa jej hovori ceske volvo. Malo miesta a dnes uz priemerne jazdne vlastnosti vyplyvaju z koncepcie velkej kasne na malom podvozku. Ale to, co sa podarilo na tomto zaklade postavit, klobuk dolu. Dobre auto.

Honza z Boudova
9. září • 10:28

Dal bych do těch míst zlatou tabulku, kde Havel stál

aminux
10. září • 23:44

Myslíš u pisoáru, kde stál? To aby ji dali i do kabinky, kde seděl, ne?

fero
10. září • 13:08

Havel ten kašpárek a ožrala ?....:-D

pepa-1
9. září • 12:21

Já bych tam postavil lavičku.
:-))

Ernie
8. září • 19:23

Bravwo Skoda! Vsetci Cesi mozu byt na Octaviu a celu znacku Skoda pravom hrdi. Uzasny uspech, uprimne GRATULUJEM!

Josef
10. září • 8:53

Ke gratulaci se připojuji. Je to hezké vidět fungující továrnu v Mladé Boleslav (v Kvasinách, Vrchlabí,...) a můžeme být všichni rádi, že to nedopadlo jako třeba s Poldi Kladno. Lze to považovat s odstupem jako úspěch. Ale jako "úžasný" úspěch bych to považoval, pokud by se to povedlo bez účasti VW a jen s domácím kapitálem... Realita je ale taková, že bez Němců by se Škoda nezachránila a nebyla by rozhodně tam, kde je dnes. Buďmě rádi, že součastní vlastníci Škody jí ponechali její český nazev.

LOL2000
8. září • 17:01

Jo tak Havel, ten praporečník změny, co ho vybrali, zednař.Tohle si o něm přečtěte, tam je přesně popsané , co byl zač. Má to více kapitol.
http://www.nezoufalky.cz/cz/co-je-dobre-vedet/jan-... ...

Kuk Vykuk
9. září • 3:18

Že ty máš plnou kolnu dřeva a plnej mražák masa a furt bojíš, aby ti to nikdo nečmajz. ;-)

Leon
8. září • 16:29

... nevím jak teď, ale kolem roku 2009 se vyráběl také na Slovensku

Doporučujeme

Články odjinud