Kokotus Václavus Havlus Ničemus Nerozumělus Lezlus Evropus Prdelus!!!
A na ktorej časti linky pán Havel pracoval? :-D
Veškrna byl také u všeho :-)
...O1 jednoznacne prelomovy model. A O1 po FL je to auto, kore si ani s poslednymi konkurencnymi modelmi nema co vycitat. Jednoduche, robustne, s jednoduchymi motormi, odolne, nenarocne a trvanlive, nadcasovy dizajn. Presnev duchu znacky (a je skoda toho odklonu od tejto filozofie v poslednych rokoch). Nenadarmo sa jej hovori ceske volvo. Malo miesta a dnes uz priemerne jazdne vlastnosti vyplyvaju z koncepcie velkej kasne na malom podvozku. Ale to, co sa podarilo na tomto zaklade postavit, klobuk dolu. Dobre auto.
Dal bych do těch míst zlatou tabulku, kde Havel stál
Myslíš u pisoáru, kde stál? To aby ji dali i do kabinky, kde seděl, ne?
Havel ten kašpárek a ožrala ?....:-D
Já bych tam postavil lavičku.:-))
Bravwo Skoda! Vsetci Cesi mozu byt na Octaviu a celu znacku Skoda pravom hrdi. Uzasny uspech, uprimne GRATULUJEM!
Ke gratulaci se připojuji. Je to hezké vidět fungující továrnu v Mladé Boleslav (v Kvasinách, Vrchlabí,...) a můžeme být všichni rádi, že to nedopadlo jako třeba s Poldi Kladno. Lze to považovat s odstupem jako úspěch. Ale jako "úžasný" úspěch bych to považoval, pokud by se to povedlo bez účasti VW a jen s domácím kapitálem... Realita je ale taková, že bez Němců by se Škoda nezachránila a nebyla by rozhodně tam, kde je dnes. Buďmě rádi, že součastní vlastníci Škody jí ponechali její český nazev.
Jo tak Havel, ten praporečník změny, co ho vybrali, zednař.Tohle si o něm přečtěte, tam je přesně popsané , co byl zač. Má to více kapitol.http://www.nezoufalky.cz/cz/co-je-dobre-vedet/jan-... ...
Že ty máš plnou kolnu dřeva a plnej mražák masa a furt bojíš, aby ti to nikdo nečmajz. ;-)
... nevím jak teď, ale kolem roku 2009 se vyráběl také na Slovensku
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.