Octavia má problém. Fiat Tipo dorazí i jako kombi. Zde je první upoutávka

Model Fiat Tipo se vrátil a nyní je už k dostání jako sedan také na českém trhu s cenou pod 300 000 korun. Na autosalonu v Ženevě se k tomu přidá i praktičtější varianta kombi, takže domácí stálice Škoda Octavia bude mít trochu problém. Podrobnosti ještě nejsou známé, ale v zavazadlovém prostoru se očekává okolo 550 litrů volného místa.

Klepněte pro větší obrázek
Zatím jediná upoutávka na Fiat Tipo kombi toho moc neprozrazuje.
Žádné zásadní změny proti sedanu ale nečekáme

Asi se nedá předpokládat, že by Fiat změnil u modelu Tipo s karoserií kombi motorovou paletu. Základ by i nadále mohla tvořit atmosférická benzínová čtrnáctistovka (70 kW a 127 Nm) s šestistupňovou manuální převodovkou. Nad ní bude šestnáctistovka E-TorQ (81 kW a 152 Nm) s šestistupňovým automatem.

Sedany | Byznys | Fiat

Nový Fiat Tipo dorazil na český trh s cenou od 281 300 Kč

Na našem trhu se prodávají i dvě dieselové motorizace 1.3 Multijet (70 kW a 200 Nm) a 1.6 Multijet (88 kW a 320 Nm). Ty budou zřejmě u kombi varianty Fiatu Tipo nejžádanější. V ceníku začíná nové Tipo ve verzi sedan na 281 300 korunách. Otázka je, jaký příplatek si Fiat řekne právě za kombi. Vejde se nakonec pod tři sta tisíc?

Později ještě dorazí klasický pětidveřový hatchback, takže nabídka karosářských variant modelu Fiat Tipo bude úplná. Zatím nejsou k dispozici informace, jak to bude s přeplňovanými downsizovanými motory a jinou nabídkou převodovek.

Fiat Panda 1.108
Rok výroby: 2008
Stav: 118 400 km
Cena: 52 000 Kč
Fiat Dobló cargo 1.956
Rok výroby: 2013
Stav: 100 431 km
Cena: 179 000 Kč
Fiat Dobló 1.368
Rok výroby: 2010
Stav: 111 143 km
Cena: 113 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků