Obsluha čerpacích stojanů je zpět... Zatím jen ve Velké Británii

Obří společnost Shell se rozhodla vydat obrazně řečeno proti proudu. Nyní hledá inzeráty 300 mužů a žen, kteří budou obsluhovat stojany u jejích čerpacích stanic ve Velké Británii. Počítá s tím, že nová služba, za niž se nebude platit, k ní přitáhne více zákazníků.

Už není mnoho lidí, kteří by si v Evropě něco podobného pamatovali. Časy, kdy motorista zastavil svůj vůz u stojanu, přišel muž v overalu, zeptal se, kolik je třeba natankovat, a provedl to.

Dnes je to jinak, mnohé čerpací stanice jsou otevřeny dvacet čtyři hodin denně a drtivá většina z nich je samoobslužná. Důvod je zřejmý – větší zisk pro majitele. 

Ovšem Shell provedl pozoruhodný manévr. Společnost s téměř jedním tisícem stanic ve Velké Británii věří, že tato nová služba, kterou se chystá masově nabídnout, pro ni nebude ztrátová. Naopak jí přinese profit. Přiláká nové zákazníky a ti se k ní budou vracet. 

Noví zaměstnanci totiž kromě doplnění paliva budou kontrolovat na požádání i tlak v pneumatikách či umyjí okna. To se bude jistě líbit ženám motoristkám. Stěží si některá z nich dovolí třeba doplnit olej.  

Klepněte pro větší obrázek
Staré dobré časy v Londýně...
 

Podle znalostí společnosti Shell motoristé utratí u jejích pump od 50 do 100 liber. A všichni pospíchají. Takto ale bude mít společnost větší šanci, že si motoristé u ní zakoupí v čase doplňování paliva i další zboží.

Krok Shellu přivítal prezident britské automobilové asociace Edmund King: „V dnešním anonymním světě to bude skvělé. Najednou se objeví někdo konkrétní, se jménem, kdo pomůže.“

Staronová služba by se měla ve Velké Británii naplno rozeběhnout do konce letošního léta.
 

 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků