Obsah biosložky v naftě a co z něj vyplývá [Test naft 2013]

24 komentářů

Hladik Jiří
20. února • 18:38

Dobrý večer vlastním renolta espas 2.2 dci jakou mám takovat naftu . Dávám naftu bez biosložky. Děkuji

Hladik Jiří
20. února • 18:44

Vlastním renolta espas 2.2 dci jakou dávat naftu já dávám bez bio složky

mira
13. srpna • 20:00

na blbou otazku blba odpoveď-davej benzin

Honza
30. října • 16:49

Možná jsem to nečetl dost pozorně, ale asi se tam nerozebíralo, že díky biosložce, kterou mimochodem proloboval Babiš, platíme minimálně o 0.6kč na litr víc..a 10mld. ročně z toho jde právě Babišovi..a co kdyby EU chtěla snížit množství biosložky, nestálo by za to být v parlamentu až se o tom bude hlasovat..?

Zelí
31. října • 12:58

Biosložka je direktivně stanovena směrnicí evrkomise. Babiš je toliko dodavatel biosložky. On si biosložku nevymyslel. Co bude didrigovat evrkomise se rozhoduje v kabinetu u angely M. Ta určuje jaký podíl zelené energie.......... komise nadiriguje. Souhlasné schválení cr parlamentem je jen vazalský úkon, za jehož nesplnění může být cr sankcionována. Takže pokud anděla rozhodne, že biosložka nebude, tak s tím bába nic neudělá.

VB
4. listopadu • 22:41

Jenze otrit se o Babise, ac nejsem jeho priznivcem, je v poslednim mesici v republice velmi moderni a bohuzel se to dostalo i na tento server....

Zelí
6. listopadu • 14:23

Nejsem jeho volič, ale biosložky bába nevymyslel. Zajímavé je, že zelení jako duchovní autoři všech těchto zvráceností se k nim už dnes nehlásí. Dělají jako, že to někdo jiný. Oni jsou čistí. Teď bude angela tlačit na systém bonusů a malusů pro elektrokáry. Bude to další výplod z její hlavy podobně jako nadirigovaný podíl obnovitelné energie a pro nás z toho plynou cí sekera bilión za soláry. Zatne do nás další sekeru.

Bobby Deerfield
20. listopadu • 17:39

Jenže tu sekeru u nás nezatne Angela nýbrž naši vlastní filutové.

Jenyk
4. listopadu • 22:38

Neproloboval náhodou Babiš obsah bisložek vyšší, než požaduje EU? Neboli svedeme na EU to, že se někdo napakuje a nás obere víc, než musí? Ale vlastně Babiš přece ne, ten jde do politiky aby nekradl, má dost :-)

Jarda
5. listopadu • 16:01

Nahodou ano, a pozoruhodne je, ze tento zakon byl poslednim zakonem schvalenym koncici snemovnou, a ziskal temer 100% hlasu. Andrej evidentne neponechal nic nahode. Druhy zakon schvalovany ten den, zakon o prime volbe prezidenta halasne podporovany vsemi stranami, tenkrat neprosel.

cfa
30. října • 13:29

Trochu mi v testu chybi Diesel optimal od EuroOilu s 0% MERA

Zelí
30. října • 14:44

To je docela dobrá nafta - tu tankuju často.

Adam
30. října • 9:15

A proc teda shell na dotaz zda obsahuje v-power bio slozku odpovedel ze ano a nafta je i tak citit?

Marek Lutonský
30. října • 10:07 • CZECH NEWS CENTER

Viz kapitola „Výsledky a jejich interpretace“. Je tam vysvětleno, že že zákon předepisuje minimální podíl biosložky v palivu uvedeném do oběhu za kalendářní rok.

Adam
30. října • 10:49

Píšete, zde, že "systémově neobsahuje" to bych chápal u Maxxe, nedporují si ty dva odstavce? Pak tedy nechápu proč to shell nenapíše na web? OMV i čepro se tím chlubí.... Osobně tankuju na čepru a přidávám aditiva od LQM nebo VIF, na maxxe auto hlučnější kolem 2 tis otáček... což nechápu, ale nejsem sám komu se to zdá....

Jiří Červenka
30. října • 10:56 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Dobrá otázka. Ta informace nepochází od Shellu, ale od zdroje velmi dobře obeznámeného se situací na českém trhu pohonných hmot. Možná si Shell chce ponechat volný manévrovací prostor… Každopádně se k tématu ještě vrátíme a požádáme všechny značky zastoupené v testu o vyjádření. Pochopitelně se zeptáme i na obsah biosložky ve V-Power Dieselu.

Jan
5. listopadu • 14:18

Mě se teda na naší čs nezdá, že by v-power neměl bio složku - je stejně žlutý jako fuelsafe....

Adam
30. října • 10:43

A jak to tedy řeší čepro ve své síti eurooil?

Martin Motyčka
30. října • 14:50

To je tam taky uvedeno:-D

Saj
30. října • 8:20

Mohli jste taky testovat Agip naftu..ta by mě zajímala...stejně mě ty biosložky štvou. Zajímavé je ale Ono. Že bych začal jezdit do Ona? :D

Bobby Deerfield
20. listopadu • 17:40

Jezdím a není problém.

Arakain
31. října • 10:42

Ono je jednoduché. Palivo je ze zahraničí, v principu kvalitnější. Akorát přes ten řetězec firem, které si to přefakturovávají, než to dojde na stojan (pořád je to v jedné cisterně) se někde sice přizná DPH a spotřební daň, ale jedna z těch firem z toho řetězce to zapomene odvézt státu. A než se na to přijde.... Tyto firmy mají životnost často jen v týdnech. Je to problém, který řeší i FU, protože nyní si zaregistrovat plátcovství DPH je dost komplikované.... S palivem od nich nemám jediný problém. Jezdil jsem s tím s několika Mercedes A 170 a pak i 5 let s A160 (W169, filtr S4). Pamatuju jediný případ, že dojela poškozená cisterna na čerpačku, takže byl smíchám benzín s naftou už při tankování. Proto u Ono je cena super a přitom kvalita problém není. Kdo trpí je stát.

Zelí
30. října • 8:24

Myslet si, že ono při těch obrovských prodejích někde pokoutně pančuje naftu je samozřejmě ptákovina.

Doporučujeme

Články odjinud