Obří čínský autobus má problémy, přesto už míří do čtyř měst

6 komentářů

nekdo
9. srpna • 14:50

Problém přecpaných ulic jde vřresit jinak: nadzemní dráha v německém mestě Wuppertal tam funguje bez problemu 100 let. https://www.youtube.com/watch...

redmond
9. srpna • 11:35

pekne vystihuje predispozicie ludskeho druhu, tolko intelektu a nahovno.

Antiautomat
10. srpna • 11:53

Ide to so zivotnym stylom a situaciu treba posudzovat v suvislosti s prostredim, do ktoreho je system nasadeny.Ked sa pozriem u nas na tie rady aut rano, zistujem ze je vacsina z nich obsadena ´az´ jednym, no, niekedy dajme tomu dvoma cestujucimi /vratane vodica/. Pri predstave ze cestou do prace alebo na nakup je treba prejst par metrov po vlastnych a nebodaj pouzit MHD, mnohych z nasincov obchadzaju urcite zavrate a siahaju po praskoch a defibrilatore, aby taku desivu viziu vobec prezili. Dopravu odpadu z hypermarketu, ktory je par metrov za rokom AUTOM uz nazyvam pablbou hnilostou a degeneraciou.A tak sa s laskou a dokladne starame o nase nabobtnale prdele (a s kazdodennym rozvozom do skol a mekacov aj o prdele nasich deti). ´Stravujeme´ sa v tom ohromnom zazraku vyspelej kultury ako mekdrajv - pojem stravovanie som dal do uvodzoviek, skor by som to nazval biologickym spracovanim recyklatu. Naproti tomu, taky Cinan je vobec tvor velmi pohyblivy a usilovny. Vela chodi, vela jazdi na bicykli, namiesto kubikov vzduchu v SUV mu pre jeho osobnu potrebu staci skuter. A preto mu nerobi problem si k tomu dopravneho prostriedku prist. Okrem toho, je tam miesta tolko, ze tam pokojne moze prirolovat na bicykli. V Cine si takisto uvedomuju vyznam zeleznic, pouzivaju ich, a dosledne pracuju na niecom, co je u nas velkou neznamou - a to na efektivite. Ak si pre porovnanie spomeniem na nase pravidelne ranne zapchy a kolony, plus, rady kamionov na dialniciach, nenanapa ma horsi sposob ako danu situaciu riesit. Ti Cinania su s tym intelektom v tomto smere rozhodne dalej ako my tu u nas.

Hartge
9. srpna • 9:51

zabírá to místo jako běžné koleje pro tramvaj, musí se k tomu stavět vyvýšené nástupní ostrůvky, kravina na kvadrát

fandaz4
8. srpna • 20:10

A co teprve ten šok když na červený nad vámi zastaví toto monstru. Třeba si za čas zvyknou.

ZZ
8. srpna • 8:23

To bude spotřeba pneumatik, ale jinak jo dobrý řídí se stejným heslem jako brněnský dopravní podnik. Nakoupit ať to stojí co to stojí pár kusů, které budou stát a hnít. No funguje jim to klukům ušatým tak co by nemohli šikmovočka. Už se těším na záběry kolon ať už za tím krámem kvůli většímu vozidlu nebo před tímhle monstrem kdy nebude moc projet a nebo až nějaké větší auto očeše a udělá z něj kabrio

Doporučujeme

Články odjinud