Obrazem: Šéfové značek představují novinky koncernu Volkswagen

Tradičně v předvečer zahájení autosalonu v Ženevě pořádá skupina Volkswagen slavnostní večer, na kterém poprvé ukáže pozvaným hostům a zástupcům médií svoje premiéry pro nadcházející autosalon.

Podrobnosti o novinkách se zpravidla dozvíme až během prvních dvou dnů autosalonu – tedy pokud nebyly zveřejněny předem. Manažeři se na pódiu střídají v rychlém tempu a na představení své novinky mají jen několik málo minut.

Přesto je večer skupiny VW ostře sledovanou záležitostí, protože znamená první příležitost, jak si očekávané nové modely a koncepty prohlédnout jinak než na oficiálních produktových fotografiích. 

V pondělí večer jsme tak na akci, která letos nesla název „Future Tracks“, mohli poprvé spatřit VW Golf GTE, Lamborghini Huracan, Seat Leon Cupra, Audi TT a samozřejmě i Škodu Vision C.

Jednotlivé novinky obvykle prezentují přímo ředitelé jednotlivých značek. Všechny je najdete v galerii: 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek