Oblíbené levné ojetiny: Jak (ne)jsou bezpečné?

62 komentářů

lexa
24. února • 12:17

Docela by mě zajímalo jak ty auta dopadnou po deseti a víc letech používání v nárazových testech. Sám mám slušnou ojetinu z Auto-story bazaru, nemůžu si na ní stěžovat :), ale doufám, že jí nebudu mít deset let.

Laudonof
23. července • 21:01

Tak přesně takovýho Passata jsme kupovali někdo v roce 2009 v AAA a dodnes s ním jezdíme. Dcera ho jednou trefila, ale v pohodě se opravilo a jezdi dal... B-]B-]B-]B-]

VW
9. července • 13:35

To BMW E36 se vyrábělo od roku 12/89. Zajímavé že autor článku nezvolil následující generaci, ale i u ostatních značek zvolil starší kusy oproti Škodě. No ale co od těchto novinářů také čekat.

Zdeny Horáček (3MPS)
15. června • 7:26

K těm daním - život bez daní je reálná věc v podstatě pro každého, kdo něco trochu umí - stačí zajet obchodně do Dubaje. Platy královské (doslov), daně téměř nulové, obchod kvete na všech frontách. A ještě lepší je narodit se jako Saudi Arab. Tam daně nejsou žádné = nulové. Není DPH, není daň z příjmu, není danˇ z pohonných hmot. Čuměl jsem jak puk. Jen to chce takovou mmalou drobnost: mít v rodném listu napsáno: Born: Saudi Arabia :-)

st
9. června • 16:30

Když člověk bourá, tak je to špatné nejen u staršího auta. Dá rozum, že nové vozy jsou lepší, tedy minimálně co se týče pasivní bezpečnosti. Na druhou stranu mám z článku takový pocit, že by člověk, který má starší auto měl ho co nejdříve prodat a letět do autosalonu pro nové, aby náhodou nehazardoval se svým životem.

jarda
30. července • 15:01

tak nebezpečí Vám hrozí i v nově koupeném autě, je fakt, že by staré modely škodovek by už měl mít človek, jako sběratelský kousek a ne jako dopravní prostredek :) ale vim, že spoustu děděcku ma k těmto autum citový vztah a jít do nějakého autobaru, jako je treba AAA je pro ně nepředstavitelná predstava, jelikoz maj tu svou škověnku nejradsi :)) ale je fakt, ze jim to pak dojde a jednoho dnes se stejně vydají na nakup nového auta :-P

k22
10. června • 12:07

Pravděpodobnost smrti:
1/ nemoc srdečního oběhu
2/ rakovina
3/ sebevražda
4/ havárie nebo úraz
takže i s 10ti * zůstávají ty hlavní příčiny nepokryty...;-)

Rover623
7. června • 17:13

Stačí mrknout na tohle https://www.youtube.com/watch... (32 minuta) a hned pochopíte jak to s tou bezpečností aut je, nějaký test kdekoli má vypovídající hodnotu nula, jde jen o to jak něco dostat ze silnice

lar
7. června • 11:34

Toyota Previa 2.4i. rok92 je spolehlivý
Všechno může naložit sadrokarton, vejde tam taky sex,....:-))

Pavel
6. června • 20:10

Myslím si, že testu Volvo versus Renault není zmíněná jedna důležitá věc
co se týče zranění posádky : pasažeři ve volvu mají zřejmě menší riziko poranění krční páteře , jejich auto pokračuje v přímém směru , renault má pohyb i dozadu a do stran . Platí zřejmě, že těžší auto nebo auto s větší rychlostí má výhodu v tom, že při nárazu pokračuje rovně, a to lehčí nebo pomalejší se "odrazí" dozadu, s neblahým vlivem na krční páteř posádky. Nebo se pletu?

wlado
17. listopadu • 0:01

Tento populárny test má však jednu záludnosť - stavia väčšie auto proti menšiemu, ale o veľkosť nejde, ide o hmotnosť. Volvo 940 - 1300 kg, Renault Modus 1.120 kg.

k22
9. června • 11:25

Težší auto má jednu výhodu: kromě toho že se osádka zabije je šance že zabije i tu druhou v lehčím autě - ale je to slabá útěcha.:-D

Martab
6. června • 20:27

Tak ono taky záleží, v jakém stavu bylo to Volvo, např. tady proti Yarisu si vede relativně dobře https://www.youtube.com/watch... http://s4.postimg.org/az0o2xbl9/Yaris_vs_Volvo_... ...

Alík
6. června • 16:19

No dnes lze koupit za 50Kkc i Lagunu II. a ta měla 5 hvězd. Ale nesmí to být diesel!!! Benzíny byly OK. Až na první serie se zapal. cívkami Sagem. Měl jsem 1,6 16V a naprostá spokojenost.

Petr Maleček (dj.kure)
14. června • 20:42

Proč by nesměly být diesel? :)) mám Lagunu II (2004 - poslední předface) v 1.9dCi a no problem (196k najeto, vše na motoru původní). Ale jinak souhlasím s tím, že tam Laguna II měla být místo jedničky. Dneska se dá sehnat poměrně levně a když seženete kousek, který je v dobrém stavu a netrpí nějakou výraznou nemocí, tak dostanete nadprůměrně pohodlné auto (dobře vypadající) a bezpečné (včetně prvků typu ABS, ASR, ESP, 6 pytlů a podobných).... v podstatě auto střední třídy, jako je třeba Superb. Oktávka je proti tomu jen chudý příbuzný.

Alík
18. června • 20:30

Dobrý den pane Malečku,
to Vám gratuluji. Bohužel posty kolegů z Renault klubu tak jednoznačně nehovoří...
Víte, to je pořád EGR, turbo, intercooler, atd.
Za všechny třeba toto:
http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php... Je samozřejmé, že se s těmi neduhy potýkají i jiné značky, ale benzín (a zvláště "atmosféra") je prostě konstrukčně jednodušší a tudíž spolehlivější. Benzínový motor je navíc lehčí, takže déle vydrží i přední náprava...Je pravdou, že na neblahém stavu diesel motorů u Laguny II. i nesmyslný interval výměny oleje po 30kKm. Kdo mění po 15kKm, tak tolik problémů nemá.
A to byl na fóru i příspěvek, kde uživatel měnil lágry "preventivně". Jaký diesel motor
to byl už nevím a hledat se mi to nechce... Ale je to tam.Takže proto benzínový motor. Jinak na lagunu II. vzpomínám se ctí, vozila nás po celé Evropě.
Nyní jí zastupuje nový Megane III. a ... má motor 1,6 16V. :-)

Tom
15. června • 11:38

Ale vzdyt laguna je ve stejne tride jako superb. Octavka je proti meganu. Ale podle Vaseho prispeku "v podstate auto stredni tridy" to s tou lagunou nebude tak dobre...:-D

alexnoc
6. června • 13:51

A co třeba Saaby z 90. let? Ty měli vždy bytelnější karoserie ne? Ty (by) dopadli jak?

Antiautomat
6. června • 14:38

No ono zalezi ako postavim test. Rozdielna metoda, rozdielne vysledky. Pamatam si (opravte ma ak sa mylim) ze trebars Volvo kedysi myslelo nielen na to, aby auto bolo bezpecne, ale aj na to, aby v pripade lahkeho narazu (bezneho 'tuknutia') sa nic niestalo a oprava nebola potrebna, menovite predny naraznik, bocne dvere detto. Ked vidim ako su robene tie auta dnes, chyta ma des. Skuste na ten holy nalesteny plech grotesknych patvarov najst pasujucu ochrannu listu. Alebo, este lepsie, skuste to po lahkom tukanci napravit.Automobilky si pilia vlastny konar pod sebou. Kupovat si auto s vedomim ze za 5 rokov je rozsypane a na vrakac, ze po uplne banalnej j kolizii je to neopravitelne, ze si na tom pomaly bez toho aby som rozhodil polovicu auta a bez armady speci pomocok a naradia nevymenil ani pablbu ziarovku, plus na to sialene poistky, cena paliv, taky poplatok, onaka dan...skratka ten parazitizmus je tu uz prehnany a kupa noveho auta len preto ze je superlahke a superekologicke je mrhanie peniazmi na pochybne hodnoty, ktore existuju maximalne tak v marketingovych blaboloch. A za to aj padnu s tym celym na hubu a potom budu kukat pablbo co sa asi take nepredstavitelne stalo, ze ludia sa im na ich uzasne a skvele 'supermoderne', 'ekologicke' a 'ultraodlahcene' a neviem este ake, pouzijuc tu oblubeny marketingovy slovny zvratok **OPTIMALIZOVANE** akurat vysr.... Ludia maju dost problemov plynucich z nastupujucej socialnej krizy aby si mohli dovolit luxus 'modernych' aut a vydavkov s tym spojenych.

james
6. června • 16:28

to co si napisal na zaciatku druhej casti je dovod preco su ceny aut ake su dnes.je to ako s tlackami ked samotnu tlacku kupis lacno ale servis a veci okolo nej ta po par rokoch donutia kupit si novu ako opravovat staru..ale nemyslim si ze by sa dnes auta rozpadli po par rokoch a uz vobec nie ze su menej bezpecne ako tie stare.. testy to nakoniec dokazuju

JirkaK
6. června • 11:45

Nojo, lobby výrobců a dovozců aut musí hledat další a další argumenty pro nákup jejich výrobků. Dokonce už Babišův ministr dopravy bez skrupulí jedná se zástupci automobilové lobby o tom, jak "snížit průměrný věk automobilů u nás". Nejlépe to prý půjde daněmi z aut. Nápad je to sice debilní, protože platy jsou tady stále ještě tak na třetině německých nebo francouzských, drtivá většina lidí na nové auto nemá a nikdy mít nebude (70% prodaných nových aut jsou firemní) a tím že se jim seberou další peníze se tomu asi moc nepomůže. Olítaná patnáctiletá herka za šedesát tisíc je tak pro Čecha to samé jako nová Fabie pro Němce a lepší to už nikdy nebude. Tím spíš, že nová auta jsou stále poruchovější a servisně náročnější a začíná být i problém vůbec finančně utáhnout i servis zánovního auta, zatímco staré ojetiny se dají servisovat za hubičku.

Jiří Kokoška
6. června • 11:59

Máš naprostou pravdu! Opravdu si tady většina může horko těžko koupít olítanou O1 za 70t Kč s 300t Km na tachometru!:-|

Quebe
6. června • 12:06

Nj, to máš těžko. Daň z příjmu, daň z přidané hodnoty, daň z nemovitosti, z převodu nemovitosti, dědická daň, spotřební daň, na benzin a naftu daň z daně (spotřební + aplikace DPH), atd. atd.To se pak těžko berou prachy na důstojný život, když většina vydělaných peněz zmizí v černé díře. Alespoň krásně vidíme, jak jsou socialistické myšlenky výborné a funkční.

k22
19. září • 14:33

Já bych ti přál, abys neplatit žádné daně a všechno si platil z toho co vyděláš..možná by ses divil na co všechno vlastně vůbec nemáš. Samozřejmě daně a pojištění by neplatily ani firmy, to je jasné...ale pokud by jsi byl bezdětný, nenáročný a hlavně zdravý, možná by se ti to líbílo..

k22
9. června • 11:24

takovým jako ty bych opravdu ze srdce přál aby se jim splnil sen a NEPLATILI žádné daně ani pojištění (samozřejmě že ty žadné by neplatily ani firmy atd.), takže místo nějakých 25000kč čistá ruka by měly svých 40k....:)
Jenže druhá strana mince: školka pro dítě =10000kč měsíčně, dálniční známka=15000kč ročně, vkročení jednou nohou do ordinace praktického lékaře=500kč atd.Takže bez daní by se žilo krásně, ale chce to mít tak 100k měsíčně...

DDD
10. června • 10:11

k22: deb.ile...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
k22
10. června • 12:16

Nápodobně chytráčku, až začneš vydělávat svý vlastní prachy a ne chodit mamince do portmonky tak to pochopíš :-D

Quebe
9. června • 13:50

Zdravotní pojištění by existovalo i bez zajištění státu, stejně tak školství, kdyby bylo podrobeno trhu a tím pádem konkurenci, by nebylo tak drahé + by zde byl jistý filtr, aby nestudoval každý ňouma.Vždy, když někdo rozhoduje o využití peněz cizích, bude to vzhledem k lidské povaze méně účelné a méně efektivní, než když si každý bude rozhodovat o vlastních financích (zvlášť když rozhodující kolektiv za svá rozhodnutí nenese žádnou faktickou zodpovědnost). Stát by měl tedy zajišťovat jen naprosto nutné minimum, aby pracoval s co nejmenším objemem peněz a potenciál jejich zneužití byl tedy nejnižší.V dnešní socialistické době je každý zdaněný až na půdu a odpovídající péči od státu za to nevidí (důvod viz. odstavec výše), protože většina těchto peněz zmizí úplně někde jinde a nebo jsou utraceny za předražené nebo nedomyšlené projekty. Co víc, ani tyto vybrané prachy nestačí a komouši nás ještě zadlužují. Pokud Vám tento stav přijde jako dobrý, prosím.Já osobně bych byl raději, kdyby existovala pouze rozumná daň z příjmu a klidně se obejdu bez hromady "výhod" sociálního státu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
k22
10. června • 12:14

Zdravotnicví bez pomoci státu? A kdo by platil za 70% všech nemocných - důchodců a dětí? Kdo by je pojistil a za co?
Konkurence ve školství už je a právě soukromá školka chce za 1 dítě 10000kč měsíčně a ostatní nejsou levnější...a kok dbude pomáhat bankácj (tam jde o stovky miliard) nebo je necháš padnout a strhnou dolů celou ekonomiku? Banky totiž rozhodují o cizích penězích a závisí na nich cleá ekonomika. Máš to trochu nedomyšlený, vrať se s Machem do základky (teda on nemusí o másvých 400k měsíčě v ojrech ....)

Quebe
10. června • 13:20

O důchodce se mají starat jejich děti, když jsou nemohoucí, o děti se starají rodiče, dokud nevyrostou. Určitě by existovalo něco jako rodinná zdravotní pojistka, tržní prostředí by zafungovalo.Konkurence v soukromém školství je nedostatečná, právě díky dominanci škol státních. Pokud by školy byly privátní, ceny by výrazně klesly.V tržním prostředí rozhodně nepadnou všechny banky najednou, navíc takovou banku může převzít jiný subjekt v rámci investice do budoucna. Mimo jiné, banky sice rozhodují o cizích penězích, ovšem nesou za své skutky zodpovědnost v podobě možného odlivu klientů v případě špatných rozhodnutí. Tudíž platí, že peníze banky závisí na penězích klientů, a tak se správná rozhodnutí stávají i zájmem banky. Kdežto politik žádnou takovou vazbu nemá, tudíž od něj žádné úsilí správným směrem očekávat nelze.

k22
10. června • 14:18

Nemůžou padnout všechny naráz? Ty jsi asi z jiného světa, jen vláda USA vydala na záchranu soukromých bank tisíce miliard dolarů, kdyby za tyto prachy nakoupila majetkové podíly (akcie), tak budou USA státem se znárodněnou ekonomikou! USocialist State of America:
:-D

Quebe
10. června • 17:50

Ano, argumentovat socialistickou Amerikou, vedenou socialistickým Obamou, jakožto příkladem toho, jak volný trh nefunguje, je vážně na místě

LOL
10. června • 21:35

Já ti nevím, Quebe, zrovna Amerika je zemí, kde cokoli "socialistického" ve tvém pojetí je přijímáno s nedůvěrou a naopak USA jsou pravzorem volného trhu. A přesto ten Obamíka ten "el sociálismo" buduje - protože to ekonomicky dává smysl.Nebo se zeptám jinak - kde je ten "pravý" volný trh? ;-)

Quebe
10. června • 22:16

Ekonomicky to smysl nikdy dávat nebude. Socialismus totiž člověka nijak nemotivuje, aby se ve svém životě snažil - své má jisté a úspěch se "trestá" - ty máš nějak moc, to ti vezmeme. Co pak takovou společnost motivuje se rozvíjet? Spěje to akorát k tomu, že nic pořádně nefunguje, nikdo nic pořádně nedělá a nikde nic není - čtyřicetiletá lekce nestačila? Ale jasně, zhruba nějak si v tom žijeme, nechcípneme a myslíme si, že kdyby stát nekontroloval každý aspekt našeho života, asi bychom se pos... Samozřejmě, pro jistou skupinu lidí, je takový svět ideální, nicméně s těma se neztotožňuji.Většina politiků bude přirozeně prosazovat socialistický model státu (ať už je členem levicové nebo "pravicové" strany), jelikož z opravdu pravicového pojetí politiky velké prachy nekoukají.Všude, kde stát začne do jakž takž volného trhu kafrat, jde životní úroveň a ekonomika do kytek.

Quebe
10. června • 22:51

Vezměme si třeba to zdravotnictví.V případě řízení státem odvádíme každý nějakou část mzdy a máme ho takříkajíc "zadarmo". Čekárny jsou přeplněné, doktoři mnohdy neochotní a nekompetentní (proč by měli, pozici a prachy mají jisté). Vybavení zastaralé. Pojišťovna hradí vždy nejlevnější zákrok, který většinou není nejefektivnějším řešením a jedná se o krátkozraké řešení. Úhrada léků je taková, že za většinu se podstatná část doplácí. Pojišťovny se nesnaží vyjednávat s farmaceutickými firmami o ceně léčiv. Proč? Protože své klienty mají jisté, zbytečná námaha. V případě objevu nového léku nebo zákroku trvá celou věčnost, než se dostane do tabulek pojišťovny.V případě privátního zdravotnictví se rozhodně není třeba bát, že by senioři a děti nebyly pojištěné. Tvoří podstatnou část populace, navíc jsou vztahově propojení s lidmi v aktivním věku a nikomu z nich by se takový stav nelíbil - kdyby takové pojištění neexistovalo, byla by po něm masivní poptávka a pokud by ji stávající pojišťovny ignorovaly, brzy by díru na trhu někdo zacelil, zavedl by příslušný produkt - třeba mnou zmíněné rodinné pojištění a vydělal by na tom velké peníze. Pojišťovny by ve vlastním zájmu tvrdě vyjednávaly o ceně léčiv, aby mohly nabídnout co nejlevnější pojistné a co nejrychleji by zaváděly nová léčiva a postupy ve snaze léčení zefektivnit a zlevnit. Důvod plyne z konkurenčního prostředí - kdo zaváhá, přijde o klienty. Rovněž lze zcela určitě předpokládat, že pojišťovna bude svého klienta finančně motivovat dodržovat správnou životosprávu ve formě levnějšího pojistného. Snad skoro každá nemoc má lepší prognózu a levnější léčení v raném stádiu - pojišťovny budou jistě své klienty finančně motivovat, aby chodili na preventivní prohlídky. Atd.Výsledek? Společnost bude zdravější, farmaceutické firmy budou nuceny rychleji vyvíjet své produkty, protože pojišťovna bude vždy vybírat ten nejefektivnější (cena/kvalita) - rychlejší pokrok, bude na výběr z více variant pojištění, pojišťovny budou spolupracovat jen s kvalitními nemocnicemi (špatná diagnóza a léčení nese náklady navíc) - nemocnice budou pečlivě vybírat své odborníky. Vidíte, jak krásně se to na sebe nabaluje a všechny subjekty jsou ve vlastním zájmu motivovány chovat se nanejvýš efektivně a jak z toho nakonec těží všichni?Ničeho z toho se při socialistickém nedočkáme.

LOL
16. června • 22:00

hm.. tak třeba to vybavení - proč se jen ČR říká "tomografoland"?Bohužel, poněkud jsi nepochytil jednu věc - zdravotní pojištění není klasické pojištění, jak se chápe v běžném pojišťovnictví. Pojišťovny moc dobře vědí, že někteří klienti se "nevyplácí" ani v případě, že by k nim dostaly klidně 2-3 velmi bonitní a bezrizikové klienty. Zdravotní pojištění funguje buď na individuální bázi (viz USA), a pak je čistě statisticky pro velkou část populace nedostupné/drahé tak, že na něj nedosáhnou, NEBO "po evropsku" globální, tj. platící pro celou populaci, a tam už lze s určitou mírou pravděpodobnosti počítat.Co se vývoje atd. týká, tak opět USA: jejich zdr. péče je jedna z nejdražších na světě, přesto jejich výsledky nejsou světově ty nejlepší. To je prosím všechno realita, žádné myšlenkové cvičení na téma "obchodní vztahy ve zdravotnictví".

k22
15. června • 22:29

Ty nechápeš, že třeba taková rakovina je 90% podmíněna dedičností a pokud měl někdo z tvých rodičů, prarodičů apod, rakovinu, žádná soukromá isntituce tě nepojistí nebo pojistí ale finančně na tom vykrvácíš! Tohle prostě není cesta, tam se soukromničení lidem který nevydělávají miliony nevyplatí!

xy
15. června • 8:48

Krásný příspěvek.Až jednou potkáš někoho kdo do zdravotnictví a hlavně problematiky léčiv opravdu vidí,nebo tam aspoň pracoval,pak teprve pochopíš jak tady to tržní hospodářství funguje!!!! Ale hlavně ťi přeju ať nikdo z tvého okolí neonemocní např. rakovinou aby jsi neztratil iluze o této republice.

Quebe
15. června • 11:07

Vždyť já přece ale říkám, že u nás tržní zdravotnictví není a že dobře nefunguje. Nebo máte problémy s pochopením psaného textu?

LOL
9. června • 14:55

.. akorát by se nedalo sjednat pro lidi co trpí nějakou vážnější nemocí, že? ;-)Ostatně tehle problém teď řešil Obamíka v USA..Privátní školství, zdravotnictví atd. - viz USA. Pro 85% obyvatelstva drahé a nedostupné (leč kvalitní), alternativa pak jsou 2nd class zařízení pro "socky".

Radek
6. června • 12:47

A to jestě nepočítám daň na cigarety a alkohol. Bez toho nejde zapomenout, že na slušný plat se musí něco umět.

Quebe
6. června • 14:09

Právě, že ti co něco umí, jsou kvůli zdanění nejvíce nasraní - když si spočítají, kolik by mohli mít, kdyby zbytečně nedotovali děravé síto. Jó, kdyby ty legálně ukradené prachy alespoň byly někde vidět.

Antiautomat
6. června • 13:30

Takze vlastne potom tri stvrtiny naroda nic robit nevie, nechce, ma obe ruky lave a je uplne negramotna. Ze?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JirkaB
11. května • 13:55

Sice to trochu přeháníte, ale v podstatě je to tak, jak píšete... Jen ne 75%, ale tak 85-90% národa.. :(

Quebe
6. června • 11:34

Ono to není až tak černobílé, jak se zdá. Pevnější materiály jsou dnes sice běžné, ale bohužel se ve většině nepoužívají ke zvýšení bezpečnosti, ale k zvýšení zisku automobilky, jelikož ho může dát méně při zachování pevnosti. Alespoň že to tedy sníží hmotnost, což zas bohužel vyrovná nějaká eko blbina dle nařízení EU.Stejně jako výrobci mobilů - vyrobíme baterii s větší kapacitou na jednotku objemu. Že bychom se dočkali zvýšení výdrže? Ale kdeže, ta bude stejná, baterka bude menší...

Jiří Kokoška
6. června • 10:48

O1 nebezpečná už jako nová a to ne jen nárazových testech, ale i v konstrukci a kvalitě podvozku!!! Jsem zvědavý co ještě s odstupem času vyleze na světlo boží!? Volvo bylo je a bude stále etalonem bezpečnosti bez ohledu na rok výroby a typ modelu!:-P

revan_21
6. června • 14:20

Jsi si otevřít ještě nějakej příkazovej řádek, chytráku :D
Ano, Volvo je ale také etalonem brutální předraženosti a ještě předraženějších náhradních dílu :D

Jiří Kokoška
6. června • 15:56

Náhradní díly levnější jak na koncernové křápy! Hlavně je nesmíš kupovat v Kelly Lojzíku! Zkus jednou autocardo.cz !!!

revan_21
6. června • 16:12

Brzdový kotouč FERODO COATED Octavia II 1.9TDi 1815kč
Brzdový kotouč FERODO COATED Volvo V40 kombi 1.9Di 2404kč :D
Jojo, uplně ty levnější ceny vidím :DDDDDDDDD Ty jsi traged :D

123456789
8. června • 18:43

A ty jsi debil!

Tomas
6. června • 20:56

Sockovat každou korunu - koupit škodu :D

Jiří Kokoška
6. června • 16:29

Jasně máš zase pravdu jako obvykle! Volvo V40 T3 2012 zadní brzdový kotouč ATE 24:0111 za 782,-Kč, Volvo S60 2009 154Kw, přední brzdový kotouč 305mm ATE 24.0128 1438,-Kč opět včetně DPH! :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Debru
6. června • 23:57

Volvo S60 2009 154Kw přední kotouč ZIMMERMANN (610.3701.20) za 1 009.78 CZK s DPH :-) autorozvody.cz

revan_21
6. června • 17:27

P/L brzdový kotouč ATE V40 D2 (cca 85kw) 2260kč :D
P/L brzdový kotouč ATE Octavia II 2.0TDi (81kw od roku 2010) 1700-1900kč :D :D
Notak :D :D Nech toho:D A nekupuj fake dily od vietnamcu :D

Jiří Kokoška
6. června • 18:11

Zase musíš mít poslední slovo a 100% pravdu!? Pokud by tě to aspoň trochu zajímalo tak koukni na nabídku pražského obchodu autodíly-cardo.cz ! Koupit drahé a předražené díly dokáže každý blbec a jak vidím tak ty jsi zrovna jedním z nich! Končím, další diskuze s tebou mě připadá naprosto únavná a zbytečná jsi opravdu nepoučitelný osel!

revan_21
6. června • 18:38

Přece už mě znaš :D A viš že vždy mam poslední slovo :D
Nepoučitelný osel?:D Nápodobně lumírku, nápodobně :D

LOL
6. června • 19:05

akorát je dost blbý, jerevánku, že managoři hitlerwagenu dali Bolkům v době vývoje Oktávky jako vzor k následování právě to Volvo..

revan_21
6. června • 19:21

A co tím chtěl básník říci? Já nepopírám kvalitu volv :D

Antiautomat
6. června • 11:28

Co znamena pri O1 '' v konstrukci a kvalitě podvozku''? Videl som ich zospodu dost a dost a zeby tam v kvalite materialu a v konstrukcii bol nejaky problem v porovnani z dnesnymi ultra-material-setrivymi modernymi karami, to mi zname nie je (teda pokial porovnavame tie iste kategorie). Mozete byt konkretnejsi? Podvozok O1 povazujem za minimalne takisto (dokonca skor robustnejsi) ako ten sucasny a vydrzi pomerne dost. Pokial myslite jazdne vlastnosti O1, tam to ziadna vyhra nie je, suhlas. Samozrejme dane tym ze je to skratka velka kasna na malom podvozku, co bolo ostatne aj priorita (velka kara na beznom podvozku). No a ten skvely objav, ze v narazovom teste spravidla nove auto dostane tych bodov viac je veru vpravde hodny Nobelovej ceny. Ludia, panika, okamzite kazdy povinne kupovat nove auto (najlepsie kazdy rok, berte si pozicky, zalozte vsetko co mate, ale to musite mat nove!), aby ste boli 'in', aby ste mali 'nove' a aby ste sa spravali ekologicky.

james
6. června • 12:56

presne tak

Jiří Kokoška
6. června • 11:37

100% souhlas!

chachar
6. června • 10:01

Ještě by mě zajímalo jak dopadnou ta auta dneska v nárazových testech, po 15 letech provozu....B-]

Doporučujeme

Články odjinud