Mě se zdá, že sériový Veyron vychází designem z konceptu Audi Rosemeyer. I motor ve Veyronu je hodně podobný jako u Rosemeyeru (W16, 8 litrů obash),...
ja som myslel, ze veyrona navrhol niekto iny.... no asi neviem vsetko....http://www.google.sk/#hl=sk&q=kto+navrhol+bugatti+veyron&meta=&aq=&oq=kto+navrhol+bugatti+veyron&fp=f6a3bbbb04e19fcc
Ano, Jozef Kabaň. Byl, ale v týmu, kterému šéfoval právě Da Silva.Jinak Kabaň dělal design přístrojovky a interiéru ve VW Passat. A to je super dílo. Naprosto funkční, ale přitom sochařský tvar. Žádné chaotické flusance.
a ani google nie
smolik co? ono je to totiz trochu jinak ;)
pozrel sa do zrkadla a hodil to na auto?vyzera to strasne,ten predok hlavne.
Walter je třída. Ze všech jeho navrhů je rozeznatelný jeho rukopis. To dělá mistra v oboru. I když ze všeho, co stvořil, nemusím být odvázaný toto umí málokdo.
Teda sorry, ale mě to připadá tvarově asi tak "zřetelné", jako podoba brouka a tatraplánu... ještě že u původního batmobilu nezůstali, de Silva je rozmáchlý šašek...
Tak neporovnávejte Brouka s Tatraplánem (poválečným), ale předválečný KdF Wagen s rovněž předválečnou T97. Většina lidí řekne, že je to Brouk/KdFW...Koncepčně Brouk vychází z Tatry V570, které se ale vzhledem příliš nepodobá. T97, které se podobá vnějškově (zepředu velmi, záď se liší o něco víc), zase neměla ambice totální lidovosti a byla výrazně dražší.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.