O titul Motocykl roku 2011 v ČR soutěží 30 motocyklů

V patnáctém ročníku ankety Motocykl roku 2011 v ČR soutěží o tento titul 30 ocelových ořů. Anketu opět vyhlásila sekce Moto při Svazu dovozců automobilů.

Přihlášené motocykly odborná porota tradičně rozdělila do šesti kategorií (skútry a mopedy, endura včetně cestovních, naked bikes, cestovní silniční motocykly, choppery, sportovní silniční motocykly). V každé kategorii bude zvolen její vítěz. Navíc motocykl, který získá absolutně nejvíce hlasů, se stane Motocyklem roku 2011 v České republice.  Nejsilněji jsou letos obsazeny kategorie naked bikes neboli naháčů a endura včetně cestovních, kde v každé je 8 přihlášených kandidátů. Vítěze v jednotlivých kategoriích stejně jako Motocykl roku 2011 v ČR zvolí dvě skupiny hodnotitelů. Tou první je veřejnost, což jsou vlastně uživatelé motocyklů, tou druhou je odborná porota jmenovaná vyhlašovatelem. Hlasy se nakonec sečtou.

Anketa byla zahájena 2. února, reklamní kampaň poběží do konce března, hlasovat je možno do 8. dubna a výsledky budou oznámeny na konci dubna. Část ankety tak bude probíhat i při začátku motocyklové sezóny, což podpoří celou branži.

Hitparáda vítězů ankety Motocykl roku

1997 – Honda CBR 1100 XX Super Blackbird
1998 – Yamaha YZF-R1
1999 – Suzuki GSX 1300 R Hayabusa
2000 – Kawasaki ZX-12R Ninja
2001 – Suzuki GSX 1000R
2002 – Honda VFR 800
2003 – Honda CBR600RR
2004 – Honda CBR1000RR Fireblade
2005 – BMW R 1200 GS
2006 –  BMW R 1200 GS Adventure
2007 –  KTM 990 Adventure
2008  – Honda CB1000R
2009 – BMW R 1200 GS Adventure
2010 -  BMW S 1000 RR
2011 - ?
 

Zdroj: sekce Moto při Svazu dovozců automobilů

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 6 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků