Nyní jsou v módě SUV. Víte ale, jaké karosérie aut byly oblíbené dříve?

11 komentářů

josephko
20. ledna • 21:02

Osobne si myslím, že masová výroba elektromobilov spôsobí určitým spôsobom návrat o 100 rokov späť. A to tým, že bude oveľa jednoduchšie vyrobiť samostatnú karosériu ako je tomu teraz. Takže bude veľa malých výrobcov, ktorí zákazníkom na podvozku nejakej veľkosériovej značky.
Alebo keď niekoho omrzí auto, tak si len jednoducho nechá zmeniť karosériu svojho auta.

Sarcasticus
20. ledna • 16:07

Na začátku asi byl nejčastější tvar karoserie kabriolet anebo Targa, kdy nebyla střecha na řidičem, protože ten kdysi sloužil svému pánu podobně jako kočí, který také sedával na kozlíku a ne s pánem pod střechou kočáru? ;-)

Miyaki
22. ledna • 19:56

Targa je neco jineho. Jedna se odnimatelnou strechu, zadni okno zustava fixni. Navic "Targa" je registrovanou znackou automobilky Porsche proto se nikde u jinych vozu s pojmem "Targa" nesetkate, ackoliv Porsche 911 Targa je legenou o ktere temer vsichni vi jak vypada.

F
20. ledna • 12:40

Yeti byl také jen o koncept, který se nikdy neměl dočkat sériové výroby.

El Diablo
20. ledna • 12:24

Vůz ze hry Mafia, Lassiter, není smyšlený jde o Cadillac V 16 Phaeton, autoři však neměli licenci na skutečná jména.

puk123
20. ledna • 11:32

"Druhá světová válka měla na vývoj karoserií značný vliv."
Nesouhlasím. 2WW jen pozdržela vývojový proces civilních aut, protože všechny kapacity šly na výrobu zbraní. Záplava lidových vozítek (hlavně v Evropě) by přišla tak jako tak. Evropa prostě ještě čekala na masovou motorizaci, kterou v USA zajistil hlavně Ford T. Mnohé projekty začaly už před válkou a během války pokračovaly v utajení před zbrojaři, takže spíše válce navzdory.

asdf
20. ledna • 11:13

Ten Espace první generace vypadá prostě bombově!

punknenimrkev
20. ledna • 9:54

Poslední desetiletí minulého desetiletí ?

Honza
20. ledna • 9:02

Je skoda, ze hned u 2 prikladu mohly byt ceske vozy a bylo toho nevyuzito.
U prvniho aerodynamickeho auta chybi Tatra77, ktera Brouka predbehla o peknych par let.A u karoserie Landauet mohla byt uvedena Felicia Fun - To byl pickup, u ktereho se mohla posunout stena kabiny, cimz vznikla druha rada sedadel s otevrenou strechou. Jako doplnek se pak dodavala platena strecha pro tuto radu sedadel

bzzz
20. ledna • 10:29

Mezivalecna ceska auta, pod kteryma jsou nesmazatelne podepsani Hans a Erich Ledwinkove a Erich Uebelacker - jako ostatne nemci/cizinci pod poustou hospodarskych uspechu v predvalecnem Ceskoslovensku.

kmarty
20. ledna • 12:18

No, kdyz se tito lide narodili, tak Ceskoslovensko jeste neexistovalo, takze je vcelku logicke ze clovek najde puvod rakousko-uhersko/nemecko(typicky sudety). Aby splnili tvoji podminku, tak jim muselo byt v pripade Tatry77 mene jak 16.

Doporučujeme

Články odjinud