Nürburgring zruší rychlostní limit, ale provede přestavbu tratě

Vedení společnosti Capricorn GmbH, která spravuje závodní okruh Nürburgring včetně přilehlých budov a příslušenství, se rozhodlo zrušit dočasný rychlostní limit platný na dráze Severní smyčky, nebo chcete-li Nordschleife.

Jen připomeneme, že rychlostní limit v určitých úsecích zde byl zaveden v reakci na smrtelnou nehodu Nissanu GT-R GT3, který se vznesl na místě zvaném Flugplatz a skončil mezi diváky. Jeden z diváků zahynul, další byli zraněni.

Život řidiče | Byznys | Sport

Nürburgring už byl zase prodán. Tentokrát ruskému miliardáři

Web Pistonheads uvádí, že vedení okruhu po důkladné analýze dat rozhodlo o zrušení limitu (platil jen pro závodní auta během oficiálních závodů, nikoli pro veřejnost). Zatím se ale neví, jestli také znovu dovolí automobilkám provádět testovací jízdy a měření časů na kolo.

Současně se zrušením limitů se ale připravuje radikální přestavba Nordschleife. Má se týkat celkem 16 důležitých bodů a vedle rozšíření bezpečnostní zóny se zákazem vstupu v okolí rizikových míst se počítá i se zesílením svodidel a také, trochu překvapivě, s úpravou profilu tratě a jejího povrchu.

Bezpečnost | Život řidiče | Statistiky

Mladí řidiči se více bojí ostatních řidičů než vlastní smrti, ukázal průzkum

Otázka je, jestli se tím nezničí duch Nordschliefe. Na druhou stranu, v téměr devadesátileté historii okruhu prošla Nordschleife mnohokrát radikální přestavbou. Okruh, jak ho známe dnes, vznikl v 80. letech během výstavby nového moderního okruhu pro F1. Od té doby se Nordschleife prakticky nezměnila.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 116 459 km
Cena: 100 000 Kč
Nissan Micra 1.24
Rok výroby: 2008
Stav: 164 698 km
Cena: 60 000 Kč
Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 87 345 km
Cena: 105 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků