Nürburgring zakázal měření časů na Nordschleife

23 komentářů

Antiautomat
21. června • 14:24

Vedení okruhu uvádí, že bude zákaz trvat do konce roku, pak se prý uvidí.Ano. Kym opat klesne teplota a zaceli sa ozonova diera. O ake ekologicke.

Lukáš P.
20. června • 23:14

A další zpráva bude, že se na okruh může pouze se zelenou ekoplaketkou, ne?Ach jo :-/

mpolan
20. června • 8:54

No co, nějaký Japonec by náhodou mohl ponížit Evropu v nejrychlejším čase na kolo. To je třeba zatrhnout, urychleně!

Sysel
20. června • 9:47

Neblouzni, v současnosti žádná japonská automobilka nemá nic co by postavila na NS proti 918 nebo Aventadoru SV.

dpcstb
19. června • 22:16

som za prisne pravidla na verejnych komunikaciach, ale toto je chore... ak ide clovek na okruh, zvysenu pravdepodobnost havarie ci aj smrti automaticky akceptuje...co zakazu dalej? velke cinky v posilke?

Neurotic
19. června • 22:30

Tímhle tempem se bude místo na okruh chodit na okresku, protože na okruhu dostaneš pokutu, ale všechny okresky nikdo nikdy neuhlídá... už se těším na článek o autonomních autech by mě totiž zajímalo kam nás pošlou se vyřádit, když na okruhu už se taky nebude moci jezdit:-/

Jig
20. června • 20:34

Zakážou se "jít vyřádit". Přece euroobčan se nepotřebuje jít vyřádit, je tam potenciální možnost zvýšení rizikovosti (jedno jaké) a tak je třeba to raději zakázat.

Zelí
19. června • 21:35

Na NS je něco, co dnes nemůžete najít nikde na světě. Je to kombinace mnoha silničních tvarů, které umožňují testování vlastností silničních aut. Pokud obstojí při rychlé jízd2 na NS, tak obstojí v běžném silničním provozu.
Není to uměle postavená rilkovština, je to část reálná staré silnice s minimálními terénními úpravami. Tím je to vzácný testovací polygon. Dokonce si myslím, že pro automobilky nejsou vyhlášené regulace nějak zásadním omezením.

Driver
20. června • 20:35

Máš sice pravdu, ale automobily ryze sportovní splňují to, co jsi uvedl. Zbytek produkce, tedy drtivou většinu aut lze testovat na D1. Takový test na 100.000km a neobstojí nikdo. Do 2 let záruky zničit podvozek na D1 lze i na offroadu, natož na obyčejném voze. Třeba obyčejné kosti stabilizátoru. Když je uděláš z plastu s gumovým silentblokem bez kloubu (300kč) mezi rameno a stabilizátor, (Octavia 1.generace) tak mají životnost okolo 250.000km. A to si piš, že tohle už nikdy nikdo nevyrobí. Teď je to ocel s kulovými klouby, (zavěšení na otočný tlumič) , cena dvojnásobná a životnost je takřka 10x menší. Testy na severní smyčce jsou komedie, všichni (strojaři) ví, že většina použitých řešení (MC pherson, Pb aku, klima kompresory bez spojky.... ) je záměně použito tak, aby se to po 2 letech záruky rozsypalo a je jedno zda je to auto za 8tis € nebo 80tis€ životnost je zbytečně nízká. Měl jsi alternátor v autě 500.000km a pak dal ložiska a regulátor za 50€ a jezdil zase 500.000km? Dnes je životnost poloviční a servis 3x dražší... Měl jsi náboje kol v autě 500.000km? Dneska stojí 3x tolik a vydrží třetinu. Dneska kdo má víc než pár aut, vyplatí se mu mít malou dílnu když ne rovnou autoservis...:-/

Zelí
22. června • 12:01

Asi jsem se špatně vyjádřil. Na NS se netestují životnostní záležitosti jednotlivých dílů. Na to jsou jiné druhy zkoušek a jiné druhy polygonů. Ale funkčnost auta jako celku na rychlostním limitu v reálných podmínkách na to je NS ta správná volba. Takže je možno testovat třeba stopadesáti koňové auto na jeho totálním limitu. Tam je zavedené omezení maximální rychlosti na 250km/h zcela nepodstatné, protože to auto 250 km/h na NS nedosáhne. Dá se testovat i za deště..... auto se osadí telemetrií, za volant sedne špičkový driver a jde se na věc. Dají se pak porovnávat telemetrie různých variant podvozků....

E430
19. června • 20:58

Tak si prostě fabriky najdou jinej okruh, kde si budou porovnávat bimbásky a svět se točí dál. Mě by se třeba líbilo SPA.

sokar
19. června • 21:21

Je to nepochopitelné. Na okruhu se nehody stávají. Na okruh se jezdí, aby se člověk vyřádil a s tím souvisí i měřené kolo, kde se každý přece chce zdokonalovat a vědět jak rychle jel. Tudíž je tento krok zcela mimo. Není to jediný okruh, takže fakt doufám, že si najdou jinej a na vedení tohohle se vykašlou. To budete čučet jak rychle všechny omezení zruší. Žijeme v zajímavé době.

Tom
19. června • 20:58

To je jako zakázat va WC vykonávat potřebu.:-/

Neurotic
19. června • 18:38

Honda už ten čas zajela a nebo jsou v **** stejně jak v F1?:-D Jinak já bych tam zakázal jezdit úplně co kdyby na nějaké závodní auto spadlo letadlo za takovou spoustu zachráněných životů to stojíB-]

Vitr
19. června • 18:27

Být na místě automobilek tak se společně dohodnu a najdu si jiny okruh ;)

A
20. června • 12:48

To muzes, ale ten punc to mit nebude

CreeperCZ_zero
19. června • 17:56

To jsou vážně kašpaři, prostě dneska se žije v době Co by, kdyby...

Quebe
19. června • 16:09

To je ta dnešní absurdní doba, kdy se do všeho montují dobroserové. Všude větrníky a solární "jezera", motorem roku je tříválec, nefachčenka se mají lépe, než pracující a na okruhu máme rychlostní limity a zákazy pokusů o rekordy.

Ludek_II
19. června • 18:41

Kdyz jsem tady vcera rekl, ze motor 0.9 bych nechtel ani do vysavace natoz do garaze, tak jsem tady schytal milion minusu. A dneska se za trivalecke prditko plusuje. :-)

Zelí
19. června • 16:06

Po nehodě toho japonského nepovedeného bazmeku se omezení dalo očekávat. A je tady.

Petr
22. června • 9:13

To vůbec není tím, že by to byl nepovedený "japonský bazmek". Vše je o nastavení přítlaku a to se může stát komukoliv a v neposlední řadě je to také na řidičovi, který by měl vždy na horizontu počítat s možností, že mu podfoukne předek. https://www.youtube.com/watch...

Zelí
22. června • 21:29

To není pravda. Pokud dojde k takovému letu po kolizi např. se soupeřem, tak to je něco jiného, to se může stát. Jestliže ale vzletí samo, při běžné jízdě, tak je to špatné auto. Ten bazmek je naprosto na místě. To se prostě nesmí stát. Jenom připomenu, že šikmookáči se chlubili, jaké jsou hvězdy, jaký mají oproti konkurentům podstatně vyšší přítlak i když mají podstatně nižší cx. Vydali k tomu i graf... Velké kulové.

JA-NE
19. června • 15:36

grcajuci smajlik :-O fakt ho sem treba dat ;-)

Doporučujeme

Články odjinud