Nürburgring zakázal měření časů na Nordschleife

A máme tady další omezení na Nordschleife. Po zavedení rychlostního limitu na dráze pro závodní auta nyní přišlo vedení Nürburgingu s dalším překvapivým krokem. Zakázalo jakékoli pokusy o překonání traťového rekordu a vlastně i o měření časů na kolo.

I když si automobilky pronajmou trať samy pro sebe, je měření časů zakázáno. Čas na kolo je přitom u některých vozů přímo klíčový marketingový údaj. Vedení okruhu uvádí, že bude zákaz trvat do konce roku, pak se prý uvidí.

Život řidiče | Byznys | Sport

Nürburgring už byl zase prodán. Tentokrát ruskému miliardáři

Volných jízd pro veřejnost se to svým způsobem netýká, protože během těch je měření časů na kolo zakázáno už dávno, stejně tak pořizování videa a fotografií během jízdy... Jak se to dodržuje, to asi víte sami. Pro veřejnost paradoxně neplatí zmíněné rychlostní limity, ty přichází v platnost jen při závodech.

Zákaz, který je reakcí na nedávnou smrtelnou nehodu během závodu VLN, přišel ve chvíli, kdy se na okruh chystal Koenigsegg se svým vozem One:1 ve snaze stanovit nový rekord pro produkční auta. Do konce roku tak nové pokusy určitě neuvidíme a kdo ví, jak to bude potom.

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků