Nürburgring: Koenigsegg chce skalp Porsche 918 Spyder

Švédský Koenigsegg vyrazí příští rok na Nürburgring. Ambice nejsou malé, švédská automobilka chce pokořit Porsche 918 Spyder, které zde předvedlo čas 6 minut a 57 sekund. Oficiální pokus proběhne hned začátkem příštího roku. Tedy až to počasí dovolí.

Zajímavosti | Video | Technika | Sportovní auta | Premiéry | Porsche

Podívejte se, jak Porsche 918 Spyder rozdrtilo rekord Nordschleife

Na legendární trať vyrazí švédská raketa One:1 představená letos v Ženevě. Přeplňovaný pětilitrový osmiválec vyprodukuje 1360 koní, což přeloženo znamená, že tento stroj disponuje výkonem 1 MW. Na autě je samozřejmě aktivní aerodynamika a mnoho dalších vyspělých technologií. Teoreticky by One:1 neměl mít problém zajet čas pod sedm minut, respektive pokořit Porsche 918 Spyder.

Video | Sportovní auta | Autosalony | Premiéry | Ostatní značky

Koenigsegg Agera One:1 nabídne výkon 1 MW a maximálku přes 440 km/h

Podle některých zdrojů to ale není všechno. Na Nürburgring údajně bude vypuštěn také „slabší“ model Agera R a i ten by měl zvládnout čas pod sedm minut. I v tomto případě údajně má Koenigsegg na to, aby pokořil Porsche 918 Spyder. Jsme velmi zvědaví na to, zda švédské značce tento double opravdu vyjde. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků