Novým mottem Ford Motor Company je Go Further

Společnost Ford Motor Company představila svůj nový slogan, který bude nadále používat ve veškeré externí komunikaci.

„Go Further není jen reklamním sloganem. Je to také heslo, jež vystihuje naši firemní kulturu i to, čím se lišíme od ostatních značek. Zároveň to pro nás představuje slib, že se vždy a za všech okolností budeme snažit jít ještě dále, abychom svým zákazníkům dodali skvělý produkt, ještě lepší než jaký očekávali,“ vysvětluje generální ředitel a prezident Ford Motor Company Alan Mulally.

V USA se dosud používal slogan Drive One, v Evropě Feel the Difference. A právě nové motto Go Further, které lépe koresponduje se současnou pozicí a ambicemi Fordu, obě tato hesla nahrazuje.

„Go Further znamená nejen vyvinout takový design našich aut, který se bude odlišovat od všech ostatních značek a bude přitom elegantní, účelný a praktický. Znamená to také zapojení inovativních technologií, jež budou výraz „automobil“ nově definovat. Nechceme však pouze držet krok s ostatními, ale být vždy v čele a o kus před nimi. Pod heslem „Go Further“ si můžeme představit i prošlapávání nových cest, na něž se dosud nikdo jiný neodvážil. Stejně tak to znamená podněcovat naše zaměstnance, aby si uvědomili, že jsou to právě a jenom oni, kdo mohou vytvořit ten zásadní rozdíl mezi námi a naší konkurencí,“ vysvětluje Alan Mulally.

„Slogan Go Further používáme záměrně nepřeložený. Nejen proto, že jsme si ověřili, že mu naprostá většina české populace rozumí, ale také proto, abychom připomněli, že jakkoli je Ford globální společnost, má své kořeny pevně zapuštěny ve Spojených státech amerických. Go Further pro nás také vyjadřuje lidský rozměr veškerého našeho konání pod modrým oválem. V originále je to vyjádřeno větou People serving People, což pro nás představuje společné úsilí a vstřícnost k našim partnerům a zákazníkům,“ vysvětluje Jan Laube, generální ředitel společnosti Ford Motor Company, s.r.o.

Zdroj: Ford
 

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2009
Stav: 151 924 km
Cena: 75 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 31 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků