Třetí generace Citroënu C3 sklízí úspěch.
Pokud srovnáme prodej C3 oproti předchůdci, přechod na novou generaci se dvojitému šípu vyplatil. Počet registrací se za první čtvrtletí zvýšil o sedmdesát procent oproti stejnému loňskému období. Více než polovina zákazníků předtím vlastnila vůz jiné značky.
Před rokem nová cé-trojka přišla s odvážnými designovými prvky. Jak dvoubarevné lakování, tak vzduchové polštáře po bocích Airbump však patří do příplatkové výbavy. Zákazníci ale záměr automobilky vyslyšeli. Šedesát procent vozů tak mělo jinak barevnou střechu a stejného podílu dosáhly i prvky Airbump.
Nová C3 získala i 25 ocenění po celé Evropě. Autem roku je například v Řecku a v Top Gear magazínu si jej cení jako Městský vůz roku. Celkově Citroën prodal již více než sto tisíc vozů nové generace C3 a v Česku se přes tradiční Berlingo a C4 Picasso tento městský vůz vyšplhal na první příčku v prodejích. Co si o C3 myslíme my, si můžete přečíst v naší recenzi:
Podívejte se také na fotogalerii: