Nový základní model značky Opel se bude jmenovat „Karel“

Opel příští rok rozšíří nabídku svých malých automobilů. K modelům Adam a Corsa dorazí třetí model, který se bude jmenovat Karl. Německá značka tak opět sáhne do minulosti po jménu jednoho ze svých zakladatelů. Karl byl syn Adama Opela. Zatímco ten založil značku jako takovou (vyráběl jízdní kola), Karl spolu se svými bratry Wilhelmem a Friedrichem začal s výrobou automobilů.

Byznys | Hatchbacky | Opel

Opel Corsa dorazí začátkem příštího roku v ostré verzi OPC

Opel Karl bude ještě kratší než Adam, ovšem nabídne pětidveřovou karoserii. Délka vozu dosahuje na 3,68 m (Adam je dlouhý 3,7 m, Corsa pak čtyři metry), přičemž nový automobil má představovat praktičnost zabalenou do velmi kompaktního balení.

Testy | Kombi | Opel

Test Opel Insignia Country Tourer 2.0 CDTI 4x4: Prémiová střední třída?

Na trhu se Opel Karl objeví v létě příštího roku a po svém příchodu zaujme v kompletní nabídce značky pozici toho vůbec nejdostupnějšího, co bude Opel svým zákazníkům nabízet.

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Astra 1.6
Rok výroby: 2000
Stav: 166 254 km
Cena: 25 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek