Nový základní model značky Opel se bude jmenovat „Karel“

Opel příští rok rozšíří nabídku svých malých automobilů. K modelům Adam a Corsa dorazí třetí model, který se bude jmenovat Karl. Německá značka tak opět sáhne do minulosti po jménu jednoho ze svých zakladatelů. Karl byl syn Adama Opela. Zatímco ten založil značku jako takovou (vyráběl jízdní kola), Karl spolu se svými bratry Wilhelmem a Friedrichem začal s výrobou automobilů.

Byznys | Hatchbacky | Opel

Opel Corsa dorazí začátkem příštího roku v ostré verzi OPC

Opel Karl bude ještě kratší než Adam, ovšem nabídne pětidveřovou karoserii. Délka vozu dosahuje na 3,68 m (Adam je dlouhý 3,7 m, Corsa pak čtyři metry), přičemž nový automobil má představovat praktičnost zabalenou do velmi kompaktního balení.

Testy | Kombi | Opel

Test Opel Insignia Country Tourer 2.0 CDTI 4x4: Prémiová střední třída?

Na trhu se Opel Karl objeví v létě příštího roku a po svém příchodu zaujme v kompletní nabídce značky pozici toho vůbec nejdostupnějšího, co bude Opel svým zákazníkům nabízet.

Opel Astra 1.6
Rok výroby: 2000
Stav: 166 254 km
Cena: 25 000 Kč
Opel Astra 1.7
Rok výroby: 2009
Stav: 132 330 km
Cena: 75 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2008
Stav: 152 734 km
Cena: 75 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 10 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků