Nový VW Touareg: delší, lehčí a lacinější (spy photos)

Máme zde celkem zajímavý úlovek z evropských cest. Jde o novou generaci Volkswagenu Touareg, která se má představit světu v druhé polovině příštího roku. Velmi zajímavou informací je, že oproti té stávající má být novinka o 300 kg lehčí. Hmotnost je právě jedna z disciplin, ve které to velké SUV nemají jednoduché a její snížení by zlepšilo jak ovladatelnost, tak spotřebu paliva.

Proslýchá se také, že nový Touareg bude delší a za příplatek obdrží i třetí řadu sedadel. Co se týká změn karosářských, zde nezůstane na svém místě prakticky nic. Nový design se projeví jak na celé přední části, tak na zadní a nevyhne se ani interiéru.

Šasi vozu zůstane sdílené s koncernovými Audi Q7 a Porsche Cayenne. Pod kapotou se s jistotou objeví šestiválec 3,6 l, osmiválec 4,2 litru a pravděpodobně dva turbodiesely. Později se počítá i s hybridní verzí, kterou bude pohánět kompresorem přeplňovaný zážehový třílit (z modelu S4) v kombinaci s elektromotorem. A poslední zpráva - nový Touareg má prý být lacinější než ten současný. Uvidíme.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Volkswagen Touareg při porbíhajících testech

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Passat 1.8
Rok výroby: 2002
Stav: 176 845 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků