Nový VW Touareg: české ceny a specifikace

I u českých dealerů Volkswagenu lze objednávat model Touareg v jeho nové generaci. Známe jeho úplný ceník i výbavové pakety.

Nový Touareg pro rok 2010 jsme vám podrobně představili na tomto místě a koncem února vám přiblížili i jeho německý ceník. Nyní vám můžeme přesněji popsat verze připravené pro český trh a jejich korunové cenovky.

Zájemci o nový Volkswagen Touareg budou mít na výběr z celkem pěti motorů včetně nové hybridního pohonu. Jednotlivé motory budou uváděny do výroby postupně. V posledním březnovém týdnu bude zahájena výroba modelů 3,0 V6 TDI BlueMotion Technology (176 kW / 240 k) a 4,2 V8 TDI (250 kW / 340 k). Po nich bude následovat počátkem května varianta 3,0 TSI V6 Hybrid (245 kW / 333 k) a v polovině června pak varianta 3,6 V6 FSI BlueMotion Technolgy (206 kW / 280 k). Počátkem listopadu pak v duch tradice nabídku doplní základní verze 3,0 V6 TDI BlueMotion Technology (150 kW / 204 k), jejíž cena bude 1 189 900 Kč.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Největší zájem se očekává o model Touareg 3,0 V6 TDI (176 kW / 240 k), jehož základní cena je 1 227 900 Kč. Na vrcholu nové modelové řady stojí osmiválcový turbodiesel 4,2 V8 TDI za 1 843 900 Kč a hybridní provedení 3,0 TSI V6 Hybrid za 1 887 200 Kč. Popelkou českých showroomů se pravděpodobně stane jinak povedený zážehový šestiválec 3,6 V6 FSI, jehož cena byla stanovena na 1 237 600 Kč.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

U příležitosti uvedení nového Touaregu na český trh připravil Volkswagen pro své zákazníky speciální akční pakety výbav na přání s cenovým zvýhodněním ve výši 40 %.

Pro modely poháněné šestiválcovým turbodieselem jsou k dispozici pakety „Světla a pérování“ (bi-xenonové světlomety, vzduchové odpružení, paket „Světla a výhled“), „Interiér vozu“ (kožené čalounění „Vienna“, sportovní paket „Interiér“) a „Exteriér vozu“ (18“ kola „Karakum“, střešní nosiče s příčníky, tažné zařízení, zatmavá boční okna).

Pro osmiválce TDI lze za zvýhodněných podmínek objednat paket „Luxus“ (kožené čalounění „Nappa Cool“ z kolekce Volkswagen Exclusive, sportovní paket „Interiér“, 20“ kola „Pikes Peak“). U obou motorů 3,0 V6 TDI a 4,2 V8 TDI je možné zvolit také paket „Komunikace“ (navigační systém RNS850, paket „Area View“, příprava pro mobilní telefon „Premium“). Pokud si zákazník zvolí všechny čtyři akční pakety, které jsou k dispozici pro model 3,0 V6 TDI BMT, ušetří dohromady 192 800 Kč. V případě kombinace modelu 4,2 V8 TDI s akčním paketem „Luxus“ a „Komunikace“ uspoří 88 500 Kč.

Svůj vlastní Touareg 2010 si můžete sestavit v českém konfigurátoru Volkswagenu, kde zatím - v souladu s výše uvedeným, najdete dieselové verze 3,0 a 4,2 a k nim zbrusu nový hybrid s motorem TSI.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nový VW Touareg
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2011
Stav: 141 717 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2003
Stav: 188 745 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Passat 2
Rok výroby: 2005
Stav: 172 154 km
Cena: 75 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků