Nový VW Sharan: zátěžové testy pokračují (spy photos)

Tak a je to tady znovu - Volkswagen pilně pokračuje v testech velkoprostorového Sharanu nové generace, nyní se vůz podařilo zachytit při testech brzd v Alpách. Současná generace přitom dorazila na trh již v roce 1995 a její nástupce se představí světu na ženevském autosalonu v roce 2011.

Podobně jako konkurence, i nový Sharan vyroste ve všech směrech. Novinkou a velikou výhodou pak budou posuvné dveře na obou stranách vozu, co umožní pohodlný přístup na zadní sedadla bez nároku na prostor kolem.

Automobilka prý hodně pracuje také na designu vozu - ten by si měl vzít nemálo z nové generace Golfu, co znamená větší dávku moderních prvků, no zároveň i pozůstatky klasiky a usedlosti.

Pod kapotou se dají očekávat benzínové motory o výkonech 115 až 200 koní (vrcholem bude 2,0 TFSI), diesely budou vrcholit na výkonu 170 k (v případě 2,0 TDI s technologii CR).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek  Foto © Automedia
VW Sharan při testech brzd v Alpách

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků