Nový VW Passat: testy pokračují, u dealerů bude v roce 2012 (spy photos)

16 komentářů

Radek
14. června • 10:37
ERKO
23. června • 11:25

zezadu ten kombík vypadá jako čínská kopie Audi...:-D

Radek
14. června • 10:30

akorat ten rok 2012 , neni to chyba? v Praze u prodejce mi potvrdili, ze bude predstaven ted v Parizi a prvni kusy budou v CR v prosinci 2010 az 2011 leden, i autobild.de uz to oificialne takto uvadi...

Dix_
14. června • 10:53

S tím souhlas.Facelift bude představen v Paříži 2010.Ceníky mají být od 3.čvrtletí 2010.Nový Passat bude až v roce 2014.

jogurt
14. června • 12:36

Kucíí, tady jste na autorevue.cz, né? Tak čemu se divíte?

R36
14. června • 16:55

:-D:-D, trefa. Passat Limuzína bude na přelomu roku, kombi později. Tomu odpovídá i to že limuzína se už nevyrábí.

x12345678
14. června • 9:20

VW se sice pomu facelift dost vyhýbá a nazývá to generací, ale designově o žádnou revoluci nepůjde. Technicky zčásti ano.

dtsmaniac
14. června • 9:39

technicky co konkretne?
jinak zda se mi to a nebo ma ten pasik tak brutalni previsy jako superb/octa?!

CJ
14. června • 13:24

Mas pravdu, tie previsy su ohavne velke. Tie 2-3 mm maskovania to nemozu sposobit...

Sutrak
15. června • 10:12

Me zase auto bez previsu pripada jako nedodelane...

x12345678
14. června • 14:54

Jsou stejné jako u současného passatu

CJ
14. června • 18:34

to je pravda . Len preco to kazdeme vadi na Octavii, ale pri Passate ti nikto ani nespomenie? :-/

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jogurt
14. června • 22:04

Všechno je relativní. Passat má totiž o 140mm delší rozvor než Octavia, ale menší zadní převis

x12345678
14. června • 9:46

Nemá. je to polstrováním, vizuální klam.

nornik
14. června • 9:34

Diky obrovskemu propadu cen vypocetniho casu v druhy pulce 90. let a tim padem i rozsireni a zkvalitneni vypocetnich metod jsou auticka vyvojove na velmi vysoke urovni.A kdyz by VW vyvinul za 1mld euro novou podvozkovou platformu, opravdu by nekdo mimo zavodni okruh poznal zlepseni? Podle nema smysl ty penize na to davat, dokud k tomu nebudou treba materialove duvody ... ale rozvoj na poli pevnostnich polymeru ci sklenenych kompozitu nebyl v posledni dekade zase takovy, jak se predpokladalo. Dokud se tedy bude pri vyrobe pouzivat porad ta sama ocel, nema smysl cpat tolik penez do vyvoje, ten efekt proste nebude znat.

x12345678
14. června • 9:50

Když už děláme takové nesmysly, jako že na mostech musíme mít asfalt a ne beton (most je samozřejmě z betonu, ale pár cm je povinně asfalt, nahoře kvůli údajně evropské normě - úspora hmotnosti ), mimochodem v Rakousku mají i na mostech většinou betonový povrch...... a zase naopak v tunelech musíme mít beton, protože nehoří, viděl bych v našem legislativním zmatkokocourkově možnost aplikace kompozitů omezené, protože se nepochybně najde nějaký omezenec, který bude tvrdit, že polyester hoří a proto z něj nejde dělat auta.:-P

Doporučujeme

Články odjinud