Nový VW Passat 2011: 7. generace odhalena

79 komentářů

mzaplos
2. srpna • 14:13

Pěkne srovnání s Mercedes třídy E je na cs.publero.com ...

Superman :-P
18. února • 20:40

Supééér..... nádhera ;-):-)

tonik
28. ledna • 16:20

preves se v nem a pak hodnoť

jerry
9. listopadu • 18:39

jednoducho hranatý nemecký hnus !
neviem či majú tých svojich dizajnérov niekde zavretých,aby nevideli aké krásne autá s dynamickym dizajnom jazdia po uliciach ,alebo čo ?
dvadsať rokov ten istý zastaraný tvar - a vraj dramatické zmeny ,skoro som pukol od smiechu :-D

00
14. ledna • 22:43

presne tak !!! humus^7 ...btw: novy Phaeton este ujde..teda tam neboli az take zmeny na facelifte.. ale toto?!?! strach a hruuza !!! bueee ..ani tou cenou to nevyrovnaju.

2good4u
2. října • 12:41

...ale ono se zae najde dost troubu kteri to budou kupovat. Koneckoncu se to opakuje pokazde. Vsichni nadavaji nato jak je skaredy ale pak si radeji koupi aby byli tzv. "in". To je hold cesky narod.

Jarda
26. února • 21:25

Tak mě se líbí, spotřeba famózní, tak proč ne. Jednoho Passata už mám a jsem náramně spokojený. Budu potřebovat náklady, koupím asi tato auta dvě, což bude mít radost manželka :-) co s prachama :-D

Antiautomat
1. října • 19:45

Ak som tu celu dlhu diskusiu dobre precital, vela kritiky tu padlo na dizajn.
A musim sa pridat, aspon co sa tyka prednej casti.
Problematicky mi pripada zladenie designu grilu a svetiel a nasledny prechod do vypuklej bocnej linky a la banglov korejsky 5-er. Zboku to vyzera ako by to dostalo Aliho direkt, cele to akosi pada dolu, pripada mi to ako keby ten predok od prednych kolies dopredu mal kazdu chvilu capnut na asfalt..... Hlavne skoda pre kombik, pretoze ten zozadu vyzera celkom dobre /nebite ma hned/. Toto cele je viac menej otazka vkusu ale hned teraz mozno skonstatovat ze facelift sa tu priam sam pyta.Co sa tyka interieru, celkom ma zaujala odvaha pouzit tolko kvazi pravych uhlov - tu sa malo pokracovat dosledne, tam mi rusivo posobia /v porovnani s priamymi linkami, co je chvalychodna snaha o smelost v dizajne/ obluky na paneli klimy, radia apod no a takisto prechod do ´budikov´. Ked uz priame linky, tak potom vsade, co ostatne plati aj o celom aute, cim by sa to mohlo chapat ako striktny ´techie´ dizajn a ten hlavne s hlinikom moze vyzerat velmi dobre. Skratka a dobre, problem tu nevidim ani tak v pouzitych dieloch, ale skor v ich zladeni /kvalitu posudit neviem, este som v tom nesedel/

mirek
1. října • 11:25

Před časem jsem napsal v diskuzi, že se divím šéfovi VW za jeho reakci na Superb, když Superb je přece o generaci pozadu a že se nový Passat nemůže po představení srovnávat se Superbem, protože Passat zas bude zaručeně vyšší liga než Superb.
Po premiéře tohoto faceliftového paskvilu je jasné, čeho se vedení VW bojí.... Neskutečně nudné auto, které dostalo jen jinou masku a pár ostatních změn, které se za chvíli přestane pomalu rovnat připravovaným novým korejským středním vozům, nemluvě o Peugeotu, Citroenu a Fordu, Volvu a taky nyní překvapivě Opelu Sigmě.
Je ale velmi podivné, že VW místo přidání do kroku podráží nohy vlastnímu dítěti. Zvláště po intenzívní a velmi drahé několikaleté reklamě na Tour de France, která přinesla Škodovce nové zákazníky ve Francii. Ale vždyť přece Škodovka primárně splnila cíl koncernu, odebírá zákazníky Japoncům, Korejcům a ostatním Evropským výrobcům, kdo nemá peníze na VW, může jít ku škodovkám. V současné době zacílit Škodovku na jednu konkurenci a tou mají být nízkonákladové modely Dacie, Fiatu a Renaultu je krokem zpátky, je přece jasné, že to okopírovali právě od VW a jejím tahem se Škodou. Dacia stoupá v kvalitě, stoupá v množství modelů, má se snad Škoda zastavit a čekat na vyrovnání s Dacií?!?!?!
Podle mého názoru VW padá a nestačí na konkurenci, ani Golf půlté generace není to pravé ořechové, takže ne Škoda má problém, ale je to VW, kdo se stal problémovou značkou. Zřejmě náklady na celosvětovou expanzi přidusily vývoj a zpomalily ziskovost.
Takže onen šéf VW není tím pravým mužem na svém místě, škrtit úspěšnému vývoj mi připadá jako pořádná hloupost...

Zelí
1. října • 11:47

Souhlasím s tím, že VW má problém. Zvláštní je, že vnitřní konkurenci zavedel Piech, který tam má určitě i dnes rozhodující slovo. A věřím tomu, že si za tím stále stojí. Ale realita s passatem je asi donutila k zoufalé záchraně jeho pozic, aspoň slovním útokem na schade. Možná se opravdu lekli toho, že vnitřní konkurence nepopohnala VW dostatečně dopředu a cítí, že škoda je z česany skutečně válcuje. Golf, polo jsou vcelku v pohodě, ale passat zprasili totálně. Samozřejmě OII zprasili faceliftem taky, ale to co předvedli s passatem je vrchol diletantismu. Superb sice taky není bůhví jaký zázrak, ale proti passatu je to vrcholné dílo designu.
Jedno vím určitě, jak OII fl tak passat 2010 nechci v domě - nelíbí se mi ( i když jak OII tak i passat momentálně mám).

Carlos320D
30. září • 19:35

Ježiš to je krám:-D Něak mi to připomíná zboku superba,akorát předek je hnusnější.Jak kamion nebo něco takového:-D

vanos
30. září • 21:46

Říká majitel toho největšího vraku, který kdy v Mnichově vyrobili.:-D

ITTI
30. září • 19:34

On tu někdo někoho nutí něco kupovat? Někomu se líbí čobolská Kia od německého designéra, jiný si koupí už trapně ne-bonmotový "FL" od VW od Silvy (jako by např. MB byly pokaždé diametrálnmě tak jiné, že nebýt loga,tak to snad ani nepoznám):-D
Většina lidí na západě má auto jako spotřební zboží, borci, věc na jeřdění, už to pochopte. Že v uprděném pidčeskoslovensku to někdo potřebuje, aby si (neb okolí na něj kálí) něco dokazoval, je zřejmě osobní tragédií jedinc.
No tak si kupte Hjůndaje, Chevroleta,Porsche.... dle libosti.Nechápu,co je na tom k nepochopení?B-]Co?

homer
1. října • 10:18

Vůbec na západě maj lidi všechno jako spotřební zboží: je jim jedno kde bydlej, co kupujou, kde dělaj, čim jezděj, jak vypadaj. To jenom my zoufalci se pořád za něčim honíme.:-D

Petr
30. září • 21:26

Jsi kokot! Bohuzel nic jineho se k tobe napsat neda!

lojz
30. září • 19:45

Díky, že jsi nám to vysvětlil. Už jsme tady potřebovali rady od někoho s IQ tykve, co byl nejdál v životě na konečné trolejbusu.

josephko
30. září • 19:33

Ak je toto podľa koncernu VW nová generácia, čo je potom facelift? Iný tvar ALU diskov? Konečne sa zbaví tých prihlúplych svetlometov. Okrem nich ma ešte zaujal tvar kufra. Na tých fotkách nevyzerá tak masívne a zadok vyzerá byť opticky odľahčený.

matokuko
30. září • 14:59

Co mi vadi na passate a co som dufal ze opravia:1) Odveci tlacidlo na rucnu brzdu - je daleko a na lavo
2) Ked v zime zdvihnem na sedane kufor, nadrbe sa mi do kufru sneh zo strechy a zadneho skla
3) kufor sa v zime neotvori - len sa nadvihne
4) zadne sklo nema stierac, prd cez neho vidno ked prsi alebo sneziale inak musim povedat ze som spokojny (teda az na to palivove cerpadlo co vsetkym passatom odislo):-D

Rode
30. září • 15:53

1 - to je zvyk, ale souhlasim, bliz by mohlo byt
2 - to je vlastnost vetsiny sedanu
3 - opokud je zatizeny, tak za to system nemuze
4 - ktery sedan ma sterac? ja myslim, ze jich moc nebude, bude-li vubec nejaky

Beaumont
30. září • 19:38

Napadá mě jediný klasický sedan, kteý měl stěrač zadního okna, a to Peugeot 406.

Ron.Jeremy
3. října • 2:06

... a to pouze do faceliftu v roce 2001.

lojz
30. září • 14:57

VW opět předvedl nedostatek invence a nápadů a předložil jednu z dalších variací na nudu. Ta palubka je přímo ubohá, ty hodiny a jejich umístění trapárna. A když tady někdo vzpomíná passat CC, ten se velmi rychle ohleděl a navíc proč bych si kupoval auto s tak špatným přístupem na zadní sedadla. A Scirocco? To zase zezadu vypadá jak rozsedlá popelnice. Asi se lidem líbí nudné věci.

feribandaska
30. září • 14:02

Vivat Skoda SuperB... VW by sa mal ist zacat ucit dizajnovat auta do Skodovky... SuberB je oproti novemu passatu nadherne auto... Cim novsia generacia passatu tym viac ho robia skaredsie...

homer
30. září • 18:37

Určitě jsou hezčí auta než tenhle B7 ale naprosto vylučuju že je mezi nima supII. Ten je spolehlivě největší hnusák střední třídy z celý evropský produkce

Petr
30. září • 21:24

Trefa - Superb je hnus nejvetsi, ale tenhle facelift Passata mu bude zdatne sekundovat.

Toper
30. září • 11:56

...to tedy není. Ale ruku na srdce, čekal snad někdo něco jiného? Na nějaké dynamičtější a odvážnější pojetí tu má VW Passata CC.
Zákazníci očekávají od VW přesně to, co předvedl v tomto staronovém modelu. Koho neosloví, půjde k CC, koho neosloví ani ten, půjde ke konkurenci. Hold to je život. ;-)

Rokba
30. září • 11:49

jestli tuhle chudinku chtějí ve Vlkohradu vydávat za vrchol svých schopností...

F12
30. září • 11:24

Ačkoli koncern VW mi moc blízký neni, tak předchozí generaci sem po designu akceptoval, polo je moc pěkné a golf no neni špatný. I když mi ta přední maska, která je ted u všech vw stejná, moc nesedla, sedla mi určitě víc než tady..tady je ten předek fakt hnus. No uvidíme naživo.

Rode
30. září • 11:10

mi se to libi jako celek. je to jine nez nyni, mozna to jde v nejakem smeru, ktery lze jinde videt, ale je treba si uvedomit, ze VW je konzervativni znacka a takto pusobi a auta takto vypadaji. kdo cekal nejakou extravaganci je logicky zklaman, ale cekal neco, co nebylo mozne.Za sebe rikam - ok. prodavat se to bude vyborne, funkcni to bude vice nez dobre a odvede to to, co se od toho ceka.

Tomas B
30. září • 11:19

tak z mýho subjektivního pohledu se tohle prostě nepovedlo. Stávajíc pašík taky není žádnej krasavec, ale dá se na něj koukat - tohle je zepředu nafouklý polo, nic víc

Rode
30. září • 11:31

vsechny znacky unifikuji podobu a velke modely jsou "nafouknute" male. ale respektuji tvuj nazor.

Tomas B
30. září • 12:45

to máš pravdu, ale u passatu a novýho touaregu se to podle mýho skromnýho názoru nepovedlo. Polo je v pohodě, golf taky, ale tohle.....

Rode
30. září • 13:52

vis mi je to ve finale dost jedno, ja zakaznikem tohoto vozu na 99% nebudu. libit se mi libi, ale to i soucasny sedan passatu a prodavat se dobre bude, tim sem si jisty.

ObiWanKenobi
30. září • 10:42

fakt ze uz len tahaju prachy za technologie, ktore sa im uz davno vratili. A teraz tuto faceliftovanu sracku mienia predavat dalsich 5 rokov. A potom sa sef VW cuduje, ze to v teste Superb natrie Pssatu...

vanos
30. září • 14:00

Když Superb nebyl schopen přesvědčit ani proti B6 (kromě nesmyslného místa vzadu v podélném směru a menší okoukanosti je B6 ve všech jiných ohledech tím lepším autem), tak jen těžko bude konkurovat B6,5.

ObiWanKenobi
30. září • 14:15

No praveze nie, porovnavaci test v Nemecku vyhral Superb, co riadne nahnevalo sefa koncernu. Ale ked budu vyrabat taketo facelifty, tak ani dalsie testy nebudu vyhravat.,.. Superb po nuka to iste za mensi peniaz - nie je o com.

vanos
30. září • 21:10

Porovnávací test...ha ha. Vlastní zkušenost nemáš? Passat je prostorově skutečně střední třídou, ne prodlouženým golfem jako Superb. Má mnohem tužší kastli, což se hlavně projevuje při jízdě. Passat nabízí jistější jízdní vlastnosti při zachování většího komfortu pérování, k tomu navíc přidává možnost připlatit si za výborný adaptivní podvozek. Passat je i lépe utlumen. Nabídka technologií je u B6 také bohatší a FL ji jen rozšiřuje. Passat FL má mít i o něco nižší cenovku, takže i argument nižší ceny Superbu, alespoň v našich podmínkách, taky padá. Vážně netuším, v čem je ten Superb lepší?;-)

Blackpitch
1. října • 7:59

Jo proto vlastne ten Superb vyhral, protoze je ve vsem horsi...Jsem rad, zes nam to vysvetlil

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
vanos
1. října • 14:28

Jak může být někdo tak tupý a omezený, že bez vlastní zkušenosti přejímá názor pisálků, kterým jde z velké části jen o to se zviditelnit. Jinak v tom konkrétním testu Superb zvítězil jen díky výrazně nižší ceně, což ovšem u nás neplatí.

k22
30. září • 9:59

neposerte :-D

Chachar
30. září • 10:20

Tu je i někdo normální B-]

Tom
30. září • 9:39

Me se to docela libi.. teda kombi se mi libi dokonce vic nez soucasne....
motory asi nic prekvapiveho a u 4x4 asi bude nejnovejsi haldex ne? Pro vestinu situaci asi staci...
jen dve veci... interier.. mnoho stribrne a ty strasne hodiny... vidim Ford
a stale nemuzu prijit na chut nekterym svetlum s LED.. zda se mi to takove poutove...kycovite:-/

peter
30. září • 9:25

Tiez sa mi dizajn tohto akoze noveho pasatu nepaci... Ale vseobecne mam pocit, ze vacsina dizajnerov automobiliek robi len jedno - polepi vsetko, co maju v portfoliu, pridaju trocha gycu a nevkusu, posolia led diodami a okorenia cinskym korenim . TOT nova verzia alebo fejslift je nasvete... Aj ked technicky moze byt auto dokonale a mam tucnu penazenku, auto co sa mi nepaci si nekupim... lebo mat spickoveho bavora len preto, ze je to akoze moda, to nie je premna. ako tak pozeram po poslednych novinkach, neviem neviem

mz
30. září • 9:10

Jestliže předchozí vedení Škody Auto, chtělo na trhu konkurovat Volvu, tak už teď na vzhledu Passatu combi resp. Variant je jasné, proč se jim to v koncernu nepodařilo prosadit.
Interiér a vlastnosti vozu budou na špičkové úrovni, ale uvnitř trochu děsná nuda, nakonec bude levnější opřít předek i zadek někde o stěnu a poškozené části karoserie vyměnit za faceliftované.:-D

pepe
30. září • 9:02

Superb all the way!!!!!!!

RedBaron
30. září • 7:09

Myslel jsem, že když VW vylezl se současným Passatem, který vypadá jako nepovedený slepenec předků, zadků, střech a dveří, tak to byl vrchol hnusu. Ovšem tohle mě dostalo úplně. Neskutečně hnusná střecha z předchozího modelu v oblém stylu naroubovaná na současný hranatě módní ponton karosérie, to je teda opravdu konečná.

lethal924
30. září • 18:03

Souhlas ohledne toho slepence! B5 aspon vypadal jako jedno auto. B6 vypada zepredu hezky, ze zadu taky, ale z boku je mi z toho auta spatne. Nejak se jim povedlo udelat ze zadniho blatniku obrovsky neforemny kus plechu ktery me strasne bije do oci. Na teto nove generaci to nijak nezmenili. Mezi Pasiky u me porad vede B5 pred faceliftem

davpro
30. září • 5:49

Po celkem vydařeném FL Tiguanu, Tuaregu a snad i Touranu je toto opravdový děs a myslím, že doprodávající se generace Passatu bude jako lehká ojetina zajímavější pro nejednoho zákazníka.

Unreal
30. září • 5:21

Tohle je design :-O bleeee.
Fakt zlati korejci ,japonci, i frantici ty aspon maji nejaky styl ... nechapu jak se tohle muze libit lidem. Hnus fialovej.
Proste VW beru jako kdyz sekerou osekate nahrubo krabici a vyjde vam z toho nove auto :-D

Superman :-P
18. února • 20:42

??? Se jdi zahrabat :-P

james
30. září • 1:14

tie hodiny v inak celkom podarenej passatovskej palubke su ako past na oko..

sss
30. září • 3:11

hodiny? to je pro migrující zákazníky z mondea - aby jim nebylo smutno...no hov.no hov.no tento passat! současná generace v trochu jiném kabátě...
to si nemuseli kluci z vw honit triko, nic extra nového a akorát devalvovali hodnotu současného.apropos, když jsem se ptal dealera ohledně současné generace, proč vw udělal krok zpět, proč si mám pod stejným jménem a za obvyklou cenu koupit prodlouženou oktávii/golfa (předminulá generace vycházela z koncepce klasických audi - motor podélně, víceprvková náprava, torsen mezinápravový diferenciál, všechny šestiválce i osmiválec...), bylo mi řečeno: "jo pane, bejvávalo, to teď už musíte k audi"...

Pepa
30. září • 6:58

Audi nemá motor podélně.

Rode
30. září • 8:38

hm, tak to mi asi pres noc vlezli permonici pod kapotu a motor otocili, protoze ja ten svuj vidim ulozen podelne.

Toper
30. září • 9:42

Třeba měl na mysli A3. :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rode
30. září • 10:34

ale no tak, napsal Audi obecne...

Toper
30. září • 11:53

Se hned nečerti. :-P

Rode
30. září • 13:52

a ted uz muzu?

Toper
30. září • 14:18

Dej si ještě desetiminutového bobříka a pak už můžeš. :-)

Driver-X
1. října • 14:58

Motor podelne a mezinapravovy diferencial nejde dohromady...technicky nerealizovatelne pro vozy, ktere maji mit silnicni a ne namorni rozmery. Torsen je u motoru napric ( zejmena diesel, ale dnes uz vetsina 4 valcu u vetsiny znacek )...navic je to prvek pohonu vsech kol...motory ulozene podelne maji spojku Haldex....a jako fanousek Audi nepripoustim zadne omyly ohledne teto znacky v diskuzi :-)

Olda
2. října • 3:16

U "poctive", konstatne pohanene ctyrkolky jezditelne na asfaltu bez destrukce pohonneho ustroji (dnes uz snad jen nektera Subaru a Audi s Quattrem, nepocitaje klasicke off-roady) je treti diferencial nezbytna soucast;)Proc by mely byt rozmery namorni? Predni diferencial je vyvedeny ze skrine dopredu a motor ani nemusi viset pred predni napravou, jako blahe pameti naskocene-diky-technice Audi a VW. Tva argumentace postrada smysl, protoze ten predni diff pod/pred motorem tam mit musis mit tak jako tak, a jestli moment rozvadis spojkou nebo dalsim diferencialem je z hlediska zastavby uz skoro sumak. Dokonce bych si tipnul, ze je to naopak a dostat dva diferencialy k pricne zastavenemu motoru je docela orisek.

Olda
2. října • 3:17

Fuck, proklinam vypadavajici pripojeni.

Olda
2. října • 3:11

U konstatne pohanene ctyrkolky jezditelne na asfaltu bez destrukce pohonneho ustroji (dnes uz snad jen nektera Subaru a Audi s Quattrem, nepocitaje klasicke off-roady) je diferencial nezbytna soucast;)Proc by mely byt rozmery namorni? Predni diferencial je vyvedeny ze skrine dopredu a motor ani nemusi viset pred predni napravou, jako blahe pameti naskocene-diky-technice Audi a VW.

José
1. října • 21:19

Přesně naopak, kolego. Torsen se v koncernu VW montuje u motorů uložených podélně, právě proto, že u motoru napříč je to výrazně komplikovanější a používá se proto Haldex.

sss
30. září • 3:13

ach ta technika, skutěčně jsem to nechtěl psát desetkrát...

sss
30. září • 3:11

hodiny? to je pro migrující zákazníky z mondea - aby jim nebylo smutno...no hov.no hov.no tento passat! současná generace v trochu jiném kabátě...
to si nemuseli kluci z vw honit triko, nic extra nového a akorát devalvovali hodnotu současného.apropos, když jsem se ptal dealera ohledně současné generace, proč vw udělal krok zpět, proč si mám pod stejným jménem a za obvyklou cenu koupit prodlouženou oktávii/golfa (předminulá generace vycházela z koncepce klasických audi - motor podélně, víceprvková náprava, torsen mezinápravový diferenciál, všechny šestiválce i osmiválec...), bylo mi řečeno: "jo pane, bejvávalo, to teď už musíte k audi"...

sss
30. září • 3:11

hodiny? to je pro migrující zákazníky z mondea - aby jim nebylo smutno...no hov.no hov.no tento passat! současná generace v trochu jiném kabátě...
to si nemuseli kluci z vw honit triko, nic extra nového a akorát devalvovali hodnotu současného.apropos, když jsem se ptal dealera ohledně současné generace, proč vw udělal krok zpět, proč si mám pod stejným jménem a za obvyklou cenu koupit prodlouženou oktávii/golfa (předminulá generace vycházela z koncepce klasických audi - motor podélně, víceprvková náprava, torsen mezinápravový diferenciál, všechny šestiválce i osmiválec...), bylo mi řečeno: "jo pane, bejvávalo, to teď už musíte k audi"...

sss
30. září • 3:10

hodiny? to je pro migrující zákazníky z mondea - aby jim nebylo smutno...no hov.no hov.no tento passat! současná generace v trochu jiném kabátě...
to si nemuseli kluci z vw honit triko, nic extra nového a akorát devalvovali hodnotu současného.apropos, když jsem se ptal dealera ohledně současné generace, proč vw udělal krok zpět, proč si mám pod stejným jménem a za obvyklou cenu koupit prodlouženou oktávii/golfa (předminulá generace vycházela z koncepce klasických audi - motor podélně, víceprvková náprava, torsen mezinápravový diferenciál, všechny šestiválce i osmiválec...), bylo mi řečeno: "jo pane, bejvávalo, to teď už musíte k audi"...

Thor
30. září • 22:19

Jen jestli to není obráceně. Aby migrujícím zákazníkům z Passatu, nebylo smutno v Mondeu :-D;-):-D

manga
30. září • 11:13

ad poslední odstavec - Passat je stále mnohem tišší a podvozkově komfortnější než Octavia, je to mnohem příjemnější auto na cestování. Se zbytkem souhlas, technika je blíž Škodě než Audi, bohužel...

nornik
30. září • 0:43

Ty motory take nic nove, alespon Bi-turbo v dehtu mohlo byt navic, at to nedavaji jen do dodavek ...Pasik je fajn, je koupit si novyho jen protoze ten starej ma jinou predni masku, no nevim nevim. Ma stesti, ze je to jednicka ve flotilovejch vozech.

Thor
30. září • 22:17

Jen setrvačnost a nulový rozhled nákupčích. Máme "málo" bude Schade, máme víc bude Fluswgen :-D

manga
30. září • 11:09

To tdi biturbo mělo být a snad i později bude, chtějí asi vychytat mouchy :) jinak se mi ten FL nelibi, předFL to bylo snad i hezčí, ikdyž ani tehdy bych to kvůli designu určitě nekupoval... Golf je teď celkem pěknej, POLO dokonce hodně pěkné, Sharan je sice nudný, ale pěkný, Passatu je škoda..

Aleš
30. září • 0:18

To je facelift a ne nová generace, vždyť se nic nezměnilo, ani vevnitř :o//

ixxxoc
30. září • 0:11

tak uz je jasny, proc koncernu tolik vadi Superb Combi. Sefdesigner passatu musi bejt alkoholik :-D

veto
30. září • 6:16

hehe mas uplnu pravdu.... ja by som si teda radsej kupil superb ako noveho pasata

aaa
30. září • 6:38

Mě to přijde jako Polo sedan:-D

DeTomaso
1. října • 2:19

Tohle ná být etalon střední třídy? No nevím.Působí to na mě strašně lacině :-(Spíš mi to přijde jako jasná sabotáž VolksWagenu :-D

Doporučujeme

Články odjinud