Mně se to auto hodně líbí! Bubny, nebubny... A hlavně bez tech mlhovek vepředu je to jednoduchý a hezký. :-)
To je hnus velebnosti na těch černých kolech. Nějak jsem poslední dobou nepochopil, proč se dělají černá kola , když bílá nebo stříbrná jsou mnohem efektnější!!!:-(3-[
Bílý sou sice hezký, ale kdo to má furt mejt, když je to hned špinavý...
To je otázka stylu, k některjem autum jsou černý kola nádherný. Třeba modrá race metalíza škody octavie RS + černý kola = boží! Tady se mně taky celkem líbí.
Nebo ke GT-R s tmavě šedou metlou, to nemá chybu. Tady by ta černá nevadila, jen mi v kombinaci s bílou přijde zadní kolo dost maličký, utopený. Na dřívějších fotkách obyč verze to tak markantní nebylo.
Jak je vidět dá se tunit ještě léta!
Designéři zase nedostali přidáno a takhle to dopadlo, aneb zvenku nuda, nuda, nuda, nuda... A vevnitř to 100% nebude lepší.
Vidím správně vzadu bubny? To bych se za ten sportovní kit asi styděl.
Jsou dvě možnosti. První je, že jsou to skutečně bubny, druhou možností je, že jsou to zapouzdředné kotouče. Automobilky v první polovině 90. let používaly na zadní kotouče pouzdra, která vypadala úplně stejně jako jako bubny. Osobně jsem toto řešení měla na Opelu Vectra A 2,0 8V.
Jsou to bubny. Amíkum k motorizaci 2,5L stačej...
Vypada to tak. Ale to jsou americky bubny, ty jiste brzdi lip nez evropsky kotouce ;-)
nevyzera to zle aj ked VW moc nemusim neda sa tomu upriet isty smrnc alebo aspon to vyzera moderne ako novy design.... je to klasicky strohe uniformne progresivne... aj take tu treba aspon to bude pestrejsie :-)
a zo zadu Audi... ach jo das neue skatula qualited wagen
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.