Nový Volkswagen Tiguan se představuje na prvních skicách

Volkswagen uvolnil první designové skici nového SUV Tiguan, které uvidíme už dnes večer během tradiční velké tiskové konference celého koncernu. Ta se koná vždy večer před autosalonem a my samozřejmě budeme u toho. Úplné překvapení to všem nebude, protože se už podařilo nového Tiguana vyfotit.

Technické detaily si automobilka ještě schovává pro sebe, ale pokud jde o motory, pod kapotou má být základní verze motoru 1.4 TSI o výkonu 92 kW (125 k) s pohonem předních kol a manuální šestistupňovou převodovkou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Tiguan se drží stylu nastaveného novým Passatem

Nový Tiguan stojí na modulární platformě MQB, bude mít kratší převisy, nepatrně delší rozvor a zhubne v základním provedení asi 80 kg. Díky nové platformě má být uvnitř více místa a především vznikne i plug-in hybridní verze.

Kombi | Volkswagen | První svezení | Volkswagen Passat

VW Passat Alltrack přiváží především více pohodlí [první jízdní dojmy]

Vedle motorů 1.6 TDI a 2.0 TDI dorazí i benzínový motor 2.0 TSI o výkonu přes 147 kW (200 k) a zřejmě přijde i vrcholná dvěma turby přeplňovaná verze motoru 2.0 Bi-TDI z Passatu. Později bude i sportovní Tiguan R.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků