Nový Volkswagen Sharan zná své české ceny

Druhá (opravdu teprve druhá) generace Volkswagenu Sharan se světu představila již letos v Ženevě. Pochopitelně jsme vám přinesli řadu informací a snímků a pokud jste ve Švýcarsku nebyli, mohli jste si vůz detailně prohlédnout i na oficiálním videu. Do mozaiky informací nám tak chyběly už jen české ceny, se kterými se Volkswagen vytasil až nyní. Pojďme si je tedy projít.

K dispozici budou ze začátku tři motorizace, které bude možné kombinovat se dvěma převodovkami. Základní Sharan Trendline 1,4 TSI BMT s výkonem 110 kW (150 k) bude možné pořídit za za 659 600 Kč. Ceny úspornějšího, ale slabšího vznětového provedení 2,0 TDI BMT o výkonu 103 kW (140 k) začínají ve stejné výbavě o pořádný kus výše, na 765 700 Kč. Obě tyto provedení jsou přitom spjata se stejnou šestistupňovou manuální převodovkou, k dieselové variantě je naví možné za další významný příplatek (50 600 Kč) pořídit i šestistupňový automat DSG.

Za 845 800 Kč můžete znovu ve výbavě Trendline pořídit verzi 2,0 TDI BMT DSG o výkonu 125 kW (170 k), ve výbavě Highlineje pak k mání za 957 900 Kč.

Sériová výbava nového Sharanu Trendline zahrnuje pro český trh mj. klimatizaci Climatic, palubní počítač, rádio RCD310, šestnáctipalcová ocelová kola a podélný střešní nosič v černé barvě. Vyšší linie Higline obsahuje oproti výbavě Trendline navíc mimo jiné sedmnáctipalcová kola z lehkých slitin, automatickou klimatizaci Climatronic, palubní počítač Plus, multifunkční kožený volant, mlhové světlomety, potahy sedadel v kombinaci látka/Alcantara, tempomat a komfortní sportovní sedadla vpředu.

V rámci zaváděcí nabídky můžete pro doplnění výbavy zvolit akční paket „Pohodlí“ pro výbavovou linii Trendline a akční paket „Rozhled“ pro Highline s cenovým zvýhodněním cca 35 %. Součástí obou paketů je parkovací asistent. Paket „Pohodlí“ za 12 700 Kč dále obsahuje tempomat a palubní počítač Plus, zatímco paket „Rozhled“ za 31 700 Kč láká na xenonové světlomety a paket „Zrcátka“.

První kousky nového Sharanu dorazí na český trh ve druhé polovině října, ale vůz je možné objednávat již nyní. Kromě výše uvedených modelů bude nabídka do konce letošního roku rozšířena o varianty 1,4 TSI BMT DSG o výkonu 110 kW (150 k) a 2,0 TSI DSG o výkonu 147 kW (200 k), jejichž výroba bude zahájena začátkem prosince. V první polovině listopadu začnou z výrobních linek portugalského závodu značky Volkswagen sjíždět modely Sharan 2.0 TDI BMT o výkonu 125 kW (170 k) s mechanickou převodovkou.

Závěrem připomeňme, že první generace Sharanu se v ČR prodalo téměř 2500 kusů. Pokud byste si sami chtěli složit vlastní provedení té nové, můžete tak učinit v konfigurátoru Volkswagenu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nový VW Sharan
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2012
Stav: 105 800 km
Cena: 160 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků