Nový Volkswagen Sharan již zná své ceny, jsou výrazně nižší než dosud

Nový Volkswagen Sharan si užil svůj velký debut na letošním ženevském autosalonu a my jsme vás neochudili ani o bleskové představení, ani o první video s vozem. Co tedy ještě přibalit do kufru nového, velkého, lidového MPV? No ano, ceník.

Ten český k nám zatím ještě nedoputoval, ale německý Volkswagen už musel s pravdou ven. A vzhledem k tomu, že české ceny VW se prakticky přímo určují z německých eurocen, je to pro nás velmi hodnotná informace.

Vězte tedy, že Sharan 2010 bude i přes skoro nekonečné inovace levnější než ten dosavadní. Jeho ceny budou začínat na cifře 28 875 Eur, což je bezmála o 10 procent méně (2 475 Eur, abychom byli přesní) než u doslouživší předchozí generace.

Za výše uvedenou cenu (cca 730 000 Kč) dostanete základní model s motorem 1,4 TSI o výkonu 150 koní. Od začátku produkce bude též k dispozici zřejmě výrazně žádanější provedení 2,0 TDI s výkonem 140 koní a cenovkou 30 950 Eur (cca 785 000 Kč). I tato cena je zajímavější, dosavadní dvoulitrové „tédéíčko” startovalo na částce vyšší o 1 900 Eur.

To je z německé a brzy jistě i české nabídky nového Sharanu zatím vše. Brzy můžeme očekávat doplnění variant 2,0 TDI 170 koní a 2,0 TSI 200 koní spolu s pohonem všech kol a automatem DSG.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nový VW Sharan pro rok 2010
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Passat 1.8
Rok výroby: 2002
Stav: 176 845 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků