Nový Volkswagen Polo: české ceny jsou venku

56 komentářů

Antracit
19. června • 19:42

Tak teď vážně lituju, že jsem před třičtvrtě rokem dal cca 335.000 Kč za mojí Fabii. :-D To Polo je neuvěřitelně levné. Dokonce i s 1.6 TDI. S HTP skoro zadarmo se skvělou výbavou. Udělal jsem si konfiguraci co by mi vyhovovala za cenu lehce přes 300t Kč s HTP. Ale nějak mi chybí v českém konfigurátoru Bluetooth hf, přitom v německém je, snad tam mají jen chybku. No půjdu se s ním brzy svézt. Nechcete mojí Fabii za 5500 Kč měsíčně? :-D

Ferko Lopatka
28. června • 8:31


Vaši Fabii si v klidu ponechte i za zmíněných 5500Kč měsíčně.Polo je,alespoň o půl třídy výše
co se týče úrovně sedaček a celkový dojem je lepší z celého vnitřku.Škodovka je celkem dobré auto ale já bych ji už nikdy nekoupil.Co se týče ceny a výběru auta,já dávám za pravdu těm
co kupují to co potřebují pro svůj účel a ne aby sousedovi vytřel zrak.K tomu aby bylo v ulici
pár lidí nasraných stačí tak málo---jakékoli auto ale nové.Na ceně nezáleží,protože tento pronárod závidí snad každému,kdo si vlastní prací k něčemu pomohl.Nemluvím o zlodějích
kterých neustále přibývá,ale o lidech co chodí do práce(ne do zaměstnání).Jinak auto normálním
lidem slouží k převozu z A do B a zpět,pro můj účel,trocha pohodlí při delší cestě a spolehlivost.
Byl bych rád,kdyby jste se přestali na těchto stránkách navzájem napadat,ať si každý koupí to
co mu vyhovuje,na co má,kupuje si to pro sebe a ne kvůli tomu aby dmýchal vaše emoce.
Už jsem na těchto stránkách zažil i řešení národnostní otázky a to je už opravdu síla.

Lakoty
17. června • 23:02

vyzera opzaj suprovo, myslim ze sa bude dobre predavat lebo to uz je púomaly legenda....http://www.weefun.net

Shimi
17. června • 15:32

No ty kokso, to je zase diskuze jak noha. K tématu. Ví někdo, jestli bude vrchol v nabídce 1.2 TSI nebo tam časem šoupnou i 1.4 TSI? A co GTI, bude?

mates
17. června • 8:56

mno tak jsem projel konfigurator na jejich webu a s prvnim pouzitelnym motorem tj. 1,4, se zakladni vybavou a s klimou navic jsme na rovnych nemalych 300, timto preji hodne stesti spokojenym zakaznikum kteri v roce 09 kdy i auta o tridu vetsi s lepsim motorem a vetsi vybavou stoji mene nez toto to VW zaplati.... :-))

M
17. června • 10:32

Taky jsem si projel konfigurátor, protože o něm uvažuju. Ceny nepovažuju za až tak hrozné (krom toho někteří prodejci už dávají akce na objednané vozy). Konkrétně jsem se rozhodoval mezi Ceedem, i30 a právě novým Polem. Zatím se kloním k novému Polu. Proč ? Protože za tu cenu dostanu kvalitní zpracování, lkvalitní interiér (v interiéru přeci jen člověk tráví nejvíce času, a ten v Ceedu či i30 je subjektivně o něco horší) a pohodlnou jízdu. O jízdním komfortu se vyjadřují pochvalně hlavně zahraniční Road testy. Jsem běžný spotřebitel, nejsem žádný závodník a tedy se nehoním za kW (čili 80kW a 63kW není pro mě extra rozdíl), komfort stavím výše než požitek z jízdy. Zároveň má Polo užší rozchod, což se hodí v Praze. Zkrátka si myslím, že Polo si své zákazníky najde, právě ty, kteří se neženou za požitkem z jízdy nebo za množstvím koní pod kapotou, ale chtějí poctivé zpracování a komfort.
Na druhou stranu je ale fakt, že ty pochvalné road testy zatím byly spíš takové Preview, takže je otázka, jestli nakonec Polo potvrdí ty poznatky v ostrých recenzích a hlavně při zkušební jízdě. Klidně se může stát že ne a tím pádem se bude asi muset VW strachovat.

Petr
17. června • 14:33

PS" v poslednim autocaru je test noveho pola. Chvali kvalitu materialu uvnitr, vzualni pribuznost s Golfem, design. Co se jim nelibilo: Gumove a nepresne razeni, nedotacivost, velke naklony v zatackach, nejiste jizdni vlastnosti.

Antracit
18. června • 22:47

To je vtip? :-D To mluvíš o nějaké korejské rejži ne?;-)

Petr
17. června • 13:23

No, hlavne srovnavas auta rozdilnych kategorii. Polo je kategorie mini, stejne jako Fabia. Ceed a i30 jsou nizsi stredni, stejne jako Golf nebo Octavia. Kdyz vybiram auto, tak si nejdriv ujasnim o jakou tridu mam zajem.

M
17. června • 18:18

Víte, mě je nějaké řazení do tříd poměrně ukradené. Po pravdě řečeno ani nevím, podle čeho bych měl porovnávat - resp. vím, ale není pro mě vůbec podstatné, jestli nějaké auto má kufr o 30l víc, o 30 čísel větší rozchod či rozvor. Myslím si, že to řazení do tříd se přeceňuje. Neplním kufr po okraj, abych někde lovil každý litr navíc, nejsem dálniční závodník, aby mi auto muselo při 140 ještě táhnout. Proto nevím, proč bych si měl třídu auta ujasňovat. K čemu mi bude, když budu mít auto tzv. "nižší třídy", když se mi v něm pojede třeba méně komfortně než v mini a budu na cestě cítit každý hrbol. Jen proto, abych mohl říkat "cha, mám kufr o x l větší a auto zevnitř vypadá o dost větší a moje auto patří mezi vyšší třídu" ?Nejsem automobilový nadšenec, auto vybírám v první řadě podle komfortu, výbavy, podle toho, jakou má spotřebu, podle designu (Megane se mi nelíbí) a cena je pro mě až někde vzadu (ve smyslu toho, že mám určitý cenový limit a nejde mi o to, mít papírově co nejlepší, jde mi o to jak se v tom pojede, ne že to na papíře bude mít o pár čísel víc). Auto je to prozatím pro singla, tudíž kombi, MPV či něco jiného taky nehledám a nepotřebuju.

Petr
17. června • 18:29

V tom pripade jsi ten pripad, ktery jsem popsal vys. Nic moc neresis, rodinu nemas, tak si koupis auto, ktere se ti libi. OK. Vsechno je o prioritach.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
17. června • 20:03

Rodinu mám, výběr řeším, přesto jsem koupil i přes nutnost vození většího kočárku auto s kufrem 300 l.

M
17. června • 18:28

A ještě dodám v reakci na jeden z příspěvků. Ano, auto vybírám jen pro sebe (normální mladý single), samozřejmě s nějakou takovou vyhlídkou (nebo pojistkou) do budoucna, ale na běžné přesuny (30 km do práce a do školy, z toho část po dálnici, zbytek po Praze) nebo po okolí to stačí. Zároveň mi jde o to, aby se mi tam pár věcí třeba někdy v budoucnu vešlo, což se vejde jak do Pola, tak do Ceeda, čili pro mě prostě rozřazení do tříd není prvořadé. Na dovolené na delší trasy stejně spíš lítám, takže ani v těch případech nebudu auto napěchovávat odzhora dolu.

Radek Ondrášík
17. června • 14:06

Ocividne mu nejake pseudo zarazeni do trid pri jeho vyberu nebranilo, aby mezi temi vozy vybiral. vy jste zrejme velmi inteligentni clovek, co ani nevi co chce. Tento clovek chtel mensi auto, neresil, zda je to clenem nejake tridy, ktera navic plati jenom u nas, protoze v jinych zemich je trideni jine apod. Takze se mu auto libil, dal si ho do vyberu a pak vybiral.Takze nereste jak lidi vybiraji auta. Ti casto vybiraji mezi hatchbackem, kombi vyssi stredni a SUV. A proc taky ne. neni kazdy zabedneny, aby si honil triko nad nejakymi tridami.

Petr
17. června • 14:28

Ja tusil, ze budes prvni, kdo to nepochopil. Auta se castyo vybiraji podle ucelu. Jako rodinne auto nebudu kupovat Polo nebo Fabii. Jako nakupni taska je Passat zbytecne velky. Autor prispevku by si nejdriv mel ujasnit k jakemu ucelu auto hleda. Z formulace prispevku to vypada, ze zatim v tomto njasno nema. Dalsi moznosti je, ze si kupuje auto jen tak, sam pro sebe. To je ale v ceskych podminkach jev ne prilis casty. Capisce?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
17. června • 14:34

Netusil jsi nic. Placl jsi blbost a ted se z toho snazis vybruslit. Pro tebe typicke. A auta se nejcasteji v nasich koncinach kupuji dle penez a moznosti. takze dotycny ma 300tisic a jde se podivat co vse se za to da koupit. A uprimne receno, rodin, ktere maji auta typu kratka Fabie, Polo apod. je u nas vice nez dost.Lidi obecne nejake tridy vubec neresi, to resi jenom teoretici na webu a ti, kterym firma rekla, ze musi mit auto se stredni tridy v nafte.

Petr
17. června • 14:47

Tak to jsem asi vyjimka. U obou aut v rodine jsem vedel predem, v jake kategorii se pohybuju. A z dane kategorie jsem hladal to, co danemu ucelu vyhovuje nejvic.O tom placani blbosti bych na tvem miste pomlcel. Uz nekolikrat jsem ti dokazal, ze to nejsem ja, kdo placa nesmysly....

Radek Ondrášík
17. června • 15:13

Ne, prozatim jsi placal nesmysly jenom ty.Co se tyka vyberu, proc ne. Nekdo si rekne "chcu bloncku s kozama c.4" a pres to nejede vlak. Nekdo hleda babu, se kterou mu bude fajn a zda to bude bloncka, nebo zrzka proste neresi.Ja spise vybiram ucel a vuci ucelu auto. Ne, ze si reknu - chcu MPV a tak si vybiram z MPV a pak si reknu, ze k cemu mi bude. Naopak. Kouknu na situaci a reknu si - hm, jezdim casto dalky, jezdim sam, co mi k tomu bude vyhovovat nejvice. A zda tomu ucely vyhovi mini, stredni trida, SUV, MPV nebo autobus jaksi neresim. Proste hledam reseni na potreby. Nehledam auto, vuci kteremu budu hledat uplatneni.

homer
17. června • 15:41

Doteď jsem žil v tom že účel auta je doprava a zbytek jsou subjektivní pocity typu vkus, pohodlnost, ekonomika, sympatie apod. Ještě že si tady taky něco přečtu ;-)

trent
17. června • 16:55

Ano, pokud vybíráte mezi Polem a Fabií, tak ano. Obecně se to ale brát nedá. Dělám na stavbě tunelu a máme na ježdění na stavbu dvě auta. Santanu(licencovana 1. generace Vitary) a pickup Nissan. Lidem nahoře se zdálo, že když je santana ctyřkolka, tak to do tunelu stačí....Nestačí. Mezi tím, co pracovnímu nissanu odchází veci jako kulové čepy a brzdové obložení, Santaně krom zámku dveří(jasný aušus) odešla elektrika, komplet brzdy...Za poslední půlrok byla cca 2 měsíce v servisu. Jednak je to tím, že je to krám a za druhé je to tím, že to není opravdové pracovní auto, ale počátek kategorie SUV.
Ještě že se ale kolegové neřídili podle vašich hledisek, protože bychom mohli do tunelu dostat třeba fabii, nebo Octavii, protože má 4x4. Zahučela by v první louži a chodili bychom pěšky.
Učel auty je sice doprava,a le musíme si položit otázku jaká. Zda budu jezdit na ražbu tunelu, nebo na nákup.

Radek Ondrášík
17. června • 15:51

Ucel auta muze byt ruzny. Pro nekoho premisteni z bodu A do bodu B. Pro nekoho je to prostredek ke sbaleni baby, pro nekoho je to prostredek pro vyplaveni adrenalinu a funkci vozu najdeme urcite hodne.A lidi si to auto vybiraji prave proto, co ma plnit. Zda ma odvest 1 cloveka, 10 lidi, zda usporne nebo rychle apod.

Radek Ondrášík
17. června • 8:59

A co? Ze na to nemate, tak na to nemaji druzi? Proc bych si nekoupil Polo v zakladu za 300? Jenom proto, ze nejaky Megane je taky za 300? To si ten Megane mam treba koupit i kdyz se mi nelibi jenom proto, ze je o neco vetsi? To jste vazne tak omezeny?

Ondra S.
17. června • 13:41

Přesně tak, není to o velikosti. Taky bych si raději koupil Oct. RS TDI raději než Superb se stejným motorem už jen proto, že se mi víc líbí a Superb je pro mé potřeby zbytečně veliký.. Byť ceny jsou velmi podobné ve stejné výbavě a se stejným motorem.. Navíc otázka jaké větší auto se dá za 300 tis. pořídit? Jestli Megane či Ceed tak to teda soráč... Na to by mne nikdo neukecal... takových lidí jako já je určitě více a hop - otázka je vyřešena:-)))

mates
17. června • 14:08

osobne francouze moc nemusim ale korejcum naopak drzim palce, udelali notny kus dopredu za posledni roky a treba rada i30 se mi jevi jako velmi povedena, od vybornych motoru po slusne jizdni vlastnosti i provedeni, mas nejake konketni vyhrady nebo je to jen historicka fobie ze sikmych oci? kdysi se lide smali japoncum a kde jsou ted, korejci jsou na velmi dobre ceste a cinani jsou dle meho na zacatku stejne cesty at se nam to libi nebo ne....

Ondra S.
18. června • 23:08

Co se týče FR aut tak souhlas - to raději auta z Koreje. Nicméně konkrétní výhrady mám: horší zpracování, méně líbivé interiéry, chybí tu smysl pro detail = poznáš to na výplních dveří, některých materiálech, tlačítkách audiosoustavy, klimatizace apod... pro někoho to jsou určitě prkotiny, ale já si na těchto věcech potrpím, takže bych voli auto aus Deutschland nebo příp. Škodu (skoro to samé..). Třeba i takové povedené auto jako je Mazda 6 - ty detaily o kterých jsem psal výše nejsou dle mého gusta - jak se mi její design na obrázcích líbil tak po představení a osobním seznámení mne zklamala...:-(

Jyrka von Volkshaus
17. června • 20:51

Co nam jeste povis? Treba, ze jsou majitele Cayena idioti, protoze si misto predrazeneho nemeckeho kramu mohli koupit nekolik rejzovych hyundaiu :-D
Miluji tyhle blbecky, kteri nemaji dost odvahy priznat, ze na lepsi auto nez je krabice od rejze proste nemaji.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
18. června • 16:56

Tak jsi vyhral soutez o nejvic od veci prispevek. Gratuluji!

Jyrka von Volkshaus
18. června • 17:20

Děkuji.

Petr
17. června • 13:19

Ondrasiku, rozumis psanemu textu_ On nepise, ze na to nema. On pise, ze za stejne penize dosane u konkurence, nejen Renaultu, mnohem vic auta a mnohem vic muziky. To jsi vazne tak omezeny?

mates
17. června • 9:26

lol, slusne upozorneni na absurdni predrazenost a ubohost zakladnich motoru se tresta smrti a zejmena urazkami, nedavno jsem o techto zvlastnich lidskych reakcich cetl zajimave pojednani v psychologii..... Kazdopadne nadsene hykani osliku ze mohou vyhodne nakoupit novy lidovy vuz to jiste vynahradi.... Timto se nechci dotknout kvality koncetnu VW, ta je naopak velmi slusna

Radek Ondrášík
17. června • 9:59

Ano, radoby chytre reci bohuzel neprevazi tu snahu cokoli na co nemam oznacit za predrazene. To je nejake leceni si komplexu? Nebo kdo a co rozhoduje o te predrazenosti?

DRS
18. června • 13:46

Milý pane osobně jezdím v novém větším voze. A to Polo si mohu dovolit, to mi věřte. Ale své peníze mám hodně rád, neboť jsem se na ně docela nadřel. To auto by se podle mne mělo prodávat za 250 tis. v plné výbavě. To podle mne odpovídá této třídě a průměrné koupěschopnosti obyvatelstva. Pak by automobilky nemusely plakat, že jim váznou prodeje a lidé jezdí ve starých ojetinách. A Vám doporučuji klid a večer si dát sladké rozinky s minerální vodou Magnesia. To posiluje nervy.

Ales
17. června • 10:08

Pane Ondrášíku, urážíte se, jako byste byl prodejce VW.
Předraženost je více méně subjektivní dojem a prostě těm, co to napsali, se cena jeví příliš vysoká a Polo by si nekoupili. Jak moc se Polo v takové ceně bude prodávat se teprve uvidí.
Jinak jsem rád za tyto informace a článek. Nesleduji stránky automobilek, když vím, že stačí mrknout sem.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rudi
17. června • 12:13

přesně tak proč tu nekdo hlásá podle příspěvku že na to ten druhý nemá když ví prd.. :-P diskutující pouze zdělil že se mu to zdá drahé, to neznaměná že je hned socka co na to nemá

šmankote
17. června • 12:59

Ale prd, diskutující poukazující na předraženost nového Pola je adolescent s holým zadkem. Formulace: "s prvnim pouzitelnym motorem" "jsme na rovnych nemalych 300" "i auta o tridu vetsi s lepsim motorem" jsou ukázkové argumenty socek. Socek, které nikdy nepochopí, že někdo koupí Polo za 0.5 mio, protože prostě takové auto chtěl. Zkrátka ne každý hledá za co nejméně peněz to největší auto. Srovnávání poměru ceny, výbavy, velikosti rejže Ceed s čímkoliv jiným, je také oblíbený argument holoprdelných pubošů...:-D

mates
17. června • 13:40

dekuju nacelniku ze ses me zastal :-)

Petr
17. června • 13:21

A hele dalsi debil urovne Ondarsika. Kluci, podejte si ruce.

Radek Ondrášík
17. června • 13:47

Ze vzdy o debilech apod. mluvi lide, u kterych je tato nemoc diagnostikovana jiz u rodicu.

miso 
17. června • 14:39

Radek Ondrasik mi pripomina slovenskeho premier Roberta Fica. Tiez taky kokot co vedie kazdu diskusiu agresivne a nema pravdu ...

Radek Ondrášík
17. června • 15:11

U Fica je problem ten, ze vyhani Madary z Madarska, on nechape, ze Slovak = Madar. U mne je to jine. Ja jenom kroutim hlavou nad tim, ze kdyz ti obyvatele Hornich Uher maji svuj stat, ze musi porad chodit nekam jinam a tam delat brajgl.

miso 
17. června • 15:15

Je mi luto Ondrasik, mna moze urazit iba inteligent :) A co sa tyka nadavania na narod - hanba, velka .... gratulujem robis skvele meno tomuto portalu ...

Radek Ondrášík
17. června • 15:53

1. nejsem clenem tohoto portalu
2. nenadavam na narod, divim se tomu, ze ten narod neni soudny a ze kdyz uz ziska to, po cem roky buci, tak mu to zase nestaci a leze zase tam, odkud chtel tak moc odejit
3. ta urazka v tom pripade neda moc prace

miso 
17. června • 16:03

1. konecne
2. sice nasa parlamentna koalicia je banda dementov, nemozes tak sudit cely narod
3. fail, again

Radek Ondrášík
17. června • 16:17

ad 1) no je to uz pomerne dlouho a koukam, ze nekterym to jeste nedoslo :) a na druhou stranu, az dokazete z desetiny co ja v tomto smeru, kritizujte
ad 2) vlada je odrazem naroda, volite si ji vy
ad 3) uz jen ta vehementni snaha se neustale vtirat a obhajovat neobhajitelne hovori za vse

miso 
17. června • 16:27

1) skor ma zaujimaju novinky ako autori, len vy ste boli trnom v oku :)
2) ja som volil opoziciu, s tym nic nenarobim
3) vedle jak ta jedle! :-)

Radek Ondrášík
17. června • 16:57

1) tezko rici, co vas realne zajima. Casto jsme sledoval, ze kdyz muj clanek vysel bez meho jmena, nestrhla se zadna diskuse, do okamzku, kdy se tam to jmeno objevilo. Ale je to dobre, ukazka dobre odvedene prace ;)
2) jste clenem toho naroda?
3) ano

miso 
17. června • 18:49

1) clanok je fajn - mne vadia prave vase pripomienky k diskusii
2) Trapne. Aj ja by som mohol tvrdit, ze ste clenom naroda ktoy setri kazdu korunku, hlavny udaj pri kupe auta je objem batozinoveho priestoru aby tam mohli narvat co najviac pastik ked idu na dovolenky aby neminali svoje kacky, alebo doniest si aj vlastnu vodu .... Ale ja sa tak neznizim :)) Zijeme v inej dobe ...

Petr
17. června • 14:30

A kdopak to byl u tebe? Maminka? Tatinek? Nebo oba - potkali se v diagnosticke lecebne?B-]

mates
17. června • 10:06

schopnost predikovat kupni silu jedince pouze na zaklade prispevku z diskusniho fora neni zcela bezne, zvladaji to zpravidla jen polobozi a nadcloveci, a protoze to jiste nebylo vycucano z prstu tak v tom pripade gratuluji, a jsem rad ze mam cest se alespon takto zprostredokovane setkat s jednim z nich ;-) jeste prosim o info jake bude pristi tyden pocasi planuji delsi cestu

DRS
17. června • 9:13

Možná je omezený, možná ne. Každopádně je to předražené. Už dávno neplatí, že jde o lidový vůz, jak vyplývá z názvu firmy. Design se mi libí, ale ta cena opravdu ne. No, když to někdo bude chtít dát, proč ne.

Radek Ondrášík
17. června • 9:23

Tu je nejaky úřad, ktery rohoduje co je predrazene? Kdyby to bylo predrazene, jak rikate, tak to lidi nekupuji. V ramci toho, jak se Polo dobre prodava, zrejme predrazene nebude. U vas a spousty vam podobnym je problem, ze furt jenom koukate, ze za svoje penize musite mit to nejvetsi apod. jenze ne kazdy po tom touzi. A prodeje to pak jasne ukazuji.

trent
17. června • 8:36

Nevím jak na tom jsou v současné době Fabie, vycházím z poznatku kdy jsem se o ně ještě zajímal, ale takhle na první pohled se zdá Polo v současné době výhodnější. O něco pohlednější(věc názoru), lépe vybavené, za srovnatelné peníze...

Hife
17. června • 7:36

Dobré ráno. Tak už jsme se vyspali. Ceny jsou na stránkách VW už od 11.6..

Korbel
17. června • 7:48

Vzdycky me fascinujou ti, co musi za kazdou cenu tvrdit, ze nejakou informaci uz vi z drivejska ;-) To je tak ale vzdy, za chvili prijde nekdo jiny a udela z tebe blbce, ze si ceny spocital z nemecka uz 11.5. a jsou skoro na korunu stejny... Ale ja treba ceny neznal a precetl jsem si to rad.Pochop, ze pokud si chces koupit nove Polo, koukas na web VW co den a cekas. Novinar tezko muze prochazet vsechny weby porad dokola, takze ceka na to, az ho nekdo upozorni, nebo mu to rekne automobilka. Tak priste napis redakci toho 11 a bude to tu driv...Fakt nechapu, jaky ma tenhle prispevek smysl. Vis to, tak to necti, nebo to nevis, tak si to precti a diskutuj k veci.

Petr
17. června • 13:17

No jo, jenomze vsechny konkurencni weby uz ceny Pola davno zverejnili. Redaktori Autorevue se probudili tradicne jako posledni.

Audipetr
17. června • 7:53

tak tak, tohle je fakt demence. neexistuje snad zadna informace, kterou by v dobe zverejneni na jakymkoli webu nekdo nevedel. kdyby meli vsichni co uz jsi vi pokazdy psat, ze ji vi, tak to budou opravdu hodnotny diskuze.

Doporučujeme

Články odjinud