Nový Volkswagen Passat dostal karoserii kupé a shooting brake

Netrvalo to dlouho. Od představení nové generace Volkswagenu Passat uplynulo pár dnů a už tu máme další (kromě základního sedanu a kombi) karosářské verze. Samozřejmě jde pouze o virtuální návrhy. Shooting brake má na svědomí X-TOMI Design, kupé stvořil Theophiluschin.

Kupé by podle neoficiálních plánů opravdu mělo časem přijít coby nástupce provedení CC. Mluví se o tom, že původní čtyřdveřovou koncepci nahradí liftback ne příliš vzdálený Audi A5 Sportback. Když může být pětidveřové kupé, proč by nemohlo být třídveřové. Takto nějak postupoval autor návrhu. Výsledek si můžete prohlédnout na přiložených fotografiích. Auto dostalo nižší střechu, zkrácený zadní převis a upravené zadní sloupky. Jak se vám líbí?

Testy | Zajímavosti | Sportovní auta | Volkswagen | Design | Volkswagen Passat

Test Volkswagen CC Blue TDI: Passat trochu jinak

Druhé provedení je od reality dále. Passat kombi přišel o zadní pár dveří a výsledkem je německý shooting brake. Vypadá poněkud zvláštně.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků