Nový Volkswagen Passat B8 zná české ceny. Začíná na 638 900 korun

14 komentářů

Robert
25. srpna • 10:48

zatial sa Nová Elantra a za polovičnú cenu sa vyrovná/aj pocitovo a nehovoriac vsetkými doplnkami/ aj VW passatu aj Superbu etc a iným značkám tzv strednej triedy....
alebo aj iným tzv luxusným autíckam,ale kto hladá tzv Imidž etc ten chce takéto auto,alebo "investovať" a isiel so týmito autami nehovoriac ,že v Elantre je viac miesta etc...B-]
treba vyskusať aj motoricky aj spotrebou skutočne su motory bez turbov a idú rovnako fajn
a netreba žiadne TSI etc...
takže ako pisal nejaký kritik že Elantra je ulitlá ,nuž je cenovo urcite je/ale to skôr autá tzv strednej triedy../ etc akurát rozdiel môže byť že môžu lespe sediať na ceste,ale aj to je relativne...

Zelí
23. srpna • 22:10

Zbytečně to uspěchali. Klidně mohli stávající passat vyrábět ještě pět let. Konkurence se ani po devíti letech výroby na něj nedotáhla.

Antiautomat
22. srpna • 12:40

Tragicky tam chyba motorizacia 1.6 TSi - diesel nechcem. No a ta rozsirena zaruka uz len na 40.000km, to je akoze co - inymi slovami, zarucujeme, ze ak si priplatite, vydrzi to 40.000km? No verim tomu ze sused s jeho neuprosne spolahlivou Arrivou B3 z roku Pana : ''ja svoj pekac nedam ani za nic a na ich bakel;it sa im mozem...'' asi ma pravdu.

Salám
22. srpna • 8:06

Dobré ceny, to škoda zase utře nos.

George
22. srpna • 17:33

:-D Až uvidíte nového Superba,změníte názor ;-)

miro
22. srpna • 20:02

superb bude vzdy skodofka!!:-((((

George
24. srpna • 9:51

Poptej se v servisech ;-) Passatu (posledním dvěma generacím) se může o kvalitě Superbu,jen zdát :-) Jen zamindrákovaní čecháčci,si honí své ego značkami,a myslí si,že pokud mají VW,tak jsou na tom společensky lépe ;-)

SaTaN
21. srpna • 22:36

Tak ceny jsem cekal vyssi,prekvapily.Vyber benzinu je zatim hrozny....chrochtu uz nikdy nechci a ze jsem jich mel.

Petr
21. srpna • 21:20

ktastrofa, většinou nafta, kdy konečně to někdo zakáže, vždyť je to násobně karcinogenní než benzín

Quebe
22. srpna • 10:14

Pokud se bavíme o turbem foukaných pidibenzínech, které jsou v tomhle případě alternativou, nemáte tak úplně pravdu. Takové benziny vypouštějí násobně více pevných částic, než nafťák.Poděkujme EU a té sebrance úředníků, kteří se nesmyslně honí za co nejmenší produkcí CO2, který ničemu neškodí. Daň za tenhle nesmysl je nadlimitní produkce skutečně škodlivých látek.

Petr
22. srpna • 11:16

1. nelze srovnávat naftu s DPF a benzín bez
2. nepsal jsem nic o pevných částech
3. EU úředníci dělají většinu akceptovatelných rozhodnutí, jsou jich tisíce denně, do novin se dostane vždy nějaká výstřednost a mnohdy novináři nepochopí, že to nemohl být jinak (zakřívení banánů podle mezinárodní obchodní dohody, kterou EU musela ratifikovat) nebo balení koblih (níkdy EU nenařídila, to bylo rohodnutí mninstryně Součkové) nebo že to je to prostěšné jako pro ochtanu příody - CO2, nelze nařídit, aby spalovací motory plnily všechna eko kritéria, musí se postupně, to by nešel používat žádný, postupně pokrok umožňuje stále ohleduplnější spalování
PS: jak za zhovadilost považuji dotace na soláry, větrníky, cukrovary, řepku aj.

Quebe
22. srpna • 12:43

1. Současný stav je takový, že nafta má DPF a benzín ne. Na žádné kdyby se nehraje.
2. Právě pevné části jsou ty karcinogenní prvky.
3. Rozhodnutí by měl činit člověk, který má o dané problematice přehled. Pokud o tom rozhoduje nějaké pako od stolu, které spalovací motor vidělo naposledy ve fyzice na základce, když bylo zrovna zaneprázdněno výrobou vlaštovky, dopadá to tak, že si pak dotyčný myslí, že výrobci jsou kvůli směrnici schopni porušit fyzikální zákony a dvoutunové auto bude jezdit za 3l/100 km. Jinak pokuta. Poručíme větru dešti. Pokrok ano, ale je třeba mít na paměti, že zdokonalování je logicky čím dál obtížnější a nelze udržet stejné tempo snižování emisí. A to by měly směrnice respektovat. Papír snese všechno, realita ne.

Petr
22. srpna • 23:09

1. na to se hraje zásadně, disel s DPF škodí ve všech oblastech více jak benzín bez DPF a poté co budou mít benzíny povínný DPF budou na tom disely ještě hůře: http://www.lidovky.cz/zplodiny-z-dieselu-vyzivu... ...
2. benzín nevypouští více pevných částic než nafťák a nefťák s DPF je více karcinogenní než bez DPF, menší částice se více usazují: http://www.free-riders.cz/page26.html...
3. nevzdělané pako od stolu (a to pěkně arogantní) je tu jen jedno, když se podíváte do zrcadla, tak ho uvidíte

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Quebe
23. srpna • 11:27

1. Ano, pokud se bavíte o atmo benzínu, já se bavím o foukaném pidibenzínu, který je v Passatu alternativou
2. Foukaný pidibenzín vypouští více pevných částic.
"nefťák s DPF je více karcinogenní než bez DPF" Logicky blbost. Mimochodem, článek je velmi tendenční a jako příklad neúčinnosti DPF udává auta, která mají zjevně poruchu ("jeho účinnosti se může každý přesvědčit při sledování černých oblaků valících se při akceleraci z výfuků i těch nejnovějších automobilů").
3. Nápodobně.

Doporučujeme

Články odjinud