Nový Volkswagen Golf zná svou cenu. Začíná na 339 900 Kč

Volkswagen spustil na českém trhu předprodej sedmé generace modelu Golf, znám je tedy kompletní ceník. V něm najdeme celkem tři motory a tři výbavy. Nejdostupnější je základní jedna-dvojka TSI naladěná na 63 kW. V kombinaci s výbavou Trendline za ní zaplatíte 339 900 Kč. Výkonnější alternativa stejného motoru (77 kW) vás vyjde ve stejné výbavě na 363 900 Kč, dostanete ale šestistupňovou manuální převodovku.

Video | Volkswagen | Premiéry | Design | Volkswagen Golf

Fotogalerie: Volkswagen Golf VII na oficiálních fotkách (aktualizováno)

V nabídce benzinových motorizací najdeme také jedna-čtyřku TSI. Vybírat lze mezi verzemi CNG (81 kW), výkony 90 a 103 kW nebo 1.4 TSI ACT se systémem deaktivace dvou válců. U všech čtrnáctistovek je možné volit mezi manuální šestistupňovou nebo dvouspojkovou sedmistupňovou převodovkou.

Volkswagen | První svezení

Volkswagen Polo BlueGT: první jízdní dojmy

Základem naftové části nabídky je motor 1.6 TDI (66 kW) nesoucí cenu 395 900 Kč (opět v kombinaci s výbavou Trendline. Zájemci mohou sáhnout po výkonnější variantě naladěné na 77 kW (cena od 508 900 Kč). Vrcholem nabídky je pro začátek naftový dvoulitr kombinovaný se šestistupňovým DSG. Ten lze pořídit pouze s nejvyšší výbavou Highline, a to za 592 900 Kč.

Kompletní ceník najdete zde.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků