Nový velký osmiválec Ford nebude až tak nový, dostane rozvod OHV

9 komentářů

Vana666
8. dubna • 10:03

Nákres že ukazuje čtyřventilovou konstrukci ?
Ať koukám jak koukám, nevidím ventil ani jeden, natož čtyři. Co dělám špatně ? :-(

xxx
7. dubna • 11:00

Sacie potrubie zvonku a turbo medzi valcami????? To je prvoaprilovy zart? Zastavbova vyska musi byt velmi velka a turboduchadlo ktore je niekedy rozzeravene do cervena v mieste kde je problem uchladit aj karburator to je zart. Neviem ako to maju vymyslene chlapci americky, ake k tomu maju dovody. Viem ze mechanicke kompresory su umiestnene medzi valcami, no nie vyfukove kompresory. No, asi na nieco im to dobre bude.

petrklm
7. dubna • 10:35

co je na OHV tak zavržení hodného a nebo zastaralého? Myslím, že pro velkoobjemové a nízkootáčkové motory je to řešení s největší životností a s minimálními nároky na četnost servisních prací. A v uvedených autech bude ta nenáročnost pro hodně kupců rozhodující.

Martin
7. dubna • 13:19

1. pisatel má částečně pravdu. OHV rozvod je charaktristický větším množstvím hmoty v pohyblivých částech, díky čemuž je méně vhodný pro vysokootáčkové motory (více setrvačných hmot, vlastní rezonance...). Pro velkoobjemový V8 je to typické řešení, které nikoho nezklame, ale ani od něj nelze čekat žádné zázraky.
Prostě průměrný US V8 (prostě ford)Většina lidí ví stejně prd jak to vypadá a rozdělaný motor znají jenom z fotek google.

xxx
8. dubna • 0:14

Ono rozdiel medzi OHV a OHC je len umiestneni vacky z hlavy do bloku motora a pridani tyciek na ovladanie vahadiel ventilov. Z cisto technickeho hladiska snad okrem nizkootackovych vysokozdvihovych lodnych motorov pre zaoceanske lode kde rozvod OHV je nutnost, rozvod OHV je prekonany ako napr. jednokomorove karburatory v osobnych autach.

Radek Ondrášík
7. dubna • 13:47

Běžní lidi tomu nerozumí a mají za to, že co je nové je automaticky lepší a hlavně vychvalují to v televizi. Proto má každý automaticky na nejlepší multilink vzadu, OHC/DOHC rozvod apod. Kdyz se pak dozvi ze nova Corvette pouziva listova pera, ze ma OHV rozvod apod. tak maji za to, ze proste auto je zastarale a na cokoli z EU/JP produkce nema.Na druhou stranu je pravda, ze tyto bytelne technologie nikdo nechce. Jde to videt na prodejich typickych US vozu.

xxx
7. dubna • 23:51

Ach boze, takze ja som obycajny chudak ktory sa tomu nerozumie, nema o technike motorov a pohonov ani paru a som zmagoreny reklamou. Idem do hustiny sa hambit.

Radek Ondrášík
8. dubna • 9:57

Potrefená husa se vždy ozve. Nereagoval jsem na vás, ale když jste si to vstáhnul na sebe, dobře vám tak.

xxx
7. dubna • 10:51

Co pises su bludy jak vrata. Ked by im islo o tebou uvedene aspekty tak by pouzili SV motor, tam to sedi, tam nieje ani jedna suciastka navyse, nieco ako Kalasnikov medzi samopalmi, no v pocte pohybujucich sa casti je OHV motor narocnejsi jak OHC!!!!

Doporučujeme

Články odjinud