Nový Suzuki Swift: prcek trénuje na Nordschleife (spy photos)

Tak a máme zde špionážní fotografie nové generace Suzuki Swift. Automobilka vytáhla prototypy přímo na německou Nordschleife, kde podstupují testování podvozku. I navzdory mohutné kamufláži lze rozpoznat základní tvary karoserie, příď zůstane mírně zakulacená a zádi bude dominovat krátký převis.

Zákazníci si budou moci vybrat mezi pohonem předních kol a verzí 4x4. Zážehové jednotky budou disponovat výkonem od 90 do 130 koní, diesel se objeví také - na přední kola bude posílat výkon 80 koní. Proslýchá se, že v roce 2011 až 2012 by se měla objevit také hybridní verze. Novinka se představí světu tento rok na pařížském autosalonu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Testovací jezdci prohánějí nový Swift na Nordschleife

Suzuki Alto 0.996
Rok výroby: 2010
Stav: 86 962 km
Cena: 70 000 Kč
Suzuki Splash 1.242
Rok výroby: 2008
Stav: 30 731 km
Cena: 90 000 Kč
Suzuki Splash 1.242
Rok výroby: 2009
Stav: 22 126 km
Cena: 95 000 Kč
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

včera | Milan Lažanský | 13 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků