Nový supersport Ford GT se předvádí na videu a dalších fotkách

Seznam kapitol
  1. Ford GT
  2. Fotogalerie: Ford GT

Ford má s novým supersportem GT velké plány. Nejen,že ho už příští rok pošle do Le Mans (bude slavit půl století od okamžiku, kdy tu legendární Ford GT40 obsadil první tři místa) a také na další slavné závodní tratě, ale především ho bude normálně prodávat jako výkladní skříň svého know-how a moderních technologických postupů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ford GT nebude jen experimentální závodní auto. Míří do prodeje a zuby si brousí i na taková jména jako Ferrari nebo McLaren. Upoutat má kombinací dynamiky a použitelnosti

Ford GT je prakticky celý vyrobený z kompozitů a komplikovanou technikou si nijak nezadá s konkurencí od Ferrari nebo McLarenu. K pohonu slouží dvěma turbodmychadly přeplňovaný šestiválec EcoBoost 3,5 l, který vyvine nejvyšší výkon „přes 600 koní“. Přesnou hodnotu ale ještě neznáme.

Video | Sportovní auta | Ford | Sport | Premiéry

Podívejte se, jak se Ford Mustang Cobra Jet divoce staví na zadní

Produkční verze dostane také veškerou bezpečnostní a komfortní výbavu, kterou zákazníci očekávají, včetně možností konektivity s chytrými telefony. Zajímavostí je třeba digitální přístrojový štít a volant ve stylu F1 s ovladači a indikátorem řazení.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Ford GT
  2. Fotogalerie: Ford GT
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků