Nový supersedan Alpina B7 se rozcvičuje na ženevskou premiéru

Dvorní úpravce vozů BMW, společnost Alpina, představuje upoutávku na vlastní vizi ostřejšího BMW řady 7. Nová generace luxusního sedanu se tak opět dočká vlastního modelu od Alpiny, kvůli čemuž musí do posilovny. Očekávejme ale také klasické změny designu jako charakteristický přední spoiler s nápisem Alpina, velká kola a jedinečné detaily v interiéru.

Testy | Video | Sportovní auta | BMW

Test Alpina B3 Biturbo Allrad: „em-trojka“ do nepohody  

Ještě nevíme, který reaktor se objeví pod kapotou, ale podle všeho dostane i Alpina B7 nový osmiválec 4,4 l s přeplňováním, který například v Alpině B5 Bi-Turbo nabízí výkon rovných 600 koní (441 kW). Automatická převodovka bude samozřejmostí a Alpina zřejmě nabídne model B7 i s pohonem všech kol.

Točivý moment dvěma turby přeplňovaného osmiválce by se mohl pohybovat okolo 800 Nm. Očekáváme zrychlení na 100 km/h za méně než pět sekund a maximální rychlost za hranicí 300 km/h. Premiéru zažije nová Alpina B7 na autosalonu v Ženevě na začátku března.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků