Nový SsangYong Rodius vstoupí na trh během prvního čtvrtletí

Přibližně v polovině prosince jsme vám ukazovali první snímky odhalující novou generaci obrovského korejského MPV Rodius. Tohle auto si určitě každý velmi dobře pamatuje, a to jednoduše kvůli jeho designu. Rodius je všeobecně považován za jeden z nejošklivějších automobilů vůbec.

Tajné | SsangYong

Bude SsangYong Rodius hezčí?

Jenže už velmi brzy se situace změní. Po neoficiálním úniku totiž automobilka oficiální cestou potvrdila příchod nové generace, přičemž by se tak mělo stát ještě během prvního čtvrtletí letošního roku. Jak naznačovaly první snímky (a jak potvrzují také první oficiální obrázky), u SsangYongu si dali v průběhu dvouletého vývoje velký pozor na to, aby výsledek dostal přijatelnější vzhled.

Testy | SsangYong

Test Ssangyong Actyon Sports 200 XDi: velryba s úsměvem

Kromě oficiálních obrázků automobilka přidala také informaci o motorech. Nový Rodius se bude prodávat ve spojení s dvoulitrovým dieselem a benzinovou jednotkou o objemu 3,2 l. Kdy přesně bude novinka představena, to se zatím ještě neví.

Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 11 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků