Nový Smart Fortwo: pro dva, nebo dva plus dva (spy photos)

Daimlerem vlastněný Smart se chystá do světa vypustit novou generaci modelu Fortwo. Špionážní fotografové zachytili testovací kousky při jízdách ve Francii. Nový Fortwo bude kromě klasické verze také základem pro prodloužený model, schopný pojmout ještě dva cestující navíc - samozřejmě nouzově, s přílišným komfortem se nepočítá.

Výhodou ale budou zadní dveře, což ulehčí přístup na zadní sedadla. Poháněna zůstanou zadní kola, motor bude nadále umístěn pod podlahou zavazadlového prostoru. Prodloužená verze dostane zřejmě jméno Fortwo+2 a bude dalším čtyřmístným vozem Smartu od nepříliš úspěšného modelu Forfour. Podle dosavadních informací bude na výběr několik motorů, včetně hybridního pohonu a také čistě elektrická verze. Na trh by měl nový Fortwo dorazit jako modelový rok 2012.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Smart Fortwo při testech ve Francii

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků