Nový sedan Chevrolet SS znovu ukazuje, že to jde i bez downsizingu

Seznam kapitol
  1. Chevrolet SS
  2. Fotogalerie: Chevrolet SS

V době, kdy se skoro ze všech sedanů stávají čtyřdveřová kupé nebo crossovery a dostávají se do nich maloobjemové motory s omezeným počtem válců, přichází Chevrolet s modernizovaným modelem SS, který se drží klasického receptu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Chevrolet SS je přejmenovaný Holden Commodore. Po dovozu a zaplacení všech vedlejších poplatků se základní česká cena pohybuje okolo 1 750 000 korun

Chevrolet SS je vlastně australský Holden Commodore a protože má řízení na té „správné“ straně, je to vlastně jediná rozumná cesta, jak se k této australské osmiválcové klasice dostat. Problém je ale trochu s cenou, která v USA začíná na 45 745 dolarech. To je po dovozu, clu, daních a provizi dovozce zhruba 1 750 000 korun.

Zajímavosti | Americká auta | Byznys | Toyota | Statistiky | Chevrolet

Které auto je nejvíce americké? Toyota Camry

Za to ale dostanete plně vybavený pětimetrový sedan s hmotností okolo 1700 kg, který je poháněn atmosférickým osmiválcem 6,2 l o výkonu 310 kW (422 koní) a točivém momentu 563 Nm. Motor roztáčí samozřejmě zadní kola přes šestistupňový manuál nebo příplatkový automat. Akcelerace na stovku se odehraje za zhruba pět sekund.

Chevrolet SS má adaptivní podvozek, brzdy Brembo a všechny myslitelné věci, které už dnes považujeme v této kategorii za samozřejmost. Novinkou je výfukový systém, který je v nízkých otáčkách utlumen a naopak více otevřený v otáčkách vyšších.

Následující kapitola
Chevrolet Cruze 1.598
Rok výroby: 2011
Stav: 135 720 km
Cena: 115 000 Kč
Chevrolet Orlando 1.796
Rok výroby: 2012
Stav: 71 175 km
Cena: 200 000 Kč
Chevrolet Cruze 1.796
Rok výroby: 2010
Stav: 89 442 km
Cena: 140 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek