Nový SEAT Ibiza přichází s nejmodernější technikou

SEAT představuje novou Ibizu s rozsáhlým souborem inovativních technických řešení. Nové motory, individuální prvky výbavy na přání, rozšířená nabídka bezpečnostních systémů a především zcela nová řada informačních a zábavních systémů s nejmodernějšími možnostmi v oblasti konektivity řadí modelovou řadu Ibiza mezi nejlepší vozy ve své třídě s nejrozmanitějším výběrem. Nový podvozek posouvá komfort na zcela jinou úroveň, zatímco nově navržený interiér vytváří svým kvalitním estetickým řešením ještě příjemnější prostředí pro cestující. Jen v jedné oblasti už nebylo téměř co zlepšit – emocionální a dynamický design Ibizy je zákazníky výjimečně dobře přijímán a je pro ně hlavním důvodem, proč si kompaktní španělský model kupují.

„Nová Ibiza, která se objeví u prodejců koncem léta 2015, posílí současné úspěchy značky SEAT. Je to první příklad ‚leonizace‘ naší produktové nabídky. V rámci tohoto procesu přeneseme úspěšný recept Leonu na všechny naše modely. Kromě hospodárnosti, kvality a bezpečnosti jsme kladli velký důraz na oblast konektivity. Nová Ibiza je nyní součástí propojeného světa,“ říká Jürgen Stackmann, předseda představenstva společnosti SEAT S.A. „Ibiza je nejúspěšnějším modelem značky SEAT. V uplynulých 30 letech bylo prodáno více než pět milionů těchto vozů po celém světě. Zákazníci Ibizy jsou s průměrným věkem 43 let výjimečně mladí, s nadprůměrným podílem mladých žen.“

Hlavním faktorem v současném světě je konektivita, a proto se na ni zaměřuje také vývoj modelů SEAT. Španělská značka používá v novém modelu Ibiza druhou generaci informačních a zábavních systémů Easy Connect. Nový Media System plus a navigační systém lze doplnit funkcí MirrorLink, která umožňuje dokonalou integraci chytrých telefonů do informačního a zábavního systému vozu. Díky funkci MirrorLink lze uvnitř vozu bezpečně používat funkce mobilního telefonu a širokou škálu aplikací. SEAT při té příležitosti vyvinul vlastní aplikaci SEAT DriveApp pro MirrorLink. Řešení značky SEAT je kompatibilní s nejčastěji používanými systémy chytrých telefonů. Propojení Full Link (složené z funkcí MirrorLink, Android Auto a Apple CarPlay) se systémem Easy Connect v novém modelu SEAT Ibiza zaručí řidičům nové Ibizy připojení za všech okolností při použití jakéhokoli chytrého telefonu. Díky tomu se budou moci plně soustředit na řízení. SEAT v rámci svého zaměření na oblast konektivity uzavřel smlouvu o partnerství se společností SAMSUNG za účelem vývoje technických řešení pro zajištění kompletní konektivity ve všech modelech SEAT.

„S novou Ibizou otvíráme další kapitolu v oblasti konektivity. Naši zákazníci mohou pokračovat ve svém digitálním životním stylu dokonce i za jízdy. Pro nás je však nejdůležitější zajistit vždy nejbezpečnější a nejintuitivnější ovládání funkcí,“ říká Dr. Matthias Rabe, člen představenstva společnosti SEAT, zodpovědný za výzkum a vývoj. „Ibiza je jedním z nejmodernějších a nejatraktivnějších vozů na trhu díky novým motorům, výrazně komfortnějšímu a zároveň i nadále velmi dynamickému a agilnímu podvozku a pokrokovým asistenčním systémům.“

Seat Exeo 1.998
Rok výroby: 2013
Stav: 140 560 km
Cena: 160 000 Kč
Seat Ibiza 1.39
Rok výroby: 2009
Stav: 141 719 km
Cena: 100 000 Kč
Seat Leon 1.986
Rok výroby: 2013
Stav: 129 262 km
Cena: 235 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků