Nový S-Max, C-Max a Grand C-Max: Ford oznámil české ceny

Automobilka Ford zveřejnila české ceníky pro nový S-Max, C-Max a Grand C-Max. To přeloženo znamená, že si zájemci mohou některou z těchto novinek už objednat. Na S-Max budete potřebovat minimálně 679 790 Kč, na C-Max 399 990 Kč a Grand C-Max startuje na českém trhu s částkou 424 990 Kč.

Testy | Ojetiny | Kombi | Ford | Ford S-Max

Test ojetiny Ford S-Max 2.0 TDCi: tatínkův sen

Nový S-Max se nabízí pouze ve dvou výbavách (Trend a Titanium). Nejdostupnější varianta má pod kapotou benzinovou patnáctistovku s výkonem 118 kW (160 k) a šestistupňovou manuální převodovku. Dieselová část nabídky začíná u dvoulitru naladěném na 88 kW (120 k). Cena takové varianty činí 733 790 Kč.

Autosalony | Ford | Paříž 2014 | Premiéry | Ford S-Max

Ford v Paříži: Nový S-Max i C-Max a také samozřejmě Mustang

K dispozici je také benzinový dvoulitr (176 kW/240 k), který stojí 920 990 Kč, případně tři další verze motoru 2.0 Duratorq TDCi (110 kW/150 k, 132 kW/180 k a 154 kW/210 k). Dieselové motory 110 kW a 132 kW můžete spojit s pohonem všech kol. První objednaná auta dorazí k zákazníkům v létě.

Nejdostupnější nový C-Max i Grand C-Max používá benzinový motor 1.0 EcoBoost s výkonem 74 kW (100 k). Nabídka obou modelů zahrnuje dále výkonnější verzi stejného agregátu (92 kW/125 k) a přeplňovanou patnáctistovku (110 kW/150 k). V případě dieselů můžete vybírat mezi dvojicí motorů 1.5 Duratorq TDCi (70 kW/95 k, 88 kW/120 k) a vrcholným naftovým dvoulitrem (110 kW/150 k).

Ford | Hybridy | Ford C-Max

Ford C-Max Energi a Hybrid: americká spása

V kombinaci s automatickou převodovkou jde o to nejdražší, co si v případě dvojice C-Max a Grand C-Max můžete koupit. Menší C-Max stojí 618 990 Kč, jeho větší sourozenec pak vyjde na 643 990 Kč. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků