jo uz na ni cekam neni v pozadovany barve ale tak to uz stoji za to si pockat
Já vlastním škoda fabie sedan r.v.2001, používám ji každodenně, zatím jen 1 závada a to konstrukční vada/stabilizátor přední nápravy/, jinak bez závad. Před koupí jsem také uvažoval o Thalii, ale po předváděcí jízdě a zhodnocení tvaru karoserie jasně zvítězila škoda sedan a a do dnešního dne toho mého rozhodnutí nelituji. Každý ať si koupí, to co se mu líbí a v čem se cítí být spokojen. Jen dodán, že NOVÉ je nové a OJETÉ je ojeté.
Taky jsem v tom jela, ale myslím si, ze pro běžný provoz je dostačující,ale vlastním Mazdu 3 a to už je řeč o něčem docela jiném,ale také cena byla jiná. Každý by si měl koupit, na co mu stačí finance a neostouzím auto ať je takové nebo jiné.
...tiež váháham nad novou tháliou. Teraz mám 19_ročnu favoritku, len sa nám minulo šrotovné.
Co takhle vzit jeste v potaz kolik mne bude stat v dalsich nakladech nova thalie vs. treba ojety megan II napr. horizontu 5 let (nove (zimni) pneumatiky, vymeny brzovych desticek, tlumicu atd.) http://www.renault.cz/renault-ceska-republika/12-500-zimni-servisni-dny.Mam hypoteku na maly domecek (tady je muj „luxus“ ne v pohodlnym sedadle v aute) 2 deti a fakt pro rodinu potrebuji priblizovadlo na male vzdalenosti...
Stačí se podívat pořádně na profil, dveře a pár detailů a je jasný jak vznikla "nová" Thalia. Vzal se jihoamerickej Renault Sandero, u nás prodávanej jako Dacia Sandero, trochu se protáhnul, lehce redesignoval a je to. Jsem zvědavej jestli budou mít stejnej rozvor :)
Uvažoval jsem o nějakém dobrém ojeťáku tak kolem 170000. Tak jsem se šel podívat na tohle. Samozřejmě bylo to s výýýýýýýýýýýýhodným lýzingem, při platbě v hotovosti ta cena začínala někde pod 200000Kč. Zatím jsem najel něco kolem 10000km. Mám benzíňák 1,2 - chtěl jsem silnější, ale ukecali mne že 1,2 stačí. A měli pravdu. Mám tam ještě nějaké drobnosti navíc, např. autorádio a klimatizaci, celkem tak 240000Kč. Nejsem závodník a nevím jak rychle bych mohl jet ale když jedu po dálnici a potřebuji rychle předjet několik kamiónů a uvolnit levý pruh střihounovi co se zezadu blíží tak není problém to rozjet při plně obsazeném autě i na 170km/h (bez toho že bych musel vypínat klimatizaci) a jelo by to i rychleji. Nikomu to nevnucuji (každý lišák chválí svůj ocas) ale dost se divím, když je tu ke koupi tohle auto že se daří prodávat i nějaké fábie.
Mam naprosto stejnej nazor.. i ja mam 1.2 /16V a jede jak drak.
Nějak jsem prochlastal část titulku, mělo tam být "již od 163000Kč":-(
... a ten pan, co tam pisal, ze fabia 1.2 HTP a 1.4 16V ma rovnake cisla na tachaci nema pravdu, ja som mal 1.2 htp novu a mal som tam do 200 km/h, 1.4 16V 101 koni maju do 240 km/h.... a nova thalia ma teda sklamala co sa tyka designu, je nejaky pretiahnuty a deformovany, starej to svedcilo viac...
Ja som mal Fabii 1,4 16V 55KW a na tachaci bolo 200kmh... A na dalnici jsem to rozjel na 190kmh... :) Takze jestli ma 1,2 htp na tachaci 200kmh, tak maji stejnej tachec
celkom podarený pokec,Nová Thalia je už obstojná dizajnovo pekná na rozdiel od predošlej,Na Renaulte je sympatické že vyrába osobné autá v plnej škále ,ale asi to ide aj na úkor kvality jednotlivých dielov,takže radšejtaký Ranult,kde svieti čo najmenej.Posledne môj ujec sa mu podarilo na Sceniku opraviť -proste celý displej zhasol amen tma-nič neukazovalozozadu musel pracne sklo "odlepiť§a dostať sa ku panelu,kde boli sú kopec spojov etc ale nakoniec aj so štastím sa podarilopotom tie slávne kartové kluče sa tiež lahko pokazia a treba odmontovať kopec s ním spojitých vecí..Iný sa sťažoval,že na megane po 100 000 odíde prevodovka..Asi je skôr tá pravda/v Lagune zase klima../že možno ešte nasjkôr ten jednoduchší av podstate motoricky zabehaný Renault Thália bude ešte najlepšia volba z pomedzi renaultov..A inak človek nemusí byť vôbec chudobný,ked si kúpi Tháliu alebo trebársSparka-Matiza,podla toho na čo auto používa..Zatial sa nasycujeme,lebo roky sme nemali možnosť kupovať si také a hentaké fáro... ved z toho infantilizmu vyrastieme postupne.. :-D
To je dobrej nazor! Podepisuju. Ja si kupuju to, co potrebuju. Nemam potrebu nekoho oslnovat. Auto potrebuju na dojeti do prace, na nakup, tot vse. Hlavne potrebuju auto, co mi nastartuje, kde se nebudu muset bat, ze ojetina nema vymenenej ozubenej remen, v jakym stavu jsou tlumice atd. Novy auto nemusi 4 roky na technickou. Odpada mi u nej spousta starosti (nova baterka, brzdy, zarezly lana v rucni brzde atd. atd). Je to proste pohodlnejsi, pokud se tyka usetrenyho casu a s tim spojenych financnich vyloh. Jiste, muzu mit stesti a koupit dobrou ojetinu. Ale stejne tak muzu mit smulu a koupit nakasirovanej vrak. Sance je minimalne 50/50.
Bavili ste sa tam o maximalnych rychlostiach.. ako je mozne, ze thalia 1.4 ma maximalku uvadzanu v papieroch 185.. a ja mam novy Mercedes A 150, 1.5 liter 95 koni a maximalku uvadzaju v papieroch 175 km/h!! ???...
Jenze ta Thalie to skutecne udela.. Mereno GPS, nokoliv tachem.. Jel jsem s ni na sluzebku do Francie - na montaz, vezl jsem 2 montery plus kompletni bagaz. Chlapi za nami meli co delat (Leon 1.9 TDI), aby stacili. To si nedelam kozy. V cili si pak nevericne prohlizeli motor a jen kroutili hlavama. Kdo neveri, at tam bezi.
Bud mate kratsi prevodovku a zastavi vas omezovac, nebo naopak stejnou/delsi a bude chybet vykon (projevi se vetsi celni plocha, vyssi vaha...). Ona ta 100k Thalie nebude uplne pomale auto.
takže thalia spravila krajší model ako minule, čo sa nedá povedať o novej hnusnej fábie.Takže o 10 rokov tu nebudú behať favority, škodovky, ale thálie ;)
Nechápu, že autor článku bere na milost ten pořád strašný design. Je to sice lepší než předcházející generace, ale geny nezapře. Je vidět, že jim šlo je o cenu a do vývoje nedali skoro nic ...
keby sa thalia volala podla toho, co to je (t.j. sandero sedan), bolo by aj tych 169k za nu privela :-)
Jak to muze byt sandero logan, kdyz ten prisel az hodne dlouho po Thalii?
sorry sandero sedan
Větší Dacia Logan 1.4 55kW Socka Edition s 5letou zárukou a povinným ručením "zdarma" stojí na leasing 159.900,- Kč ;-)
asi takhle, pokud budeme kupovat auto tak radsi mene "prestizni" ale kazdopadne novy a se zarukou alespon 4-5 let, moc nechapu ten zarytej trend tady porovnavat novy produkry se zaprdenejma starejma ojetejma s nejistou minulosti a zachazenim a stale ve vyvysovat nad nove...
Já jsem zastáncem toho, že je zbytečné kupovat za takové peníze nové auto. Je sice pravda ze je tam zaruka, ale co z toho kdyz si jizdu vubec ale vubec neuziju. prikladem uvedu jednoho zastupce stejne znacky, Renault Megane II, (náhodný výber z jednoho autobazaru) kterého muzete mit za stejny peniz s rv 2003, s cca 100k na tachometru motor 81-konovy diesel, s vybavou: klimatizace, ABS, tonovana skla, cd prehravac, 6x airbag, dalkovy central...Jiste, jedna vec jsou udaje na papire a druha vec je realny stav vozidla po 100 000km. Ale kdo neni blby a bude trochu hledat po bazarech tak muze najit slusne udrzovane auto, ktere za stejne penize jako nova thalia splni funkci s daleko lepsim pohodlim.
Nedavno jsem videl na satelitu, jak v bazarech s auty caruji: neni problem pretocit tacho, vymenit gumy u pedalu, poradne auto vycistit, specialnim roztokem postrikat ohmatanej volant a saltrpaku atd. Figlu je hromada. Udelali pokus s prastarou Astrou, nalitano 210 tis. Odhad byl 1800 Euro.. Po vsech tech upravach se cena vysplhala na 6000 Euro.. Takze o hledani v CESKYCH (hahaha, smeju se, za se za bricho popadam) bazarech mi nic nevykladej. Bazar neni dobrocinnej podnik a muzes mi verit, ze kdyz si z ceny auta v bazaru odectes 30%, stejne si bazarista jeste nemasti kapsu. Ja bych urcite bazar neriskoval. Ani nahodou. To uz je mi milejsi zaruka, novy, vonavy auto, presne s tou vybavou, cos popsal. A jestli se ti zda auto r.v 2003 - v okamziku, kdy pises svuj prispevek tedy auto 6 let stary, 100k (kdo vi jestli) na tachu za 200 tis jako vyhodna koupe, tak jsi asi spadl z visne. Nikdy nevis, co to auto ma za sebou, jestli do nej tece, jestli nema za sebou nejakou zaplavu atd, atd. Nehlede k tomu, ze ja skutecne nemam cas auto si hledat. je to spotrebni zbozi, ktery ma slouzit mne, ne ja jemu.
No jo ale vozidlo po 5letech je uz v pulce sve zivotnosti (pokud zijeme aspon trochu v zapadni evrope).
No jistě, kdyby tak vypatlaně uvažovali všichni kolem, tak co si asi v tom autobazaru koupíš????. Každá vylítaná mrdka byla kdysi nová a někdo si ji koupil :-)
Otázka je s jakou splehlivostí tu funkci splní.
Bude tam jeden (pro někoho hodně podstatný) rozdíl - záruční opravy.
Ono je taky hodně špatnej nápad kupovat megana z roku 03. To je něco jako laguna z 02 nebo kolik. Prostě začátek výroby, kterej se nepovedl a projevovali se různé bolesti, které se buď náhodně odstranili nebo se budou dít dále.
V čem je lepší ? Pro mě ot je jasné, jezdím většinou po městě, do práce , žádné dlouhé cesty. Když se rozhoduji jestli koupit v bazaru auto které má na krku 100k km a bůh ví co se s ním dělo, budu do něj muset ještě dalších 30k za opravy (viz článek na idnes o P306) tak se mi tahle thalie docela líbí.Berte t otka že za ty peníze je to prostě spotřební zboží, bude mi 5 let sloužit a pak se ho bez velkých problémů zbavím a koupím něco jiného. Taková si mylsím že jse filozofie dnešních aut v ceně pod 200k kč a mě to vyhovuje.
Pokud ti je jedno,ze tento,,vuz"neposkytuje pohodli,komfort,nema zadnou vybavu a nevadi ti mizerne jizdni vlasnosti a malo vykony motor tak to potom jo..Kup si tuto plecku a trp..
Do 31.4. je akce: ta 169000,- je Thalia v plný výbavě! 30000,- sleva a 40000,- sleva při použití Renault leasingu.
Jak to zadnou vybavu? Ja mam Thalii s kompem, 2x airbag, ABS, elektricky okna, dalkovej central, vejskove stavitelnou sedacku atd. To je jako BEZ vybavy??? A jaky pohodli na cestu do prace? Si delas prdel, ne? O pohodli se bavme, az pojedeme k mori (tam ja ale litam). Tam se ukazou pravy socky: spocitaji naklady, vydeli je 4 a zjisti, ze je to levnejsi, nez letadlo. Ale pojedou prastarym Saabem pohodlne. Tam to beru, ale po meste je to mimo misu.
:-D:-DTo si delas prdel,ze povazujes 2airbagy,komp nebo elektriku za neco nadstandartniho u soucasnych vozu??Muj vuz je rok vyroby 2006 mam tam airbagu 6,dual.klima,polokuze,navi.atd.atd...napr.vyhrivane sedacky jsou jiz v zakladu!Jsem si jisty,ze za 10let bude v lepsim technickem stavu nez Thalie za 2roky..A 200koni ktere mam pod kapotou nemam na zavodeni(to bych si koupil nejaky sportak),ale na klidnou a bezpecneou jizdu a neni podstatne zda jede ve voze jeden nebo pet lidi a plne nalozenuy kufr protoze auto se chova stale stejne! A to je vec kterou v Thalii Nikdy nepoznas..:-(
Tak co Tvůj SAAAB ? Ještě Ti to šlape ? Miliooon najeto ? Silnici za jízdy podlahou nepozoruješ ?
Jak nekdo muze starej krap furt vychvalovat? 6airbagu-jen aby nebyly prozrany od mysi,klima, ktera netesni a napln tam vydrzi jen 14 dni, vyhrivane sedacky, ktere topi jen na pul, zname veci ze starych aut.Nyni koupi Saab Cinani, to bude kvalitka, az si pujdes pro nahradni dily, tak to si to jenom vylepsis... Mozna, ze novy rozvodak bude ze starych ponozek a blatnik z konzerv od cinskych nudli...
Spouste lidem poskytuje pohodli a komfrot auta starsi 10 let s nefunkcnimi tlumici a znicenym podvozkem. Tva vysnena ojetina na tom muze byt podobne. Tohle auto pro jezdeni do prace a o vikendu na chatu bude dostatecne komortni.Ktera konkurence ma v teto kategorii spickovy podvozek a silne motory ?
Tak jestli je logan komfortni auto tak si asi nikdy zadne jine auto neridil.;-)A mohu te ujistit,ze pokud nejsi Hlupak tak 3-5let starou ojetinu koupis od prvniho majitele,se servisni knizkou a jako novou ! Pokud nejsi Hlupak !
tvrdit, ze 3-5 rocne auto dokaze nahradit nove auto moze iba hlupak. nove auto je tvoje, ciste pekne tak ako ho chces. na ten tvoj uzasny 3-5 rocny saab mozno byvaly majitel masturboval na sedacku, zopar krat sa vygrcal na sedadlo spolujazdca a teraz na tom sedis svojou ritou - stastnu jazdu !
Pěkný popis toho, co v autě děláte. Ale myslím že většina řidičů to má jinak :o)
Thalie ma stejne sedacky jako Clio a sedacky jsou proste normalni. Do londyna bych s nima jet nechtel, ale na chatu v pohode a jednou za rok do chorvatska, proc ne. Jako dite jsme v Lada 2103 jeli do Jugoslavie a 4 roky predtim jeli rodice se Skoda 1000 do Bulharska a pres par tisici lety jezdili lidi v kocare. Komfort je pro kazdeho neco jineho a zalezi v jakych podminkach to auto bude provozovano a kdo.Ty jsi vlastne strasne stastnej clovek. Jakekoli ojete auto co si koupis je skvele, kofortni, spolehlive se skvelym motorem a podvozkem. Lepsi auto snad ani nemuze byt. Pro spoustu lidi je to typicka vlastnost a neustale se presvedcujes, ze jsi udelal tu nejlepsi koupi. Zavidim ti.
nehcic betj rejpal, ale nin to článek o P307? :-D
Dobrý ftípek. Pokud se nepletu, tak podvozek je v podstatě zcela převzat od min. generace. A i kdyby na starý podvozek postavili karbonovou kastli, tak to stejně bude jen trakař pro nemajetné aneb zástupce Š105 pro český lid. To neberte jako kritiku vozu samotného (co takky chtít za 170 tyček)...Chtěl bych se ale zaptat někoho informovanějšího, v čem je háček uváděných cen? Tzn. 169 tis. PŘI RNAULT LEASING, nebo také u Citroenu cena platí při CITROEN LEASINGU, apod. Kolik je tedy celková částka, kterou zaplatím? Jaké jsou služby, co za to dostanu (v ceně by např. mělo být havarijní pojištění, ne?)?
Zajdi k prodejci nebo požádej mailema koukej na tzv. RPSN (musí povinně uvádět)např. letos na jaře akce Citroen "happy days" vůz Xara Piccaso, sleva 50000Kč při financování "Citroen leasing"ceníková cena cca 395000Kč, po slevě 345000Kč. Leasing na 4 roky, při 50% akontaci dělalo RPSN přes 40% (je to vlastně roční úroková sazba). tedy pův. ceníkovou cenu 395000 by zákazník přeplatil o více než 100000Kč (zhruba, přesně si to už nepamatuju) a to se vyplatí !!!
RPSN přes 40% ? :-ONení to lichva ?
Beru hned dvě, teda jestli tak výhodná akce ještě trvá :-D:-D;-)
Je to standardní nabídka většiny prodejců aut, např. Škodovka dává při leasingu slevu 30.000,- Kč, stějne tak Citroen u C3ky nebo Kia a další. Všechny ty leasingovky to mají dobře spočítané ;-)Kolik zaplatíš ti řekne až prodejce (až na pár vyjímek), abys neměl klid a čas si to pořádně spočítat B-]
Vím, že to nabízí téměř všichni. Jenže to vždycky vidím reklamu ve stylu "...auto ABC již od 0,00Kč...". Tak si řeknu, hele, mrknu na net, co za tím je. Ve valné většině ceníků pomalu ani tu cenu z reklamy nenajdu. Je mi jasné, že za tím budou nějaké podvodnické fígle. Ale rád bych znal, kolik člověk doopravdy zacáluje. Prostě ve stylu: Vůz za 0,00Kč - zaplatíš za 4 roky 1mega. V ceně zakonné + havarijní (které bych jinak musel platit sólo) = 100tis. celkem. Takže přeplatím 900tis. oproti inzerované ceně. (((ilustrativní příklad pro pochopení toho, co by mě zajímalo)))
Vis, ono je to mozna proto, ze to hodne lidi ani moc nezajima. Nechce se jim setrit treba 5 -6 let, az by na to meli cash. Muj pripad je ten, ze sice ten cash mam, ale je mi lito to nalit do auta, ktery skutecne beru JEN jako spotrebni zbozi. A je kravina davat tezce usetreny prachy do novyho auta. To ti potvrdi kazdej. Takze, ja beru leasing jako SLUZBU a vubec me nezajima, kolik zaplatim navic. Je to uplne stejna logika, jako kdyz si budu stavet barak sam, nebo na klic. Bude mi jasny, ze na klic je to drazsi, ale bez prace a starosti.. A je to rychlejsi. Pokud budu na stavbe sustit sam, nez to dodelam, budu sedivej a ztrhanej.. V tom vidim asi nejvetsi rozdil. Proste mam novy auto, platim 4200 Kc/mes vcetne havarijniho a povinnyho a jsem vysmatej jak leco. Urcite NEBUDU setrit x let, abych mel 200 tis a pak je obratem ruky nalil do prastaryho (250 tis. km) Saaba. Musis pochopit vyhody leasingu. Jasne, je to drazsi, ale asi ne o moc.. Mne to urcite nevadi. Ja muzu prachy otacet do opravy baraku a jezdit pri tom v novym aute. Tedy srovnani : cena za hotovy X cena pri leasingu = nesmysl.
Když jsem se bavil s jednou holkou co prodává Toyoty, tak jsem se jí ptal proč nedávají při koupi auta ty desetitisícové slevy jako konkurence, tak mi řekla, že za ní přišel jeden zákazník, který měl sebou výpočet leasingu od Renaulta a když to spočítali u Toyoty, tak byl Renault dražší i s 30.000,- slevou než Toyota bez leasingové slevy, takže asi tak :-))
Myslím, že na letáku bylo RPSN 15%.
je tam jasne napísané "počas trvanie lízingu PZP v cene"!!!
to je sice hezké, ale nic mi to neříká o tom, kolik skutečně zaplatím, že :-D (Mmj. PZP = zákonné pojištění? A co havarijní???)
hahaha nakreslia tam 250 kmh a najsilnejsia 100 konova verzia nepojde ani 200 dole kopcomhlavne ze sedlaci co si kupia taketo sracky sa budu citit ako schumacher lebo maju na tachaci 250kmh
A proč ne ? Thalia 1.4 má maximálku dle výrobce 186 km/h, když k tomu přihodíš odchylku tachometru, tak může je "tachometrových" 200 km/h, no a ten zbytek je rezerva pro jízdu z kopce :-D
Jo a nad 200km/h se vysunou kridla a poleti !:-D
to je iba na saaboch
To je fakt, Saab létat umí :-Dhttp://www.youtube.com/watch?v=m1DSYZUNj4Y&feature=relatedhttp://www.youtube.com/watch?v=FrU-3MNgLSw&feature=related
No jiste......
Tak neviem ako to robite pani, ale ja som zo 120k megana dostal na rovine najviac 210 tacho. A 150k passat 4x4 automat 220...viac ani tuk, mali by ste si najst mensie kopce na skusanie maximalok ;-)
Hele, ten passat 150k ve 4x4 a automatu, to bylo co za model, nejaka samovyroba?
Passat B5.5 rok 2003 2.5 TDI V6 110kW ;-)
mám thalii dci 65k a rozjel jsem ji na tachometrovejch 185, dle GPS 175... Nevidím důvo, proč by čtrnáctistovka nejela přes 200, to jezdila i moje astra G 1,6 75k... ;-)
A kolik hodin trvalo nez si ji takto rozjel !:-DKdyz ty se rozjedes z ubohym obsahem 1,4 nebo 1,6 tak ja budu davno spat .Auto z obsahem pod 2litry nikdy vice !
Nezlob se, ja te nebudu nazyvat ciganem, ale je to fakt mimo misu, co co tu furt zbrbles. Ja nevim, kolik je ti let, ale pokud je pro tebe rozhodujici, ktery auto kolik jede, zrychleni atd, tak jsi zastydlej pubertak.. Ano, jenze pubertaci delaji machry se 30 letymi BMW, ty s prastarym Saabem. Je v tom nejakej rozdil? Kdybycch chtel zavodit, koupim si neco silnejsiho. Ale problem, kterej ty vubec nechapes, je, ze ja NECHCI zavodit. Takze ustan s argumentama typu, jak dlouho to trva, nez se nejaky auto rozjede na jakou rychlost apod. O to tady prece ale vuuuuuubec nejde. Mimochodem.. Pokud to nevis, tak po dalnici smis jet jen 130km/h. Ano, pry se bude smet az 160. Thalia to bez problemu zvladne. Vzhledem k temto skutecnostem, budeme v cili zrejme ve stejnym case.. Teda pokud nekdo z nas nebude riskovat dotace policajtum a nejaky ty bodiky. Tak o co ti teda jde?
odhadujem ta na polo cigana jazdiaceho v teplakoch s 5 pasikmi a mike teniskami
Maly,hloupy Cesky clovicek se opet ozval ?Tebe zase odhaduji na Hlupaka a myslim,ze nejsem daleko od pravdy.
vnucujes vsetkym svoje nazory a nedokazes akceptovat iny nazor. tak sa sprava iba hlupak.
Nazory nevnucuji jen konstatuji..Hlupak je ten kdo si naivne mysli,ze thalie je pohodlny,vykony vuz a nevi,ze je to jen zebrinak z technicakem za 170 tacu..Ale co bys za tyhle drobaky taky chtel,no ne ?
fakt lopata :-/
Tesime me..Ja se zase jmenuji Jirka..
Tak tam nazuj ty 15ky, co mas ve velkym technicaku, misto tech 14tek, co jsi to s nima koupil a bude ti tachak sedet :-P
Tieto budiky som mal uz na megane 2 facelift '99... len s inym fontom cislic ...a do 240 ;-)
To je fakt dobrej důvod, proč Thálii nekoupit. Mimchodem narozdíl od některých dražších aut má ukazatel teploty chladící směsi.
Proč řešíš nějakej budík? V době snižování nákladů a tim, že spousta dílů se sdílí klidně i napříč modelovými řadami budou určitě kvůli tobě předělávat tacháč kvůli tomu, aby odpovídal výkonu motoru B-] Jsem si nevšiml, že by třeba fábia HTP měla jiné max číslo než fabia 1,6 nebo nějakej chrochták. Budíky v současné verzi jsou stejné jako v minulé a z minulé a tam byly stejné jako v cliu a clio mělo i 2,0l.
skoro bych rekl ze sracku mas ty ale v gatich:)....ja se 100ps Thalii jel 210 tacho btw a zadnej skopec to teda nebyl.................i S105 mela 180km na tacho ty sumachere
na 105L (čítaj long :D), som šiel cca. 175 km/h ;)šiel som dole kopcom, autíčko malo len 5 rokov, bol tam radar a cvakli mi krásnu fotku ako sa usmievam od ucha k uchu a dole bola rýchlosť 175 km/h ;).
Pak zazvonil budik a sel si rano do prace.Do fabriky?Priznejme si,ze podobne ,,vozy" jako napr.thalie jsou opravdu vhodne jen na to aby si v nem jezdil nekam na zahradu a vozil napr.pytle z hlinou protoze je suma fuk jestli to zaspinis nebo nekde odres. Na to abys si v tomto ci podobnem ,,voze" zazil neco jako je radost z rizeni,pohodli,komfort nebo jsi pri 160km/h neslysel motor, tak na to to opravdu neni..V thalii jsem nekolikrat jel a proto vim o cem mluvim.Ale at si kazdy koupi co chce.Nic proti,ale ja bych do toho dobrovolne nesedl.
to je rovnako ako fábia, na chalupu, na pytle s hlinou, pretože mi je šuma fuk ked taký škaredý šrot odrem, aj pri fábke pri 160 km/h rozmýšľam, že nabudúce si zoberiem štuple do uší.
Ja jsem za 6 let v Thalii nalital uz cca 120tis. Neni zadnej zazrak a obcas je na tom potreba neco opravit, ale 1.4 8V 55kW benzin tahne pekne, moje bezna cestovka je 140-160 a uz jsem v tom vezl i dalsi 3 lidi s baglama po Nemecky dalnici 180 bez nejaky ujmy a s poslechem radia. Pokud to nekoho zajima, tak spotreba v tomhle "dalnicnim" rezimu je porad kolem 8l, at vozim cokoli. Kraval se zacal ozyvat jen kdyz mi odesly zadni loziska (vymena za par stovek). Jediny co mi fakt vadi je mijeni kamionu pri silnejsim bocnim vetru, holt Francouzsky perovani a vysoky lehky auto. Ale zase nemusim brat zadny ohledy na zpomalovaci prahy a to mam furt origo tlumice :)Jo, s luxusnima limuzinama se to srovnavat neda, Thalia je totiz cca 10x levnejsi :-P
Taky sem jel pred 15-20lety z polskym fiatkem 140km/h a byly jsme tam tri.Ale pokud jsi opravdu hodne nenarocny ,,ridic" auto mas jen pro prepravu z bodu A do bodu B a od vozu neocekavas solidni jizdni vlasnosti apod. tak to potom ano....Jen pro srovnani k te tve spotrebe o ktere se zminujes.Tak ja jezdim Saabem 9-5 obsah 2,3T z vykonem 150koni a po dalnici jezdim za 8 litru ! Ve meste za 8-9litru na 100km.Kupoval sem ho pred rokem a mel najeto 210 tisic km..Tet ma 258 tisic a jedina investice byla vymena oleje a filtru ! Nikde nic neklepe ani nevrze ! At jedu 120nebo 160 tak nevim o tom,ze mam motor.Absolutni ticho.Tento Saab bude mit najeto 300tis.km a bude na tom technicky lepe nez ta tva thalie po 80tis.km. !;-) Mimochodem,stal mene penez nez ta tva thalie !
Tvé příspěvky jsou bludy! Polského Fiátka 126P jsem několik let vlastnil a ve třech lidech 140km/h to můžeš vyprávět v hospodě u pátého piva. Leda tak s větrem v zádech a s pořádného kopce dolů :-)Přemýšlím proč tak neúnavně ve všech diskuzích vychvaluješ toho stařičkého SAABa s najetými 300 tisíci kilometry?? Vždyť už je to šrot a vrakoviště ho nechtělo vykoupit, tak se snažíš tou chválou zvednout poptávku po starých saabech v domění, že tu herku od tebe někdo za rozumné peníze koupí :-)) Možná ten šrot potřebuješ dobře prodat, aby jsi měl dost peněz na Novou Thalii :-))
Ale jdi ty brebto.....Bohuzel te zklamu protoze Thalie mi nemuze opravdi nic nabidnout i kdyby byla zadarmo...Proto jezdim tri roky starym Saabem ktery mi ve vsem naprosto vyhovuje protoze je bezpecny,silny,komfortni a mohu se na neho naprosto spolehnout.Mimochodem pred 1,5rokem do me napalil na krizovatce nejakej poblblej Ind v Nissanu Almera.Ja sem saabem normalne odjel a dotycny byl nepojizdny a hodne pomackany.Mohu te ujistit,ze kdybych byl v Thalii tak dopadnu jeste hure nez Almera..To jen potvrzuje bezkonkurencni bezpecnost svedskych vozu....
Chlape, lidi jako ty znám, jedině to co si koupíš ty, to je SUPER a to co vlastní ostatní to je naprosto nepoužitelný kšunt!! Většina lidí z těchto pokřivených názorů během školy vyroste, některým to ale vydrží až do důchodu. Navrhuji, aby všechny automobilky začaly vyrábět Saaby v licenci, protože podle některých "odborníků" je to jediné pořádné auto!!:-):-) Začni objektivně přemýšlet, možná dospěješ a nebudou se ti lidi smát :-)Pro příklad: viděl jsi někdy jak felicie nedobrzdila a narvala to do druhé felicie ze zadu? Jedna celej čumák zrušenej a druhá nedotčenej zadek, co z toho chceš vyvodit za závěr?? Ta co to dostala na zadek je kvalitní a bezpečný auto a ta stejná co do něho práskla čumákem je nekvalitní kšunt :-)
Co to tady zase placas..Ja netvrdim,ze saab je jedine kvalitni auto ! Ale tvrdim,ze mi absolutne vyhovuje a sem s nim i spokojeny.Ovsem to,ze je to jedno z nejbezpecnejsich aut na trhu jiz spoustu let tak to je snad jasne i tobe..Nebo ne? Mimochodem dopravni nehoda o ktere jsem psal v predchazejicim prispevku nebyla do zadni casti vozu jak se opet mylne domivas,ale pekne predek na predek ! A to,ze mi prijdou vozy typu thalie,fabie apod.,smesne a nikdy bych do nej dobrovolne nesedl tak to je fakt..Ani netvrdim,ze je thalie spatny vuz!Za tech par klacku co stoji je to new car a pro socialne slabsi obcany a pro ty kteri nechcou od vozu zas tak moc take jedina volba jak prijit k levnemu novemu vozu.To je realita.Nechapu proc urazis a zavrhujes neco o cem nic nevis ! Ver tomu,ze jsem uz mel spousty aut jak ojetych i new..V thalii jsem take nekolikrat jel a je mi naprosto jasne,ze za ty chechtaky asi nic new lepsiho nekoupis.Je treba se proste rozhodnout bud mene new muziky za 200tacu a nebo vice za 2-3 roky zanovni car.Ja sem ten druhy pripad...
Docela rozumný příspěvek, skoro se mi nechce věřit, že je od tebe.:-)
Diky..;-)
a poznas tu o karkulke?
A hlavne mi prosim nepis,ze je to saab.Chci tim rict,ze za castku kterou stoji socialni thalie tak se da poridit mnohem lepsi vuz.sice ne novy,ale vlanostmi,kvalitou predci thalii nekolikanasobne a co je dulezite take vydrzi dele a nemusim ze za neho stydet !
Jenze co se za tu castku da sehnat 5-8let stare zahranicni/ceske auto, sice s lepsi vybavou ale vyhledem na tuny oprav. A co po peti letech, kolik ztratite na jednom a kolik na druhem? Za ty penize rozumnou ojetinu nesezenete, pokud jo tak uvedte ojetinu starou do dvou let...ktera je o tolik lepsi nez tohle nove.
Co treba focus od roku vyroby 2005 se serviskou najeto do 50Tis.Km od prvniho majitele v cene do 200 tacu ! Nemyslis,ze je to nekolikanasobne lepsi volba nez ta Zebracka Thalie ?
Fixlujes.. Dotaz neznel na 3 lete auto, ale na 2 lete.. a toho opevovanyho Focusa za tu cenu neporidis, kdyby sis prst v pr..li zalomil. To jsou jen silny reci. Auto r.v 2005 je v roce 2008 4roky stary, pokud umim pocitat. Mohlo byt vyrobeno v lednu 2005, takze celej 2005 rok, plus 2006, plus 2007, plus 2008 (tvuj prispevek z 21.11.2008), tedy nam tu popisujes auto stary 4 roky. Tak se konecne probud.
Lze koupit focuse rok v.2006 najeto kolem 10-20Tis.km do 250tis.Kc..coz stoji thalie !BUDICEK !;-)
saab si moze kupit akurat tak cesky cigan
Kdyz nejsou argumenty tak se maly clovicek jako ty uchyli k nadavkam ?NO COMMENT.
Jakymi vlastnostmi, jakou kvalitou ? Je to auto jako kazde jine v teto cenove relaci. Öjete auto predstavuje vzdycky riziko, kteremu se vyhnes nakupem noveho se zarukou. Kdo ti da 4 letou zaruku na ojete auto ? Dnes jsou auta spotrebak a pro drtivou vetsinu lidi slouzi jen pro prepravu z bodu A do bodu B a jednou za rok k mori. V drtive vetsine kupuji auta s cenou kolem 200 tisic.Saaba bych moc nezminoval, ten ma svych starosti dost a uz zacali delat motory, ktere se nekrouti ?
"Kdo ti da 4 letou zaruku na ojete auto ? "Třeba Kia když si koupíš 3 roky starého Ceeda :-D Dále třeba rok stará Toyota, ale koupená ve vyspělém světě jako je třeba Německo, Itálie nebo Toyota Duba v Praze (tam je záruka na nové 5 let) :-D atd.
Kolega ma Ceeda a uz mu po 25t.km menili pul auta v zaruce (spojku, loziska,ramena, silentbloky), tak je to kvalitni auto.Hlavne mu to stale stoji v servisu a ceka nez dojdou nahradni dily...Kdyby to nemel v zaruce,tak by to uz davno prodal...Nova Thalia ma 4 roky zaruku nebo 60t. km.Kdyby to byl krap, tak dali zaruku na 1500km jako to bylo kdysi u Embecka...
Precti si laskave muj prispevek dukladne ! Pisu zde,ze pokud jsi nenarocny ridic a nezalezi ti jak to auto jede tak si kup thalii.Tento ,,vuz" jsem nekolikrat ridil a je to opravdu hruza-des.BRR..Vzhledem k tomu,ze merim 190cm.tak pro me byla jizda v teto plechovce opravdu Utrprnim a o jizdnich vlasnostech nemluve.Je mi jasny ,ze za 200tacu novy auto Vs.logan je asi maximum co muzes chtit,ale stejne je to zebrinak pro chude.Kdyz ho na silnici potkam tak je mi tech lidicek tat trochu i lito.Proc si nepriplati 50tacu a nekoupi si treba 2roky stareho focusa kterej ma casto prodlouzenou zaruku na 4 roky.A to uz je ve srovnani z thalii opravdove auto !Saaba jsi nikdy nemel tak nevis o cem mluvis ! Ja ho mam a nedam na neho dopustit ! Motor je bezkonkurencni a naklady minimalni.Zkus se v nem nekdy svest a ten tvuj zebrinak hodis ze strane.
Takze narocny ridic si dle Tebe musi koupit ojetyho Saaba, ahaaa... diky za pouceni. Focus mezi nama, taky neni nejaky extra auto... to by jsi musel par mega pridat.
ano saaba sem si koupil kvuli bezkonkurencnimu pohodli a jeho velikosti !A focus ve sve tride jenom tezko hleda konkurenci.To by si mohl vedet ! Nez sem si poridil saaba tak sem focusa 1,5 roku vlasnil. Takze vim o cem mluvim.
Myslis, ze bych Avensis hodil ze skaly kvuli Saabu ? Jo pohadky jsou koukam tvoje slabost.Focus je uplne obycejny auto jako vsechny ostatni a tvrdit, ze tezko hleda konkurenci svedci jen o tbe zaslepenosti a dalsi debata stebou je zbytecna. Ted mas modlu v Saabu a co to bude priste ?
NO COMMENT......IQ-0000000000
Aaaaa koukam dosli argumenty. A to docela brzo, ale neprekvapuje me to.Nicmene jsem rad, ze autorevue obohatil dalsi znalec
asi tak.... s Focusem jsem se neco taky najezdil a zadna slava to neni, zvlast na delsi trasy... 300km v tom je za trest....jo, jizdni vlastnosti super.. ale k cemu, kdyz tam neni poradny motor az na nekolik vyjimek...... co se tyce Saabu.. ten uz ma taky davno prekonany modely... s nicim novym uz dlouho neprisel.... ale nekdo ze svyho auta dela modlu.. tak mu ji muzem nechat ne?
Asi je to vec nazoru protoze za ten 1,5 roku co sem mel focuse sem s nim najezdil nejakych 80tisic km. a bylo to prvni auto z ktereho me nebolely zada a,ze sem uz mel pomerne dost aut ! Pohodli perfektni ! Motor 1,6 Ti-CVT se musel trochu vytacet,ale jinak na ten mizernej obsah nemel chybu. Za poslednich 5let to bylo me 4nove auto ! Auta sem totiz prodaval..A proc sem si tedy koupil Saaba ? Protoze sem se odstehoval do zahranici a Saab byl pro me velmi vyhodna koupe od 55leteho chlapka ktery ho mel jako druhy vuz.Neni to pro me samozrejme zadna jak ty rikas Modla,ale jinak si ho opravdu nemohu vynachvalit.A to,ze Saab neprisel za poslednichn par let z nicim prevratnym tak to je mi naprosto jedno protoze tento vuz ma vse co od vozu v soucasne dobe ocekavam a to je pohodli,velky vykon z malou spotrebou a spolehlivost.Mimochodem,spolujezdec vedle ridice si da bez problemu nohu pres nohu a stejne tak vzadu za nim...Thalii nezavrhuji jen tvrdim,ze je to vuz pro socialne slabe nebo choromyslne osoby..
Pokud ty tvrdis, ze jsi ho (Saaba) koupil za stejnou cenu, jako novou Thalii, pak ses stejna socka, jako my, jen proste delas vlny. Moje filozofie je jednoducha - za co nejmin penez, co nejvic muziky.. Ano, mas pravdu, muzes koupit stary auto za solidni cenu. Ale je to furt stary auto s proprdenyma sedackama. Brrr, uplne se mi z toho zveda zaludek.. A jak uz jsem psal vyse, je to jen o penezich (aspon u mne). U Thalie musim nalit benzin, jako u Saaba, musim zustat stat na cervenou jako se Saabem. Pokud mi budou menit olej, bude Thalie bezkonkurencne levnejsi. Nikdo mi ji zavisti neposkrabe, neukradne. Pokud mi do ni nacouva pri parkovani nejaka zenska se Saabem, koupin nahradni dily urcite za MAX. 30% ceny dilu Saaba. Neminim zivit stat dani z obsahu motoru (povinnym ruccenim). Proste se mi ekluje cpat do statu vic penez, nez skutecne musim. Proto volim "maly" auta typu Thalie. Ja ve svym aute totiz nespim, nevyzaduju tedy extremni pohodli. To se ale netyka jen Thalie ale vsech aut te tridy. Jenze nova Fabia je za cenu PLNE vybavene Thalie(klima, elektrika, vyskove stav. sedadlo, pocitac, radio, metal.) uplne hola, nemluve o kufru. Ten je u Thalie o 10L mensi, nez u Oktavky. Pro mne jasna volba. A pokud jde o spotrebu, mam v ni pocitac a pohybuju se bez absolutnich problemu kolem 6 L. mel jsem Fabii, coz znamenalo menit predni lozisko kazdych 30 tis. Prodaval jsem ji ve 200 tis. km a do te doby byla menena loziska v prednich kolech 6x(!!!). U Thalie zatim nic.
George chtěl spíše říct, že za stejné peníze koupíš ojetinu o třídu až dvě výš, která komfortem a výbavou Thalii naprosto předčí a nemusít to být nutně Saab, může to být třeba Mondeo, Avensis, Accord nebo něco jiného.
Prosim o nasledujici informaci: Kolik stoji nahradni blatnik, predni okno a treba naraznik na Saaba, Focusa a ostatni auta? Kolik stoji na Thalii? Tady jde o dily, ktery muzou vydrzet celou zivotnost auta, ale taky se muzou stat spotrebnim zbozim. Ja radsi pocitam s tou horsi variantou. Mimochodem, kolik stoji povinny ruceni na Saaba s motorem 2,5L?
Saab motor 2,5 nevyrabi !:-D Kolik stoji poviny ruceni ktery navic platim jen jednou rocne tak to je to posledni co by me zajimalo.Myslim,ze je to 7-8 tacu.kolik platis na Thalii?4-5 tacu?To neni prilis velky rozdil kdyz porovnam svezeni a kvalitu daneho vozu! A plecharina ?Nechtej me rozesmat ! Ja osobne jsem za 13 let Aktivniho rizeni boural Vlastni vinou pouze jednou a to bylo na silvestra roku 2000 kdy jsem ridil opily (min.3promile v krvi}.Kdyby kazdy premyslel stejne jako ty tak budou vsichni jezdit ve favoritech.Aby nahodou nebourali !A kdyz chces srovnavat nahradni dily tak napr.rozvodak jsem mnenil po 250tis.km.a motor ma min.dalsich 250tis.pred sebou.Spojku jsem nechaval mnenit nekdy po 230tis.km.Kdyz uz byla spatna tak sem s ni jeste najezdil nejakych 40tis.km..Myslis,ze tohle Thalie zvladne?Asi ne.Vid ! Nejsem nejakym zaslepenym zastancem zn.Saab.Taky jsem si to pred 8lety odjezdil 1rok ve fabce z obsahem 1,4 a Vim jake je to Utrpeni ! A to jiz nechci nikdy zazit.Proto at si koupim jakekoli jine auto nez tet tak to bude vzdy pres 2litry obsahu a hodne velke.:-D
Jenom dusevne nemocny clovek se chlubi s tim, ze jezdi opily.Skutecny profesional si opily za volant nesedne.Meli te zavrit na dozivoti - 3 promile, to ses teda fakt machr.Kdyz je ten Saab tak uzasny, tak proc fabrika krachuje???Znamy ma Renault Nevada a ma na nem pres 700.000kmDenne s nim jezdi, ale nechlasta u toho!!!!
Jiste za ty prachy asi tak deset let stare, to bude na paradu to nejlepsi ;) Mam taky takovyho jednoho machyrka v dome co ma 13let stare BMW a furt se vytahuje jak pero, vzdycky si tukam na celo kdyz ho vidim...
Presne tak...konecne rozumny clovek.
Spousta lidi se pod vlivem medii boji koupit auto v bazaru, maximalne je prodejce ukeca na mirne ojete primo od autosalonu, se kterym jezdili zamestnanci na obed. Dale je tu otazka, co prinese jine ojete auto navic pro kupce thalie ?
Taky nad tím uvažuju, co by mi to navíc mohlo přinést. A nic mne nenapadá, na občasné pojíždění po městě (velký nákup atd..), víkendové cesty na chalupu nebo do hor po beskydské dálnici v délce 12km mi je max rychlost 110km/h dostačující, velikost kufru neřeším. Za rok najezdím max 10-15kkm. Na dovolenou létám. Takže jde jen o to, aby se manželce to auto aspoň trichu líbilo :)
V případě rendlíku bych o ojetině neuvažoval. Jsou to auta vyloženě pro domácnost s reálnou bezporuchovou životností cca 50-60tisíc km.
to je dobrej blabol...
Autor s přezdívkou "Zelí" tady podobné žvásty vede už nějaký čas. Typoval bych ho buď na patnáctiletého smrádka, který si přečetl pár vydání Autohitu a hned si myslí, že ví o autech všechno, nebo výrazně podprůměrně inteligentního dospělého jedince, který z neznámých důvodů (pravděpodobně psychologických) cítí potřebu ventilovat svojí stupiditu na internetových forech. B-]
Po revoluci jsem vlastnil tři vozidla od rendlíka. Začal jsem jako jeho fanda. Momentálně provozuju master. Takže vím z osobní zkušenosti co to je renault. Jsou to auta pro domácí použití tzv. hobby třída. Kdo se v uživatelském zatížení pohybuje v tomto hoby rámci pak je vcelku spokojen. Při větším zatížení se to auto začne sypat. Jinak odborníků, kteří nejvíc času stráví leštěním svého miláčka před barákem je tady opravdu jako máku.
netreba si pliest zivotnost a naklady na opravy...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.