Nový Renault Thalia na Slovensku od 225 644 Sk

Cenu novej Thalie už zverejnilo aj slovenské zastúpenie Renaultu. Najlacnejšia verzia s motorom 1,2 16V (55 kW/75 k) vo výbave Authentique je k dispozícii od 225 644 Sk, výbava Expression s tým istým motorom vás vyjde na 249 745 Sk.

Tip 1: Predstavenie novej Thalie vrátane českých cien si môžete prečítať tu.

Najlacnejší dieselová verzia s motorom 1,5 dCi (48 kW/65 k) vo výbave Expression stojí na Slovensku 303 971 Sk, silnejší agregát s výkonom 62 kW/85 k je k dispozícii len v najvyššej z výbav Privilege a stojí 349 160 Sk. Túto výbavu musíte zvoliť aj pokiaľ máte záujem o benzínovú „jedna-štvorku“ s výkonom 73 kW/100 k – za ňu zaplatíte 291 921 Sk.

Renault navyše k novej Thalii ponúka štvorročnú záruku a zvýhodnenie leasingovej ceny o ďalších 25 000 Sk.

Tip 2: Kompletný slovenský cenník Renaultu Thalia si môžete vo formáte pdf stiahnuť tu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nový Renault Thalia

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2010
Stav: 140 363 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 151 327 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků