Nový Renault Megane předčasně odhalen (první foto)

Měsíc před oficiálním představením nového Renaultu Megane, proniklo na internet několik fotografii, na nichž můžeme nový vůz vidět v podstatě ze všech úhlů. Renault již před časem avizoval, že pro Pařížský autosalon chystá velké překvapení a to byl jakýsi „spouštěč“ laviny různých spekulací o novém hatchbacku starého jména.

Příchod nové generace hatchbacku nižší střední třídy byl ještě vloni předznamenán konceptem Megane Coupé, s nímž, jak je vidno na fotografiích, sdílí nový Megan mnoho prvků. Zda se kromě sedanu a kombi dostane do výroby i zmiňovaná verze kupé, zatím není jisté.

Co se týče nabídky agregátů, zde nemáme žádné oficiální informace, předpokládá se ovšem, že velké změny v nabídce nás nečekají. Najít bychom zde měli benzinové agregáty objemu 1,6 l a 2,0 l a dostupná by měl být i úsporná pohonná jednotka 1,4 TCE, která se objevuje i v současné nabídce pro Clio. Tento čtyřválec je podle některých zdrojů, horkým favoritem na to, aby se stal bestsellerem i v novém sedanu. Fanoušci naftových agregátů zřejmě opět nebudou postrádat čtyřválce objemu 1,5 l a 1,9 l dCi.

Nový Megane by se měl začít prodávat krátce po svém uvedení v Paříži, bližší a hlavně přesnější informace získáme zřejmě až těsně před oficiálním představením.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový Renault Megane
Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2010
Stav: 140 363 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 151 327 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků