Nový Renault Mégane konečně s menší kamufláží (spy photos)

40 komentářů

Johanes
10. června • 23:34

No, bude to taková tuctovka. Dobré nápady se rodí už jinde, než ve Francii ...

eavy
10. června • 14:37

Už se těším na ostrou verzi. Pokud se kvalitami vyrovná stávajícímu králi hot hatchů Meganu R26, tak se skutečně máme na co těšit.

aston
10. června • 8:15

Ten Megan je celkom pekny bez maskovania, dalsie zaujimave auto v ponuke, som rad, ze Renault pokracuje v trende zacatom modelom Avantime. Trosku to ozivi nase cesty. Aj ta palubovka je super. Oi Renault som nemal a za svoje peniaze asi ani mat nebudem, ale nie pre nespolahlivost (ta je relativna), alebo vysoku stratu hodnoty, ale nevyhovuje mi charakter auta.
Ozaj je velmi naivne davat Lagunu II, Mondeo, Passat, Mazdu 6 na tu istu uroven ako Octaviu II (ano vymenoval som vacsinu v triede, ked uz sa chce porovnavat tak nech to vidime komplet nie len Laguna vs Octavia). Octavia ma priameho konkurenta v Jette, Focuse atd. Jedine cim konkuruje modelom vyssie menovanym je cena. Na to aby bola Octavia v tej triede potrebuje viac ako velku karoseriu a porovnatelnu cenu.

Petr
16. května • 9:14

http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/221439/megane_scooped.html tady ho mate bez maskovani

pepa
16. května • 12:25

To je teda divnej kus plechu :-O

miso 
16. května • 9:55

nepaci sa mi:-/

Nieto
16. května • 11:31

To je humus, takový auto bych si v životě nekoupil, i Laguna je ošklivá3-[

Nimra
14. prosince • 19:58

Nějak nemůžu přijít novému designu Renaultu na chuť. Kam se poděl Mégane 1. generace, Safrane, první Laguna?

JohnyGoe
16. prosince • 13:57

Jj, stará dobrá tvář byla o mnoho hezčí. Jinak souhlas že megane1, safrane a laguna1 jsou nádherný autíčka:-P

Miso
16. května • 19:51

100 % suhlas, jazdim na Megane 1 a ked ho obcas umyjem, je to nadherne auto. A stale tvrdim, ze spolu s prvou Lagunou je to najkajsie auto, ake Renault za poslednych 10 rokov vyrobil. ;-)

anonym
29. prosince • 17:24

a nebo Renault 19 to byla u některých jako já ještě je parádička !!!!

Angul
13. prosince • 12:01

Megane s desing Laguna III.Podle to bude krasne auticko a jestli tam daji i ten volant a palubku s laguna III tak to bude pecka...

Ritero
13. prosince • 11:35

Doufám, že to bude skoro jako vždy krásné a hlavně pohodlné auto.

daVedette
16. května • 12:57

Do krásného a pohodlného autíčka to bude mít určitě velice blízko. Do spolehlivého velice daleko, jako každý Renault.

stoural
1. června • 9:26

Jednotliva auta se lisi spolehlivosti radove o par procent. Takze sve bludy si nechce pro ty hnupy, co jim uveri, B-]

ARow
13. prosince • 9:12

hnusneho vozu ;))

Škodovák
13. prosince • 8:43

Další marný pokus konkurovat naší Fabce II. Kdy ti chudáčci pochopí, že na škodovku prostě nikdo nemá???

Slovak
31. května • 12:10

Ty ch4j, po a) skoda uz nie je davno vasa, s cechmi to ma spolocne akurat tak hutne lajno .a po b) fabia patri medzi najskaredsie auta vobec, uspech ma iba kvoli vasim a slovenskym degenerovanym predstavam ze skoda je lacna a je "nasa". Prdlajs, je to predrazeny necesky a neslovensky shit, kde dostanes za 350 000 krabicu na 4 kolesach bez vybavy, hocico je lepsie nez skoda

Posraldescu
10. června • 20:26

Pokud neni Schade nase, tak mi rekni ci je treba Lambo nebo Jaguar? Lambo je nemecke a Jaguar Indicky, souhlasis? :-P

wartburg
21. června • 0:42

tak ako je Dacia francuzska............
...a k vecnym temam o krase Fabie II, je nadherna, a to mam v sebe este len 5 piv... B-]

wartburg
21. června • 0:47

stihol som aj 6. pivo, teraz je uz dokonala sexica :-D

Posraldescu
16. května • 18:01

A jeje, skajlajn zvolil jinou taktiku - provokace :)

.
13. prosince • 13:54

:-D:-D:-D:-D Děkuji za odlehčení odpoledne. Už dlouho jsem se tak dobře nezasmál.

Škodovák
14. prosince • 10:08

Rádo se stalo:-))

nKamil Hatapka
13. prosince • 11:05

To nemyslíš s tou novou Fábkou vážně. Ten to model se jim absolutně vymknul z rukou. Té bude konkurovat kde jaké auto.

x12345678
16. května • 11:35

Ano, pokud se týká perverzního vzhledu. Technicky je ale v pořádku, rozhodně podstatně lepší než F první generace. Problém u F2 je ovšem v tom, že designér si stejnou pošetilost dovoli u krátké i u dlouhé verze. Renault tuto chybu neudělal a proti paskvilovité krátké verzi Meganu postavil elegantní sedan a kombi. A jednoznačně na tom vydělal.
Co vedlo realizační tým Fabie 2 k odsouhlasení toho, co dnes vyrábí, to ví zřejmě jen Všemohoucí a možná též boleslavský tým psychiatrů.
Škoda auto má s fabií prostě smůlu. první generace byla OK z hlediska designu, ale mizerná kvalitou a nepochybně renomé značky neprospěla. druhá generace je technicky jinde, ale díky zkratu designéra a schvalovacího týmu je předem odsouzena ke krátkověkosti a slevám a tedy nízké přidané hodnotě, což bude předmětem vydírání prodejců ze strany výrobce..Jenže:
1. Podstatnou část klientely tvoří fleetoví klienti a těm je zprzněný design takříkajíc "šuma fuk". Jejich nákupy to neovlivní. Případně polknou hořkou slinu a přesměrují se na Roomster. Jako již učinila například Coca-Cola....2. Privátní klienty v ČR vzhled odradí jen zčásti. Pořád totiž bude významná část, která za tyto peníze bude chtít tuzemské auto a na dražší verze, tj. roomster nebo O2 nedosáhnou.3. Prvátní klienty v zahraničí nepochybně vzhled obou verzí F2 odradí a prodeje se nerozběhnou v očekávaných počtech. Zachránit to může Ukrajina, Rusko, Čína. EU to rozhodně nebude, tam nepomohou ani slevy.Výsledkem předchozích tří bodů může být jediné - Škoda Auto blekurychle připraví F3, protože TOHLE faceliftem nevyřeší. Pak se bude hrát časový poker s tím, kdy vyjede s bušením se do prsou jako nový model na trh.

Ritero
16. května • 14:35

V podstatě s tebou souhlasím, ale jestli si dobře vzpomínám tak i F1 byla přijímána dost chladně. Prostě humus akorát jsme si za tu dobu zvykli a s F2 to bude stejné.Pro mě je F1 a F2 jenom atrapa auta, ale každý má jiné požadavky.

Duke
13. prosince • 9:41

Proc by mel konkurovat autu o tridu niz ?...je to spis primy konkurent octavie :-P

x12345678
16. května • 11:10

No tak o tom bych skutečně zcela vážně pochyboval. Srovnávat megane s O2 mi přijde jako úplná ztráta soudnosti.Megane je někde mezi F2 a O2 a nepochybně by se dal označit za přímého konkurenta např. Kia Ceed SW. ta je ovšem momentálně zejména v provedení interiéru o véééélký krok napřed. Uvidíme, zda to nový megane dožene nebo ne. Vsadil bych se, že to nedožene.....B-]

znalec
16. května • 13:17

Tady ztrácíš soudnost maximálně tak ty. Renault Megane 2 je přímý konkurent O2. Jenže s O2 musíš srovnat Megane Sedan a né hatchback (pro toho je konkurentem GOLF). Megane Sedan má oproti O2 nezanedbatelně větší rozvor (2686mm oproti 2578mm), je širší i vyšší. O2 jej překonává pouze na délku kvůli delším převisům (o 74mm). Oproti O2 je megane bezpečnější, má mnohem lepší brzdy, pohodlnější, uvnitř je o poznání více místa a především pak vzadu. A samozřejmě má podstatně lepší motorizaci, jak dieselovou tak benzinovou. Co se týče kvality interieru, může jej se Ceedem srovnat pouze ignorant nebo někdo kdo nemá cit pro kvalitní materiály. Myslím, že vážený pán x12345678 je zbytečně zaujatý pro Škodovky. Dnes k tomu již není důvod...

Nasty
17. května • 0:02

Já mám O2, máma posledního Megana Grandtour. Najezdil jsem s ním přes 30tkm. Technicky vzato, Megane opravdu není přímým konkurentem O2. Z mnoha důvodů zjevných na první pohled i svezení. Myslím, že si ani na přímého konkuretna O2 nehraje. Věřím ale, že mnoho zákazníků pečlivě zvažuje, jestli královsky vybaveného Megane anebo O2 v základní verzi.Naopak srovnání s Ceedem (má ho kolega) je zcela na místě. Přímým konkurentem O2 je spíš Laguna.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Skyline
10. června • 13:53

"Přímým konkurentem O2 je spíš Laguna." - to je vazne ta Laguna takova nedomrla plecka, ze uz klesla na roven O2?:-DAle vazne, kamarad ma Megane Grandtour, v praci mame O2. Kdyz to vezmu celkove, jedna se o zcela srovnatelna auta a davat O2 na uroven o tridu vetsi Laguny svedci o hodne velke zaslepenosti vlastnictvim oktavky. A to ani nemluvim o tom, ze v Megane se da vzadu jet naprosto v pohode, zatimco O2 je na urovni sotva Twinga. Obe auta jsou takovy prumer, ve kterem kdybych musel vybirat, vezmu Renaulta.

XXX
10. června • 15:35

No jenže ty kdybys měl vybrat mezi Škodovkou a šlapacím autíčkem pro děti, tak jednoznačně vezměš to šlapací autíčko a budeš tvrdit, že je tam podstatně více místa, lepší jízdní vlastnosti, vetší bezpečnost, hlavně nižší spotřeba, lepší motor v podobě dětských nohou a spoustu jiných věcí, které mě ani nenapadají. Tvé příspěvky, když se jedná o škodovku, prostě nemá smysl ani číst, protože již dopředu vím, jaký budou. Prostě skyline (čti ubožák) se nezapře!

Skyline
10. června • 15:41

XXX, nikdo ti nebrani me prispevky necist. A jestli jsem pro jiny nazor ubozak, pak to spis vypovida mnohe o tobeB-]

LuckeR
10. června • 10:32

no srovnavat lagunu a octavii je peknej nesmysl.... tu muzes srovnavat leda tak s superbem

Tomáš B
16. května • 17:04


Nechci se přít, protože je mi to vlastně jedno, ale kde si vzal že je megane bezpečnější, má lepší brzdy ale hlavně, že je megane větší uvnitř a především vzadu? To se bavíš o stávajícím Meganu (což by byl nesmysl-myslím tím ten prostor uvnitř) nebo o tom co teprve bude, který si nemohl ještě ani vidět. Ano rozvor je důležitý,ale ještě v tom není rovnítko, že auto s větším rozvorem musí být v interiéru větší.Juknul jsem na ten odkaz a vypadá to opravdu hodně podobně dle původního konceptu a mně se to líbí.;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stoural
1. června • 9:24

Az si sednes do Megane Sedan a do O2, sam poznas v rozdil miste B-]

Pavel
18. května • 7:50

Jezdím jak v O2 tak Megane Sedan, a musím potvrdit, místa vzadu je skutečně víc než v O2.Vzhledem k 5* v Euroncap testech bych také věřil, že je Megane bezpečnější než O2

bububu
16. května • 13:22

a teď tu o karkulce prosím...

Angul
13. prosince • 8:53

to Skodovak ty jsi ale debil. Renault Megane hlavne grandtour je super auto

Doporučujeme

Články odjinud