Nový Renault Mégane je další variací na téma CMF [první jízdní dojmy]

41 komentářů

DDT
24. února • 20:00

co ten tablet v palubní desce?

Cobo
24. února • 13:24

Pro mě je teda zklamaní že opět dávají k motorům nad 130ps jen automat. Že vyšší střední už s manuálem prakticky není sem pochopil a s nelibostí akceptoval. Ale že segment nižší střední se už taky zbavuje manuálů mě už fakt dost štve. Ač jsem zkusil mnoho automatů a mám na nich něco najeto tak se prostě ani s tím sebelepším necítím v autě tak jako s manuálem a vypadá to že za chvíli nebudu mít jinou volbu než nějakou litrovou škatuli segementu A nebo B.

OooK
24. února • 16:17

Vybrat si muze kazdy, novy Superb se 190k dehet 450Nm se da obednat i v manualu.

Cobo
25. února • 10:27

To asi jo, ale popravdě 2l diesel není úplně něco co bych označil za pořádný motor. Tím se dieslovým dvoulitrům nechci vysmívat. Kdo dneska nabídne do řekněme relativně civilního auta manuál u motoru nad 2L? skoro nikdo...to je to co mě trápí. A povětšinou i ty silnější varianty dvoulitrů jsou většinou spojeny výhradně s matem.

R
25. února • 15:55

Tak v dnešní době bych bohužel i ten zlatý dvoulitr v nižší nebo nižší střední nazval motorem pořádným B-]

MrWebsky
24. února • 13:06

Tak si ted poridte grafika ktery odstrani logo Renault a prida tam alfovsky obraceny trojuhelnik. Vyjde s toho neco jako Gulietta po liftingu.

Hgdjfg
25. února • 19:41

Myslim ze nee, alfy byvaji pekne, tohle se nesplete...

Lukáš
24. února • 9:37

Tak pro mně je nové GT zatím zklamání.Oproti současnému GT220 dostalo menší motor, nižší výkon, falešné koncovky, uměle vylepšený zvuk motoru v kabině, efektivně podřazuje sám před zatáčkou, efektivně se rozjede, pomáhá zatáčet... Proti pokroku nic nemám, jen je tady toho na mně už asi moc.

Smx
24. února • 9:48

Naopak je to krok správným směrem.. Předchozí GT bylo na "GT" až příliš ultimativní a taky na to doplácelo v prodejích, které nebyly zrovna velké na to za kolik se to nabízelo..

Lukáš
24. února • 10:31

Máš pravdu, zapomněl jsem na cenu, ta naopak oproti GT220 vzroste o cca 65.000,- Kč.

Smx
24. února • 10:48

Když se GT220 začalo prodávat stálo 605.900,- Kč bez ničeho (pokud by sis připlatil za pár věcí, které má nové GT již v základu, byl bys ještě odhadem o takových 70tis. výše), po faceliftu (kdy totálně očesali možnosti vybavení) šla cena na 567.900,- Kč (nyní ještě jako výběhovka s dodatečnou slevou 40tis.). Cena 589.900,- Kč za nový model s podstatně bohatší výbavou mi tak přijde naprosto pohodová a nechápu o čem píšeš..

OooK
24. února • 9:05

Jako pokud ve vybave za tu cenu bude adaptivni tempomat, aktivni asistent parkovani atd, uz vim co zene koupim jako nahradu za clio (zatim teda jezdi super,1.5dCi 90k spotreba 4l, ale se 2 detma uz malo mista)

Driver
24. února • 8:49

Vážně děti, naučte se chápat význam psaného textu. Auto nenapsal že jezdil za nějakou spotřebu, ani že auto takovou spotřebu na 100km má. Autor uvádí, co svítílo na displayi. Kdo měl počítač před 25 lety v autě, tak ví, že jakmile auto nastartuje a bude ho hodinu fotit, tak potom můžete jezdit dvě hodiny se spotřebou 5L ale průměr na displayi bude klidně 20L. A kdo ani tohle nechápe, nechť si nastuduje, jak měření probíhá. Někteří jedinci za 25let nepochopili, že spotřeba L/h se promítá do spotřeby L/100km. Jediné co bych příště doporučil redaktorům, ať spotřebu vůbec neměří ani ji nezaznamenávají. Je to zbytečné. To pochopí každý, kdo ví, jak funguje plynový pedál.

veto
26. února • 10:00

ak to tak bolo, tak to tiez rozhode nie je profesionalne od redaktora

Marek45
24. února • 14:51

Ale také tam není řečeno, že redaktor měl hodinu nastartováno, aby mohl udělat pár fotek.
Jestli ano, tak se omlouvám, že neumím řádně číst.

Karel
24. února • 7:18

je to krasavec

kaa
24. února • 9:13

Ty kly u předních světel jsou strašný.

MILO
23. února • 20:07

12 l po okreskách, to chce talent! S 1,5 dci v Laguně jezdím za 4,7 l. Nevim, nevim jestli si pan redaktor vybral správné povolání...

Fanda
24. února • 0:09

Pan redaktor má normální zaměstnání, ale ty bys si mohl vybrat něco lepšího než jezdit (jako) s hnojem. :-D

Cíba
24. února • 13:07

To se pleteš, když jezdíš jako s hnojem, dosteneš se i pod 4l, to mám rád tyhle radílky co znaj jen brzdu a plyn a pak se divěj, že jim na 100 tisících lehne motor

Okmule
23. února • 17:58

Rozhodně krok dopředu, vnější design hodně povedený. Když koukám na ceník, tak cena už ale není taková výhoda jako dříve.Já osobně bych šel radši do Astry. Hlavně kvůli interiéru. Ale Mégane pro mě příjemný překvapení.

josephko
23. února • 16:49

Nie som si celkom istý, či takéto veľké stredové displeje - po vzoru Tesly - sú budúcnosťou. Podľa mňa 2-DIN-ové displeje - ako má škodovka či VW stačia až-až.
Bohužiaľ to ale automobilky budú preferovať stále častejšie - už len kvôli nižším výrobným nákladom.
Stačí sa však pozrieť na Rolls-Royce. Tam je displej decentne ukrytý, aby zbytočne nenarúšal tvary palubnej dosky a neodvádzal pozornosť vodiča.

Marekx
24. února • 1:49

Přesně, přesto, že nové Renaulty se mi zamlouvají tenhle dotykový děs na všechno kromě klimatizace mě naprosto odrazuje.

Marek45
23. února • 16:47

Naftová patnáctistovka: při dálničních 130 km/h, kdy motor točí na šestku zhruba 2400 otáček, ukazoval palubní počítač necelých sedm litrů, na okreskách to bylo za dvanáct. Za 14 litrů na 100 km jezdím s HILLUXem ve městě. A to je V6!
To jako myslí vážně? Já myslel, že diesel má být úsporné auto. Ale tohle?
Jak na tom asi bude benzinová verze?

jo
23. února • 20:30

to vypadá na spotřebu toho GT a né nafty..B-]

mpolan
23. února • 20:41

I tak... Na dvanáct litrů bych musel mít neustále plyn na podlaze a motor v omezovači.

Hlinda
23. února • 20:57

Jj, co jsem drkal po městě s Yetim 1,6TDI greenline, tak na palubáku svítilo 9,4l/100km. Podotýkám, že měl najeto kolem 8000km.

snehulak666
25. února • 16:53

To nejak nechapu, Mam yetiho 2010 1.9TDI 85KW a pokud jedu po okreskach co to da, tzn. po rovine 140 a vic tak spotreba atakuje prumernou kolem 8L. Pres 8L se dostanou jen kolegove ze zachranky kteri ho maji plny vybaveni a jedou tez co to da.Jinak treba takovy zachranarsky transporter s automatem DSG , vaha 3 tuny a vic , maj kolem 15L ve meste , 12 pokud je to vyjezdove stanoviste na mensim meste kde do nemocnice delaji delsi mimomestkske streky.Diesely v transporterech nevim , tam se bezne meni motory po 50 tisicich na vinkulaci tam na spotrebe nefrci :DDDD

Jan
23. února • 19:06

Já jezdím v Meganu grandtour s 1,5 dci za 4,7 l nafty úplně bez problémů a Chorvatsko loni za 4,4 l tam i zpět 2100km svižným tempem;-)

Mirec
24. února • 16:57

jako 4,4l na 50km ? no to uz muselo byt rychlejsie tempo :-D

Hlinda
23. února • 20:56

Vcelku by mě zajímalo za kolik by to dal benzín. Tipuji kolem 6l/100km.
Moje zkušenost při porovnání 1,9TDI a 1,4VTI byla, že nafta zvítězila s o 1,6l/100km menší spotřebou. Podotýkám, že jsme jeli cca 700km a spolu v jeden čas.

a
27. února • 16:10

s benzinovou lagunou 1.6 16v som jazdil chorvatsko za 6-6.5 litra, celkovo dlhodobo som mal spotrebu 7.5 z toho pol na pol dialnice / mesto

Franta
24. února • 10:57

Já mám Megane grandtour s 1,2 Tce 97kW, a dovolenou u Marseille a zpět (+ výlety Monako, Saint Tropez a okolí) s plnym autem a rodinou jsem jel za 6,5 litru průměrně. Německo tempomat 150, Francie tempomat 138, ČR jak to šlo. Takže pohoda. S tím motorem se dá jezdit i pod šest, ale to mě nebaví. :-)

USA
23. února • 23:52

a ta nafta k tomu naplnila 5 putlu rakovinotvorných PM a 2 balony jedu NOx

H.
24. února • 12:23

Zatímco tomu benzíňáku šly z výfuku exhalace čistší než nasávaný vzduch :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Nyte
25. února • 0:14

To asi ne, čistší než z dieselu ano.

Sparrow75
23. února • 18:41

To se asi spletl ne 14l mimo město to je prece blbost

Sparrow75
23. února • 18:42

Tedy 12l

Noclaf
23. února • 18:22

Tyhle spotreby se da IMHO dosahnout jenom jizdnim stylem brzda-plyn. Redaktor se asi snazil jet "sportovne"...

mpolan
23. února • 17:54

Co asi trotl redaktor za volantem dělal, že? To nepoví, aby se neshodil za nesmysl, jaký napsal. Dvanáct litrů na okresce, to musel jet jak hovado.

a
27. února • 16:09

asi isiel na dvoch autach naraz, potom by to sedelo

Doporučujeme

Články odjinud