Nový Renault Megane: další informace a snímky

36 komentářů

lagi II zatim wse o.k.
18. listopadu • 8:35

sef ma 2 A6,S6,VW B6.neustale w serwisu.nedawno se objewil w garazi s poloosou z passata w ruce.o prewodowkach audi nemluwe.jezdim u nej sprinterem/mercedes/,druha ridici jednotka,jen tak upadne kolo,wystreli airback. no zkratka DAS KWALITA.soused kdyz ma stesti tak i nastartuje swou DIESEL PUMPE vw bora TDI,ale ten zwuk jak kamna.nadhera.za 17 let jsem mel aut ruznejch znacek ani uz nespocitam.zatim nej ze wsech mitsubischi lancer.jen menit olej a brzd.desky.ale hlawne jde o stesti,zalezi na jakej kus clowek narazi,to plati u wsech znacek.zdrawim

Radim
12. října • 21:33

zdravím, mam Megane II, najeto 65 tis. , jediná porucha na posuvniku (oprava za 8 tis.), jinak nic, velmi pohodlné auto a bezpečné, velky kufr (malý nakladovy otvor), výkonný motor a úsporný

Petr
11. září • 20:50

Má zkušenosti s prací ve fr. firmě, a proto nechci Francouzské auto. Poznal jsem trochu ten národ, kterému jde všechno jiné než organizace práce, systematičnost, pečlivost a dotahování věcí do konce. Je to úplná hrůza, přitom je jejich pracovní síla drahá, mají hodně dovolené a nelze je propustit. A přitom se prsí, jací jsou borci. Ale v soukromí přátelští a příjemní.
Přečtěte si knihu "Merde!"
Pokud jste si to ještě potom nerozmysleli, Vaše více je neochvějná. Pak si kupte fr. auto !

Ivan
18. září • 21:25

Přesně tak, ze skoro stejných důvodů bych si nekoupil anglické, švédské, belgické, italské, španělské, portugalské, české, čínské, korejské, polské, rumunské, turecké, americké, mexické, brazilské, slovenské, ruské nebo maďarské auto.

xc
17. září • 1:15

Mne se zda ze lzes. Jinak bys vedel ze ve Francii vyrabeji auta Alzirane a v Nemecku Turkove :-P

pavel
11. září • 12:17

Design je hodne povedeny, jestli nasadi takove ceny jak u soucasneho Megana a kvalita se pritom zvisi (ale o dost nez puvodni Megan) bude to paradni auto.

jiří
10. září • 21:10

Pokud někdo kritizuje auto, měl by mít vlastní zkušenost. A pokud ji má, měl by říct, zda auto koupil nové nebo jeté. A pokud jeté, pak těžko můžete vidět do péče předchozího majtele nebo majitelů. A pokud koupil auto nové, pak taky záleží na péči (pravidelném servisu) i způsobu jízdy řidiče. Abych to upřesnil - mám Renault Mégane II sedan 1,6 tři roky k naprosté spokojenosti. Vynikající podvozek, perfektní a pohodlný prostor, úsporný motor 83kW. Předtím jsem měl 5 let Renault Mégane I . Opět bez výhrad. V rodině máme mimo to další Megane, již 7 let a taky k plné spokojenosti. Podotýkám, že s každým jezdíme na pravidelný servis i po skončení záruky.
Pro ty, kteří si myslí, že jiné auto neznám - je to můj 10.vůz a najeto mám přes 950 000km.Od Fiatu a tří škodovek, dál Mazda, Honda, Opel, Nissan a pak Renaulty.
Každé auto má svoje, každé sedne jinému člověku jinak. Ale v dnešní době už opravdu není tak velký rozdíl mezi novými vozy. A většinou píší ti s negativními zkušenostmi. Ti ostatní nediskutují a jezdí v pohodě.
A co se týká mne - až budu kupovat nové auto, bude to zase Renault.

Brouk1964
10. září • 23:51

Je to tak... Fandím Renaultům též. Měl jsem R12, R19 a R Safrane. Poslední dva jmenovaní mě ani jednou nevypekli. Mám za sebou též přes 1.000.000 km. A Renault nebyl jedinný typ, co jsem měl či mám. (H.Getz, Š.Octavia, Felicia a Fabia, O.Astra II, F.Escort III) a je to individuální. Obecně vzato jsou Francouzská auta nejšmrncovnější a obecně - dokonalé auto neexistuje, aždé je poskládáno z měkolika set tisíc menších či větších součástek a firem, co dodávají roboty a komponenty automobilkám je jen několik. Je to o štěstí a výstupní kntrole. I když v současné době použvám jiný vůz než Renault (firemní strategie), hodlám se pří první příležitosti k Renaultu vrátit... Je to vůz, který splňuje mé představy o rodinném voze s pohodlím, komfortem i vzhledem. Nic proti sterilním, dokonale nedokonalým vozům pro normální lidi z provenience D,J, ale....

cernymotyl
10. září • 19:35

S Maganem I jsem jezdil 6 let. Až na prorezavění karosérie pod zadními dveřmi, nefunkčnosti uzavřeného cyklu a neustále upadávajícího drátku v přepínači stěračů jsem byl spokojený. Hůř už s cenou servisu v Autokoutek Liberec. Téměř 900 Kč bez DPH za hodinu práce před 4 lety bylo prostě moc. Šel jsem do Hondy. Podle mě je kvalita všech dnešních aut srovnatelná. Jen jinde dostaneš za svoje peníze víc.

Pantani
10. září • 21:53

A jak jsi spokojen s Hondou? Hádám civic 5d...

rohYpnol
10. září • 9:38

nevim, proc museli tak odflaknout zadni bocni dvere kolem toho maleho okenka. To jako fakt neslo tvarovat ty dvere tovnou tak, aby tam nemusel byt ten hnusny plast dotvarejici linii??? Nebo zeby tvar tech dveri byl uz s ohledem na combi/sedan, aby nemuseli vyvijet nove? Jinak me to fakt prijde jako splacanina vsech moznych vozu dostupnych na trhu (bocni prolis z Mazdy 2, zadek v duchu mondea, bocni linka oken ala bravo, predek mix laguny a predchoziho megane...). V celku to lae nevypada zle, to nerikam.

bingo
10. září • 17:28

Je to schvalne, rika se tomu design. Trochu tolerance.

rohYpnol
10. září • 21:00

myslim, ze to neni schvalne. Myslim, ze to je splneni cile jedny dvere pro vic karosarskych variant ;-) ale uvidime. Ja tem ruznym plastovym trojuhelnickum a jinym patvarum v rozich u zaskleni rikam neschopnost designera/celeho tymu, skloubit design s proveditelnosti a vyslednou cenou. Ale tot muj nazor ;-)

mates
10. září • 8:29

proc ne? vypada docela pekne, ma to napad, palubka je taky netradicni, neboji se opet jit svou cestou a nenudit, mnohlem lepsi nez poctvrty stejnej nudnej golf...

Antracit
10. září • 13:25

100x raději osvědčenou nudu, než nový Renault u kterýho nikdy nevíš jak dopadne. Viz Laguna předcházející generace, nebo průserový současný Megane II.

jirka
17. září • 10:10

Hm to si zřejmě tví kámoši kupovali Renaultíky krásně odhoněný počítám 400000 km,ale tacáči 150000km,ale to ať si nestěžují na značku.Dělal sem ve Škodovce,ale horší auta už asi nedělají nepohodlný,nestabilní a kvalita to samí

Antracit
17. září • 10:21

Zapomněl jsi říct, že jsi dělal ve Škodovce v době, kdy vyráběla řadu Škoda 120. :-D

mates
10. září • 14:53

tezko rict, mam kolem sebe par lidi co novyho megana maj ruzny doby a nevim o nikom kdo by s nim mel problemy...

Antracit
10. září • 15:50

Možná, že ti to jen neříkají, aby se neshodili.. Lidé co si koupili vysavač Rain..w za 60.000 Kč, ti taky nepřiznají, že to je předraženej kus plastu a že vysává hůř než běžné vysavače za zlomek ceny. Psychologický efekt...

rohYpnol
10. září • 15:59

A nebo treba mysli, ze to auto ma tak ne/fungovat. Kdyz hned presli ze Sade na Rendl, tak nikdy nepoznali kvalitu :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mates
10. září • 16:05

lol

rohYpnol
10. září • 14:40

Pro dobrodruhy je Rendl dobry. Nikdy nevis, kde zastavis. Poznas spoustu lidi v servise a tak. V das Auto se s nikym neseznamis. Jezdis ze svy garaze a tam zase zastavis az se vratis... ;-)

No name
10. září • 15:23

Antracit a rohYpnol určitě mají hodně vlastních zkušeností, tak se pánové podělte. Zaručené story typu "známý měl Rendla a stále se to sr**o.." neberu. To je jako jedna paní povídala. Vždy nejvíc nadávají ti, co to auto nikdy neměli. Das Auto a ostatní koncernové značky se kazí úplně stejně jako ostatní auta. Mohl bych povídat zážitky se služebními auty od "bezporuchového a dokonalého" koncernu. ;-) Kdy už si to konečně lidé uvědomí? Mám takový pocit, že v našem banánistánu budou lidi kupovat Fabii 1,2 v social edition i kdyby se prodávala za 0,5 mil. a ještě budou spokojeni, jak spolehlivé a výhodné auto koupili. Je to k smíchu

pjpj
14. září • 21:04

jsem byvaly majitel megane II (predchozi auto), rok 2003
a muzu potvrdit problemy, v zivote jsem nebyl tolikrat v servisu.
na druhou strany znamy ma rok 2005 a bez problemu

rohYpnol
10. září • 15:54

A jeste dodam nasledujici. Kdyby se kazily vsechny vozy stejne, pak asi neexistuji statistiky JD power apod. Ony by pak totiz nemely smysl, zejo... A ty cisla z ruznych statistik asi nejsou generovana funkci random. A jestli ma (priklad - cisla smyslena) napr. koncern 1 zmetek na 1000 vyrobenych vozu oproti renaultu se 4 zmetky na 1000 vozu, tak daleko radeji poslu eura bratislavskemu delnikovi nez zabozroutovi co se dlabi snekama B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Slaine
10. září • 18:25

Heh, desny kydy tady s Antracitem blabolite, to ani nema smysl komentovat :-D Nasednete si do tech svych ctyrkovych Golfiku (pokud mozno s TDi) a jiny auta nechte lidem, co maj vkus.Co se spolehlivosti tyce, mam osobni zkusenosti pomerne bohaty - treba s Audi A6 stavajici generace, ktera se srala vic nez jakekoli jine auto, kterym jsem kdy jezdil - snad krome VW Touaregu, kterej na tom teda byl jeste hur (a to uz je co rict). No nic, blekotejte dal, nenechte se rusit ;)

rohYpnol
10. září • 20:53

Ja nerikam, ze se napr. Audi nebude nikdy mrvit (koneckoncu sposta dilu stejna jak ve Skode - tudiz i stejna spolehlivost/trvanlivost techto dilu). Jen jde o to, jake procento zavad se vyskytuje a jak jsou zavazna. Klidne tu s cistym svedomim napisu, ze jsem nikdy nevlastnil Renault. Jenze ty lidi v diskusich, co popisovaly jejich uzasne frantiky, mi nikdo nevymluvi. Jak jsem psal, urcite kazdy spokojeny majitel jde na internet do ruznych for pohanit svuj Renault. A nebo nespokojeny koncernista bude urcite rozjimat a vymyslet, jakou zavadu zase vymysli tomu fiktivnimu renaultu... Proc si tedy nestezuji nap. ti koncerniste, kdyz prodeje a spolehlivost jsou stejne? A spolehlivost japoncu je predpokladam taky nesmysl, kdyz jsou vsechny auta stejne spolehliva. Tak a ted tu o krali Jelimanovi...B-]
Mmj me stacilo, kdyz mi chtel jeden prodejce naservirovat Megana. Rekl jsem si, ze ho tedy necham. Poskladal mi uzasneho Megana, kdyz chtel barvu, tak jsem si jednu vybral. Nacez mi rekl, ze ta teda nepujde, protoze tato barva dosla ve fabrice :-D:-O, takze bych musel dlouho cekat. To to frantici pekne vedou... A za dalsi uzasne slevy z cisteho nebe o castky kolem 100tisic. Byt majitelem, co si Renault koupil pred slevou, asi bych si priste hooodne rozmyslel kauf u teto znacky. Nebo posledni sleva u Laguny. To jako to auto na vic nema, ze se musi cenove tak podbizet??? Ja jako spotrebitel samozrejme tleskam, nebot se u Skody taky snad jednou podival nekdo do ceniku. Ale to je snad jediny prinos Renaultu, co pozoruji.

rymac
10. září • 21:20

bože ty jsi ale omezenec... laguna šla s cenou dolů aby udělali cenový prostor pro 6ti válce které se připravují na pařížský autosalon... a taky aby ožilivi malé prodeje v čr.. navíc o franc. vozech se kdysi tradovalo že byly poruchovější než němci.. bohužel tohle už dnes moc neplatí protože mají hodně společných dodavatelů.. uznávám, minulá laguna II byl průser.. mám ji doma, pár mouch bylo, ale autu dávám péči a zatím mně nenechalo nikde viset NIKDY!! ani předtím laguna I v největší palbě baccara.. luxusní vozidlo na rok 96' o kterém si mohli u VW nechat zdát.. ve 260tkm šla do šrotu a nikdy žádná závada na motoru převodovce nebo podvozku.. přiznávám že se 2x měnil display počítače.. lidi s koncernama o svých mouchách málo mluví protože se to nenosí nebo taky proto že s některými vadami se prostě počítá (váha vzduchu u TDi).. ale nemáš pravdu že se nedočteš kritiky taky je jí dost jen to chce otevřít oči... hanit francouzské auta je prostě v módě, navíc záleží jak kdo s kterým autem jezdí.. nemám rád kecy týpků co s autem jezdí jak hovada a pak se diví že se jim to sere.. na to holt jsou ti francouzi citlivější na to zacházení.. btw. ten odkaz http://sias.ic.cz/Megane03/ co tu daval antracit.. hnus největší, styděl bych se vystavovat takovehle fotky na veřejnosti.. když vidím jak to auto vypadá, nechtěl bych vidět jaký bordel mají doma.. se nedivím že to auto neštěstím zrezlo... :OOO

rohYpnol
11. září • 8:21

Kdyz budu sŕeagovat tvymi slovy: Mam zkusenost se sluzebni O1 1.8T. Tezkej zivot na stavbe. Nyni ma k 300tis. najezd a do srotu ma az na kosmeticke vady (tukance) hodne daleko. Ac je to s podivem, na interieru bych najezd nepoznal. Vsechny klicove casti naprosto v pohode. A na zaklade toho tady budu prohlasovat, ze to je superspolehlive auto? Nekomu jinemu se muze vysypat treba pri 150tis. Takze to chce nadhled. Nerikam, ze na koncern nenajdu kritiku spolehlivosti, ale na francouze (obecne) je ji mnohem vic. A se slovy, ze u koncernu pocitam s jistymi zavadami, se bezte klouzat. Protoze kdyz budu kupovat Renault, tak jako budu pocitat se zlobici elektronikou a az mi budou kontrolky blikat jak semafor, tak si reknu to je v pohode, dyt to je normalni? Ja tady nechci zpochybnovat spokojene majitele Renaultu, ale nezpochybnujte prosim take NESPOKOJENE majitele Renaultu! Jak vy mate duvod napsat svoji spokojenost, tak ni maji duvod napsat svoji nespokojenost.

Antracit
10. září • 15:48

http://sias.ic.cz/Megane03/Něco z reálu, Megane combi, rv 2003, foceno v roce 2006, tedy po 3 letech od výroby.
Zbytek o skvělém Megane II se dočteš na renault.nazory.cz
3-[:-O

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mates
10. září • 16:04

taxem na tu stranku nahlidnul v domneni ze tam najdu smysluplny informace, nasel sem zmet zmatenych tri sloupcu v padesati barvach s informacemi ze tamhle a tamhle se nekomu neco podelalo, organizace stranky zadna, navigace zadna, asi jako vesmirni-lide.cz, velmi trefne.... zkracene za posledni dobu nejodpornejsi stranky s nulovou vypovidajici hodnorou...

rohYpnol
10. září • 15:44

tak mily no name, ja se HTP modly nijak nezastavam. Ani celeho koncernu. Faktem ale je, ze se objevuje ve forech spousty nespokojenych majitelu Rendlu. Zajimave ale je, ze uz se nevyskytuje tolik nespokojenych majitelu koncernu. Pochybuji, ze by byli koncerniste mene PC gramotni... Dale je na tom VW s prodeji u nas lepe (min. srovnatelne) jak Rendl. Tudiz by se melo vyskytovat +- stejne nespokojenych lidi. Jenze ono to tak neni. Ono je totiz uz i vseobecne znamo, ze predchozi Laguna byla jeden velikej prusvih, stejne jako ne zrovna povedeny Megane. Nemuzu soudit podle jednotlivych individui, co se jim jejich rendl vysypal. Ale pokud je takovych ohlasu dost, pak je to na zvazenou. Pochybuji, ze vsichni maji tu potrebu pohanit renault, a vymysli si poruchy a zanaseji tim fora. Ja si to nevymyslim. Proti Renaultu nic nemam, ale jeste me nepresvedcil, ze dokaze vyrobit kombinaci pekne, spolehlive a trvanlive auto v jednom autu.

Radek
10. září • 8:51

jojo moc pekny :-P

topan
10. září • 8:25

opät nepresne info "přeplňovaný čtyřválec 1,4 TCE, jenž se objevil už v Cliu." V Cliu je k dispozicii 1,2 TCE. Az v novom Megane ma mat premieru novy 1,4 TCE. Druhy krat ta ista chyba. Odkial beriete tie informacie?

Jiří Duchoň
10. září • 10:13

http://www.motorauthority.com/news/hatchbacks/leaked-2009-renault-megane-sport-scenic-and-kombi/

topan
10. září • 11:42

Dakujem za link. Je jasne, ze to nie je oficialny portal firmy Renault, takze umiestnene tam informacie su tiez iba od niekal, mozno z ineho takeho portalu. Informacia, ze 1,4 TCE je v ponuke uz v sucasnom Cliu je nepravdiva, ved sa to da overit uz len napr. v konfiguratore na oficialnych strankach Renault.

Doporučujeme

Články odjinud